Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät ikinä vastaa tinderissä?

Vierailija
28.10.2021 |

Mikähän siinä on, että kun tulee matchi ja laitan viestiä, niin vastausta ei kuulu. Hyvin harva vastaa loppupeleissä. Voisitteko vähän avata minulle, miksi teette tätä? Mielestäni ei hyvää käytöstä kun haluaisin kuitenkin löytää kumppanin itselleni

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap jos se on sinun mielestäsi huonoa käytöstä että nainen ei vastaa niin sehän on sinun kannaltasi lottovoitto että näin huonosti käyttäytyvät naiset karsiutuvat heti kättelyssä pois. Voit keskittyä niihin muihin.

Toki toinen vaihtoehto olisi että miettisin millaisen viestin tapaat lähettää ja olisiko sitä mahdollista muuttaa naisia enemmän kiinnostavaksi? Jos vaikka ekana kerrot että etsit epätoivoisesti naisystävää tai kysyt vaikka panoseuraa tai kehut naisen rintoja niin tuollaiset avaukset ei nyt vaan iske naisiin eli ongelma ei silloin ole naisissa vaan siinä joka lähettää tuollaisia viestejä,

Vierailija
22/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehetkään välttämättä laita viestiä vaikka valkkaavat. Nurkan takana on aina parempi.

Miehet mätsää kaikki, ja aina tähtäävät ksuneinta naista. Muita pidetään varalla.

Ikävä rikkoa kuplasi, mutta itse esimerkiksi skippaan noin 85-90% naisista, koska heissä jokin selvä este esim. huonot kuvat, puutteellinen profiiliteksti, tupakointi, lemmikit tai tykkäävät matkustelusta. Yleistäminen on tässäkin asiassa minusta naurettava tapa toimia, koska miehet eivät ole yksi yhtenäinen parviälyn mukaan toimiva joukkio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä kun tulee kymmeniä tai satoja moi mitä kuuluu, miten menee jne niin ei vaan jaksa vastata jos ulkonäkö ei oo 10/10.

Vierailija
24/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Päivässä kun tulee kymmeniä tai satoja moi mitä kuuluu, miten menee jne niin ei vaan jaksa vastata jos ulkonäkö ei oo 10/10.

Matchäätkö päivässä kymmenien tai satojen miesten kanssa Tinderissä?

Vierailija
25/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehetkään välttämättä laita viestiä vaikka valkkaavat. Nurkan takana on aina parempi.

Miehet mätsää kaikki, ja aina tähtäävät ksuneinta naista. Muita pidetään varalla.

Ikävä rikkoa kuplasi, mutta itse esimerkiksi skippaan noin 85-90% naisista, koska heissä jokin selvä este esim. huonot kuvat, puutteellinen profiiliteksti, tupakointi, lemmikit tai tykkäävät matkustelusta. Yleistäminen on tässäkin asiassa minusta naurettava tapa toimia, koska miehet eivät ole yksi yhtenäinen parviälyn mukaan toimiva joukkio.

Haet naista joka omistautuu vain sulle. Voisit suosiolla siirtyä Viroon tai Puolaan. Valitettavasti Virossa näkee just tota et elukoista luovutaan puolison takia. Toivoisin Viron päähän merkittävää asennemuutosta vaan minkäs teet. Miehet tykkää 🤬

Mistä tiedän? Kaveri asuu Virossa ja tekee vapaaehtoistyötä sikäläisillä tarhoilla.

Vierailija
26/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet naista joka omistautuu vain sulle. Voisit suosiolla siirtyä Viroon tai Puolaan. Valitettavasti Virossa näkee just tota et elukoista luovutaan puolison takia. Toivoisin Viron päähän merkittävää asennemuutosta vaan minkäs teet. Miehet tykkää 🤬

Mistä tiedän? Kaveri asuu Virossa ja tekee vapaaehtoistyötä sikäläisillä tarhoilla.

Ei tarvitse omistautua vain minulle. Olen allerginen kissoille ja koirille, joten seurustelu olisi varsin hankalaa minun jatkuvien allergisten oireiden kanssa. En itse tupakoi, joten en välitä tupakan savusta tai hajusta.  

Vierailija
27/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa

Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.

Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen

Ap

Jätän itse vastaamatta tähän kyseiseen kysymykseen koska se johtaa poikkeuksetta siihen että saan itse kantaa keskustelua ja keksiä aiheita kun mies vastailee parin sanan vastauksilla eikä osallistu yhtään keskustelun eteenpäin viemiseen. Raskasta ja tylsää.

Vierailija
28/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse omistautua vain minulle. Olen allerginen kissoille ja koirille, joten seurustelu olisi varsin hankalaa minun jatkuvien allergisten oireiden kanssa. En itse tupakoi, joten en välitä tupakan savusta tai hajusta.  

Arvaa mitä? Itä-Euroopassa löytölät tursuaa elukoista. Yleisin syy tarhalle tuonnin syy on allergia (yleensä miehen), toisena tulee omistajan kuolema/sairaus/varattomuus.

Arvostakaa sitten niitä naisia. He luopuvat usein työpaikasta, asunnosta ja ystävistään ollakseen miehensä seurassa.

V!tuttaa välillä miesten omanapaisuus..

Vierailija
29/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän itse vastaamatta tähän kyseiseen kysymykseen koska se johtaa poikkeuksetta siihen että saan itse kantaa keskustelua ja keksiä aiheita kun mies vastailee parin sanan vastauksilla eikä osallistu yhtään keskustelun eteenpäin viemiseen. Raskasta ja tylsää.

Omien kokemusteni pohjalta sanoisin tässäkin olevan vaihtelua ja enemmän on eroa yksilöiden kuin sukupuolten välillä. Tuskin kaikki naiset toimivat yhdellä tavalla ja tuskin kaikki miehet toimivat yhdellä tavalla. Tinder-keskustelut ovat kahden kauppa ja ellei kumpikin laita itseään peliin, niin keskustelu on puisevaa ja tylsää. Parhaat viestittelyni ovat tulleet, kun kumpikin samaan aikaan luurilla ja viestit alkavat sinkoilemaan.  Syntyy kunnon keskustelu tekstimuodossa. 

Vierailija
30/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö omalla ole huono olla siellä ihmisten markkinalla? Aika aloittaa elää oikeaa elämä. Laitta puhelin pois ja menee ulos. Jumal auta...

Vierailija
31/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se johtuu ettei viestisi "iskenyt", varmaan joku tylsä "Moi, mitä kuuluu?", jonka itsekin laitan, ihan testimielessä että onko vastassa joku nirppanokka vai osaako hän vastata normaaliin kysymykseen jotain. Näillä jotka ei vastaa on jonossa kolleja hienoine iskulauseineen kuten:

- "vanhempas on varmaa simpukoita?"

- "mite nii?"

- "noku oot nii helmi ;)"

Laiskalla copy-paste-latteudellasi testaat vain pärstäkertoimesin. Ulkonäkösi selviää naisille keskusteluttakin, ja ilmeisesti ei säväytä, kun eivät halua keskustelutaidoistasi enemmän ottaa selkoa. 

Vierailija
32/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se johtuu ettei viestisi "iskenyt", varmaan joku tylsä "Moi, mitä kuuluu?", jonka itsekin laitan, ihan testimielessä että onko vastassa joku nirppanokka vai osaako hän vastata normaaliin kysymykseen jotain. Näillä jotka ei vastaa on jonossa kolleja hienoine iskulauseineen kuten:

- "mite nii?"

Laiskalla copy-paste-latteudellasi testaat vain pärstäkertoimesin. Ulkonäkösi selviää naisille keskusteluttakin, ja ilmeisesti ei säväytä, kun eivät halua keskustelutaidoistasi enemmän ottaa selkoa. 

Eipä ne kysymykset naisen profiilistakaan tunnu toimivan sen kummemmin. Hauska sivujuonne toki on, että kun naiselta tulee avausviesti nini ne tuppaa yleensä juuri olemaan niitä tuomittuja "Moi!" tai "mitä kuuluu?"

Vierailija
33/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä? Itä-Euroopassa löytölät tursuaa elukoista. Yleisin syy tarhalle tuonnin syy on allergia (yleensä miehen), toisena tulee omistajan kuolema/sairaus/varattomuus.

Arvostakaa sitten niitä naisia. He luopuvat usein työpaikasta, asunnosta ja ystävistään ollakseen miehensä seurassa.

Eipä itselle edes tulisi sellaista tilannetta, että pitäisi valita lemmikin ( koira) ja miehen välillä. Koira menee ensin. Aina. ❤

Vierailija
34/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten ilmainen karkkikauppa. 

Toisaalta, mitä hittoa sinne tunkemaan miehet? Niin pienellä osalla mätsää kunnolla.

Mieluummin ilman, kuin pettymysten kera ilman ( seuraa ).

Vierailija
35/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen vastannut, jos olen ollut aktiivisena tinderissä. Joskus siis on saattanut käydä niin etten ole syystä tai toisesta tinderiä käyttänyt (yleensä siksi että olen tavannut jo jonkun kiinnostavan) enkä myöskään siis voi silloin vastata.

Vierailija
36/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi muihin ihmisiin vaikuttaa, mutta minähän vältän kaikki lemmikinomistajat, joten yhdenkään naisen ei tarvitse lemmikistään luopua minun takia. Tämä lemmikinomistajien swaippaaminen Tinderissä vasemmalle oli jollekin herkkä paikka ja halusi puuttua miten väärin toimin.  En hae ketään jota muuttaa, vaan hae ihmistä joka on sellaisenaan minulle hyvä.  

Vierailija
37/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "mite nii?"

Eipä ne kysymykset naisen profiilistakaan tunnu toimivan sen kummemmin. Hauska sivujuonne toki on, että kun naiselta tulee avausviesti nini ne tuppaa yleensä juuri olemaan niitä tuomittuja "Moi!" tai "mitä kuuluu?"

He noudattavat sinun strategiaasi, mitä vikaa. Ehkä se vain johtuu tuosta 4:1-suhteesta. Naisen ei tarvitse, ja ehkä tuo sama nainen lähettää enemmän panostetun viestin mieluisammalle miehelle. Voi olla, että ilman personoitua viestiäsi et olisi saanut sitä moitakaan.

Aika harvinaistahan se kai on, että molemmat ovat yhtä kiinnostuneita toisistaan, eikä se tarkoita, että kummassakaan olisi vikaa sen enempää ulkonäössä kuin sanavalmiudessakaan. 

terveisin nainen, joka ei ole tinderissä

Vierailija
38/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi muihin ihmisiin vaikuttaa, mutta minähän vältän kaikki lemmikinomistajat, joten yhdenkään naisen ei tarvitse lemmikistään luopua minun takia. Tämä lemmikinomistajien swaippaaminen Tinderissä vasemmalle oli jollekin herkkä paikka ja halusi puuttua miten väärin toimin.  En hae ketään jota muuttaa, vaan hae ihmistä joka on sellaisenaan minulle hyvä.  

Silti susta huokuu sama minä ja minun etuni asenne. Ihan sama vaikka skippaisit lemmikinomistajat ajattelet samalla tavoin. Kunhan oma napa voi hyvin kaikki sujuu hienosti, muutoin tulee masis. Naiselle tuollainen suhde muodostuu väistämättä terapioinniksi.

Vierailija
39/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He noudattavat sinun strategiaasi, mitä vikaa. Ehkä se vain johtuu tuosta 4:1-suhteesta. Naisen ei tarvitse, ja ehkä tuo sama nainen lähettää enemmän panostetun viestin mieluisammalle miehelle. Voi olla, että ilman personoitua viestiäsi et olisi saanut sitä moitakaan.

Mistä tiedät minun strategian? Jos minä kysyn naisen profiilista, niin on ok että joku ihan toinen nainen aloittaa viestittelyn kysymyllä mitä minulle kuuluu tai tervehtii vain moi? Kumpikin ei voi laittaa keskustelun ensimmäistä viestiä.

Vierailija
40/76 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestissä on muutakin kuin pelkkä Moi, vastaan kyllä. Moni mies on tosin sen jälkeen hiljentynyt. Tai kun match tulee, poistaa sen heti. Suomipojat ei oikein osaa tuolla toimia, onneksi löysin sieltä vakihoidoksi saksalaisen komistuksen. Ottaa naisenkin huomioon ja on käytöstapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme