Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät ikinä vastaa tinderissä?

Vierailija
28.10.2021 |

Mikähän siinä on, että kun tulee matchi ja laitan viestiä, niin vastausta ei kuulu. Hyvin harva vastaa loppupeleissä. Voisitteko vähän avata minulle, miksi teette tätä? Mielestäni ei hyvää käytöstä kun haluaisin kuitenkin löytää kumppanin itselleni

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgariassa ja Puolassa vastataan aina.

Vierailija
2/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat tulleet toisiin ajatuksiin? Ehkä he juttelevat jonkun toisen kanssa eivätkä halua keskittyä kovin moneen?

Tai ehkä ovat vain katselemassa että viitsivätkö vaivautua ollenkaan, kuten vaikka minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa

Vierailija
4/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
5/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella ensimmäinen mieleen tuleva vaihtoehto on, että se sinun avausviestisi saa aikaan kiinnostuksen lopahtamisen.

Vierailija
6/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se johtuu ettei viestisi "iskenyt", varmaan joku tylsä "Moi, mitä kuuluu?", jonka itsekin laitan, ihan testimielessä että onko vastassa joku nirppanokka vai osaako hän vastata normaaliin kysymykseen jotain. Näillä jotka ei vastaa on jonossa kolleja hienoine iskulauseineen kuten:

- "vanhempas on varmaa simpukoita?"

- "mite nii?"

- "noku oot nii helmi ;)"

Vierailija
7/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä testaavat markkina-arvoaan, ehkä ovat lopettaneet palvelun käyttämisen poistamatta profiilia, mutta ovat sinusta aiemmin tykänneet.

Vierailija
8/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat siellä hakemassa vain huomiota ja tykkäyksiä. Sen takia.

Vierailija
9/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa

Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.

Vierailija
10/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehetkään välttämättä laita viestiä vaikka valkkaavat. Nurkan takana on aina parempi.

Vierailija
11/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vastannut jokaiselle, usein laittanut ekana viestiäkin.

kaikki miehet ei vastaa mulle.

Vierailija
12/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.

Osa on, osa ei ole. Ei tässäkään kannata yleistää.

Vierailija
13/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se johtuu ettei viestisi "iskenyt", varmaan joku tylsä "Moi, mitä kuuluu?", jonka itsekin laitan, ihan testimielessä että onko vastassa joku nirppanokka vai osaako hän vastata normaaliin kysymykseen jotain. Näillä jotka ei vastaa on jonossa kolleja hienoine iskulauseineen kuten:

- "vanhempas on varmaa simpukoita?"

- "mite nii?"

- "noku oot nii helmi ;)"

O k s e nn u s molempiin. Sinun asenteesi naisia kphtaan on nähtävissä jo täällä....

Vierailija
14/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.

Aika iso osa tuntuu olevan. Ei ole pelkästään minun kokemus, vasn monen muunkin naisen. Oma vikanne, itse pilaatte omalla kätöksellånne omat nahkunne.

Vierailija
15/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.

Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen

Ap

Vierailija
16/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan hiljalleen ymmärtämään niitä jotka on siirtyneet rapakon toiselle puolelle. Siellä sentään haetaan rehellisesti joko panoa tai kotirouvaa. Ei tarvi miettiä.

Bonuksena mahdolliset lahjakortit yms. 🤗

Vierailija
17/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso osa tuntuu olevan. Ei ole pelkästään minun kokemus, vasn monen muunkin naisen. Oma vikanne, itse pilaatte omalla kätöksellånne omat nahkunne.

Maailmassa on tasan yksi ihminen kenen käytöksestä vastaan ja kenen käytökseen voin aidosti vaikuttaa. Muilta ihmisiltä voin toivoa käytöstapoja ja fiksua toimintaa, mutta yhdenkään ihmisen puolesta en voi toimia.

Vierailija
18/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tinderiä kerran 3 kuukaudessa. Vastaan, kun ehdin. Jos mies vetää herneet, ei oo mua varten. En ole ainoa nainen jolle jutella siellä. Ei Tinderissä voi vetää herneitä vastaamattomuudesta. Ihmisillä on syynsä. Voi olla jopa kuollut...

Vierailija
19/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehetkään välttämättä laita viestiä vaikka valkkaavat. Nurkan takana on aina parempi.

Miehet mätsää kaikki, ja aina tähtäävät ksuneinta naista. Muita pidetään varalla.

Vierailija
20/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap inisee, etteivät naiset IKINÄ vastaa. Vähän ajan päästä kirjoittaa kuitenkin, että HARVA vastaa. Päätä nyt jo hyvä mies, kumpaa mieltä olet. Jos ei ikinä kukaan vastaa, niin se sitten todella tarkoittaa, että IKINÄ EI VASTAA YHTÄÄN KUKAAN. Et voi olla kahta eri mieltä yhtaikaa. Jos sulla on viesteissäsi yhtä mahtava "logiikka", niin en ihmettele ollenkaan, jollei vastauksia tule. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän