Miksi naiset eivät ikinä vastaa tinderissä?
Mikähän siinä on, että kun tulee matchi ja laitan viestiä, niin vastausta ei kuulu. Hyvin harva vastaa loppupeleissä. Voisitteko vähän avata minulle, miksi teette tätä? Mielestäni ei hyvää käytöstä kun haluaisin kuitenkin löytää kumppanin itselleni
Kommentit (76)
En vastaa ”moi mitä kuuluu”-aloitukseen.
Jos toinen oikeesti haluaa tutustua, kysyy sellaisia kysymyksiä joiden vastauksen perusteella voi tehdä päätelmiä haluaako nähdä. En etsi mitään chattiseuraa.
Itse kun olen tehnyt aloitteen (n. 50% keskusteluista), tuon aina ensimmäisessä viestissä jotain esille matchin profiilista osoittaakseni että tiedän kenelle puhun, heitän jotain läppää, ja kysyn ainakin yhden kysymyksen että keskustelu jatkuu.
Toinen johon en vastaa, on se kun mies kysyy jotain mikä selvisi profiilin lukemalla.
”Katoin vaan kuvat”-miehet ei kiinnosta.
Nyt tosin tinder jäähyllä, koska ei jaksa vaan tutustua uusiin ihmisiin nollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa
Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.
Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen
Ap
Outo aloitus. Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa ryhtyä jollekin vieraalle selittämään viikonlopunvietostaan. . Tai sitten vastaus on ,että hyvin. So what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa
Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.
Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen
Ap
Outo aloitus. Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa ryhtyä jollekin vieraalle selittämään viikonlopunvietostaan. . Tai sitten vastaus on ,että hyvin. So what?
Ihan tavallinen aloitus, eikä mitenkään outo. Paitsi, jos on aina ja heti karvat pystyssä. Ehkä ei kannata tinderöidä tuolla asenteella.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan tavallinen aloitus, eikä mitenkään outo. Paitsi, jos on aina ja heti karvat pystyssä. Ehkä ei kannata tinderöidä tuolla asenteella.
*eri[/quote
APN ongelma on se ettei kukaan vastaa ja päivänselvää on se miksi niin käy. Aloitus outo.
Tiedostan, että on epäreilu tilanne miehille, mutta jos on viestiboksissa 15 "mites sun viikonloppu meni" ja 15 "moi mitä kuuluu" ja vielä 15 "mitä kaunokainen" viestiä, niin ei kertakaikkiaan jaksa kaikille vastata ainakaan heti.
Veikkaan että ihmiset vain pyyhkivät tykkäyksiä turhan huolettomasti eivätkä ole kuitenkaan sitten tarpeeksi kiinnostuneita. Jos toinen osapuoli riittävästi kiinnostaa, niin ei ole oikeasti väliä että aloittaako hän sanomalla moi vai hei vai mitä kuuluu. Keskustelu lähtee kyllä siitä, jos on ylipäänsä lähteäkseen. Jos mies on tyyppiä Chris Hemsworth, niin hän voi sanoa että nussitaanko ja aika moni nainen sanoo että nussitaan.
Minä en tee aloitteita naisille Tinderissä, vaan odottelen. Mätsäilen vain sellaisten kanssa, joiden kanssa voisin profiilin perusteella oikeasti lähteä treffeille. Jos nainen tekee ensimmäisen liikkeen, siinä on potentiaalia koska nainen ei ihan pienestä lähde ottamaan yhteyttä sillä valinnanvaraa on paljon enemmän kuin miehillä. Yleensä tämä realisoituu sitten treffeinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jännältä lukea tällaisia kommentteja, ongelmansa kullakin. En välttämättä mene enää takaisin Tinderiin, olen juuri eronnut siellä tavatusta miehestä, jota ahdisti se, että olisin halunnut seksiä useammin - ja nimenomaan sitä panemista. Olisi kyllä jännää tuntea taas, että joku oikeasti haluaa mennä kanssani loppuun asti. Saattaisi kelvata näiden kokemusten jälkeen jopa sellainen rasittava tussunvonkaajakin. En tiedä.
Pitää paikkansa Suomessa. Esim. Espanjassa ei pidä, kerron kokemuksella.
Itse etsin Tinderistä vain ei-kantasuomalaisia naisia. Sain tarpeekseni suominaisten ghostaamisesta.
ap:n otsikossa aikamoinen yleistys. Oma kokemus on, että tässäkään asiassa naiset eivät ole yksi yhtenäinen joukko. Lisäksi olen ymmärtänyt, ettei kaikki miehetkään vastaa saamiinsa viesteihin.
Saadaan lukuisia muitakin klikkejä joten häviät sinne massan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se johtuu ettei viestisi "iskenyt", varmaan joku tylsä "Moi, mitä kuuluu?", jonka itsekin laitan, ihan testimielessä että onko vastassa joku nirppanokka vai osaako hän vastata normaaliin kysymykseen jotain. Näillä jotka ei vastaa on jonossa kolleja hienoine iskulauseineen kuten:
- "vanhempas on varmaa simpukoita?"
- "mite nii?"
- "noku oot nii helmi ;)"Laiskalla copy-paste-latteudellasi testaat vain pärstäkertoimesin. Ulkonäkösi selviää naisille keskusteluttakin, ja ilmeisesti ei säväytä, kun eivät halua keskustelutaidoistasi enemmän ottaa selkoa.
Juu, eiköhän se ole tullut selväksi, että ulkonäkö ei kelpaa eikä sillä avauksella yhtään paremman näköiseksi muutu, eikä kämyset aloitukseni muutenkaan toimi, kun en mikään naistenkaataja ole, joten en osaa tehdä mitään säkeniä kipinöivää aloitusta livenä, enkä netissä. Kai se on todettava, että ihan turha etsiä mitään, kun ei tällä lärvillä ja aloituksilla pääse edes juttelutasolle. Ei kai tässä elämässä sitten mitään saavuttamisen arvoista enää edes ole, turha sitä on töitäkään tehdä, kun ei sillä mitään saavuta, materia on minulle yhdentekevää. Yhtä hyvin voin heittää pyyhkeen kehään, ruveta iloseksi juopoksi ja nauttia elämästä, jonka te maksatte. Ei paljon kiinnosta olla osa yhteiskuntaa, johon ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että kun kumpikin kertoo tekemisistään, niin samalla oppii toisesta. Jos toinen kertoo olevansa metsästämässä tai koko päivän kalassa, niin en osaa kuvitella itseäni noihin hommiin mukaan, joten luultavasti olisimme huono pariskunta. Minä toivoisin kumppanin kanssa olevan yhteisiä juttuja, ei niin että kummallakin vain ne omat juttunsa. Pahimmillaan molemmat tekee myönnytyksen, että jos lauantain kärvistelen sinun valitsemassa jutussa, niin sunnuntaina saan valita aktiviteetin, jossa sinä sitten kärvistelet.
Vierailija kirjoitti:
ap:n otsikossa aikamoinen yleistys. Oma kokemus on, että tässäkään asiassa naiset eivät ole yksi yhtenäinen joukko. Lisäksi olen ymmärtänyt, ettei kaikki miehetkään vastaa saamiinsa viesteihin.
Ne harvat miehet, jotka saavat naisilta viestejä, saavat niitä varmasti yhtä paljon kuin jokainen nainen saa, joten seulovat kermat päältä kuten naisetkin. Kyllä suurin osa miehistä vastaa, mutta ei suurimmalle osalle naiset lähetä viestejä, vaan nämä ovat vain varasijalla, ensimmäisenä prioriteettina on ne tasokkaimmat. Ihan ymmärrettävää, tosin aika turhauttavaa olla alempitasoinen mies, joutuu tyytymään räpläämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat miehet, jotka saavat naisilta viestejä, saavat niitä varmasti yhtä paljon kuin jokainen nainen saa, joten seulovat kermat päältä kuten naisetkin.
Jos laajennetaan avausviestiä pidemmälle, niin varmaan suurin osa miehistä saa naisilta viestejä. Kuka sitten sen vikaksi jäävän viestin laittaakaan varmaan vaihtelee. En koe olevani mikään erikoisen haluttu uros, mutta kyllä minullekin naisilta tullut avausviestejä.
Silloin ollaan hiljaa l.oisimisesta. Toinen kuitenkin luopuu itselleen tärkeistä asioista.