Kyselkää ikuisesti kokemattomalta mieheltä
En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:43"]
Ootko joni?
[/quote]
En. Ilmeisesti hän on samanlainen kuin minä? AP.
[/quote]
ainakin yhtä negatiivinen. Oli hyväkin kaveri jonkun aikaa, mutta loppupeleissä meni välit poikki jätkän negatiivisuuden takia.
Älä lannistu. Olin itsekin outo, sosiaalinen kylläkin, mutten oikein osannut olla tekemisissä naisten kanssa. Täysin kokematon vielä yli parikymppisenäkin. En myöskään mikään erikoisen näköinen, en osannut lainkaan pukeutua . Olin pitkään täysin varma, että elän yksin enkä koskaan saa puolisoa, perhettä jne. Mutta toisin kävi. Sain maailman ihanimman ja todella kauniin vaimon sekä kaksi ihanaa lasta. Kaikki voi muuttua. Älä heitä kirvestä kaivoon. Ei kaikki naiset ole pinnallisia, omaan napaansa tuijottajia. Sinustakin varmasti löytyy paljon hyviä asioita, joilla on elämässä oikeasti loppupeleissä väliä.
M41
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"] Noh, miten on, pystyykö sitä lerssiä tunkemaan omaan reikään, vai taipuuko se tarpeeksi erektiossa? [/quote] Eipä ole ollut tarvetta testata niin kauan kuin kädet toimii. AP. [/quote] No kokeile nyt ja kerro mulle.
[/quote]
Jätän väliin. AP.
[/quote]
Tylsimys :(
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:32"]
Onko syrjään jättäytymisesi perimmäinen syy kuitenkin seksuaalinen epävarmuus?
[/quote]
Mitä tarkoitat? AP.
[/quote]
Sitä että pohjautuuko jännityksesi ja kelpaamattomuutesi tunne siihe, että epäröit riittävätkö seksitaitosi, potenssisi, kalusi jne. ominaisuudet naisille?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:36"]
Ensimmäiseksi hankkiudu hyvä mies eroon poikuudestasi. Jos olet kokematon, niin se ei todellakaan paranna menestymistäsi naisten suhteen, koska se vain lisää ujoutta ja arkuutta.
Naiset haluavat miehiä jotka kelpaavat muillekin, ja koska sanot käyväsi töissä niin hanki kokemuksia naisista rahalla. Mitä hyötyä muuten on käydä töissä, varsinkin kun jo nyt ole itsetuhoinen?
Voin kokemuksesta sanoa etten todellakaan tiennyt kuinka mukavaa on naisten kanssa "puuhastelu" ja jos et kuulu parhaaseen A-ryhmään, niin et voi muuta kuin: HKI-BKK.
41v m
[/quote]
Ei minua ihan hirveästi kiinnosta harrastaa seksiä rahasta sellaisen kanssa, joka ei oikeasti edes haluaisi kanssani seksiä harrastaa. Uskon, että kyseisen toimtuksen jälkeen luottamus itseeni olisi vieläkin vähäisempää kuin nyt.
En muuten ole töissä enkä itsetuhoinen. Mitä hyötyä siitä huorissa käynnistä on jos naiset haluavat sellaisen miehen, joka kelpaa muille? Onko sellainen mies kovinkin suosittu naisten keskuudessa, joka saa pillua maksusta?
Mieluummin olen tietämätön näistä puuhasteluista kuin harrastelen tunteetonta seksiä maksullisten kanssa tavallaan vastoin heidän tahtoaan, samalla itseäni masentaen. Käteni kanssa puuhailu on myös oikein mukavaa ja kelpaa näin paremman puutteessa köyhälle ihan hyvin. Onhan se käsi kuitenkin ilmainen ja ei tarvitse pelätä ettei seiso tai laukea. Siinähän se raha vasta hukkaan menee jos ei laukea tai seiso sen maksullisen kanssa. AP.
[/quote]
tuo nyt on ihan typerä väite, että naiset haluavat miehen, jotka muutkin haluaa. Itse halusin kiltin, nöyrän ja positiivisen miehen ja sellaisen sainkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:32"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"] Noh, miten on, pystyykö sitä lerssiä tunkemaan omaan reikään, vai taipuuko se tarpeeksi erektiossa? [/quote] Eipä ole ollut tarvetta testata niin kauan kuin kädet toimii. AP. [/quote] No kokeile nyt ja kerro mulle. [/quote] Jätän väliin. AP. [/quote] Tylsimys :(
[/quote]
Siinä yksi vioistani! AP.
Kyllä ulkonäköön voi vaikuttaa aika paljon ainakin pukeutumisella ja hiustyylillä. Entäs jos yrittäisit säästää rahaa hammasongelman korjaamiseen? Mikäli niille voi tehdä jotain. Ja eikös sulla ollut ihan hyviä harrastuksiakin, joten enpä usko että voit kovin tylsä olla. Vaikka nyt tuntuisi naisen löytäminen mahdottomalta, et voi tietää, milloin se Oikea ilmestyy elämääsi. Eivätkä kaikki tahdo välttämättä "kiiltokuvapoikia".
Olin itse 22 vuotiaaksi asti täysin kokematon miesten suhteen. Täysin. Olin 172 senttinen ja 55 kiloinen pitkähiuksinen blondi ja varma etten ikinä kelpaisi kenellekään. Vaikka olin ujo ja epävarma, menin muiden ihmisten pariin. Jotenkin sitä vain pääsi juttelemaan ihmisille, että siitä syntyi vähän läheisempää tuttavuuttakin.
Tunnen myös erään miehen, joka oli yli 30-vuotiaaksi asti kokematon naisten suhteen. Hänellä oli harrastuksia, mutta ne olivat sellaisia ettei niissä naisia tavannut. Oli hyvin (melkein sairaalloisen) ujo. Hän ei ole mitenkään komea, mutta on nyt kymmenen vuotta myöhemmin naimisissa ja lapsiakin on.
Halusin vain sanoa, että vaikka tilanteesi tuntuu toivottomalta, mitä tahansa voi vielä tapahtua. Vaikka se vaikealta tuntuukin pidät silmäsi auki, eikö?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]
Olin itse 22 vuotiaaksi asti täysin kokematon miesten suhteen. Täysin. Olin 172 senttinen ja 55 kiloinen pitkähiuksinen blondi ja varma etten ikinä kelpaisi kenellekään. Vaikka olin ujo ja epävarma, menin muiden ihmisten pariin. Jotenkin sitä vain pääsi juttelemaan ihmisille, että siitä syntyi vähän läheisempää tuttavuuttakin.
Tunnen myös erään miehen, joka oli yli 30-vuotiaaksi asti kokematon naisten suhteen. Hänellä oli harrastuksia, mutta ne olivat sellaisia ettei niissä naisia tavannut. Oli hyvin (melkein sairaalloisen) ujo. Hän ei ole mitenkään komea, mutta on nyt kymmenen vuotta myöhemmin naimisissa ja lapsiakin on.
Halusin vain sanoa, että vaikka tilanteesi tuntuu toivottomalta, mitä tahansa voi vielä tapahtua. Vaikka se vaikealta tuntuukin pidät silmäsi auki, eikö?
[/quote]
22-vuotias kokematon on ihan normaali vielä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:11"]
Kyllä ulkonäköön voi vaikuttaa aika paljon ainakin pukeutumisella ja hiustyylillä. Entäs jos yrittäisit säästää rahaa hammasongelman korjaamiseen? Mikäli niille voi tehdä jotain. Ja eikös sulla ollut ihan hyviä harrastuksiakin, joten enpä usko että voit kovin tylsä olla. Vaikka nyt tuntuisi naisen löytäminen mahdottomalta, et voi tietää, milloin se Oikea ilmestyy elämääsi. Eivätkä kaikki tahdo välttämättä "kiiltokuvapoikia".
[/quote]
Minulle on ihan sama mitä päälläni pidän ja miltä hiukseni näyttävät, koska en käy baareissa tai sellaisissa paikoissa joissa naisia tapaisi. Ja kuten tiedämme niin selvinpäin vastakkaista sukupuolta lähestyminen on mitä kamalinta ahdistelua ja häirintää Suomessa. Ainoa paikka jossa olen tekemisissä naisten kanssa on netti. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"]
[/quote]
Tuo mies kuulostaa ihan minulta. Pidän tietysti ovea auki jos joku tyttö/nainen on minusta kiinnostunut. Toisaalta saattaisin mennä ihan lukkoon jos joku nainen olisi minusta kiinnostunut. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:39"] Multa saat jos tuut stadiin :) N19 [/quote] Ai turpaani vai? AP. [/quote] haha jos ei nyt turpaan kuitenkaa. Mutta siis vaatteet päällä olen hyvännäkönen mut alasti ollessa omasta mielestä hemmetin ruma(joo tiedän et huono itsetunto) mutta silti ttkkään seksistä sii miksen saman vertasen kaa sitä harrastais. N19
[/quote]
Mikset mene tapaamaan tätä tyttöä kun on tilaisuus. Tilanne menee vain pahemmaksi seuraavan 10v aikana. Kohta olet yksin koko elämäsi. Jos syynä on ujous niin saat syyttää vain itseäsi. Minä ainakin menisin tapaan N19, vaikka saisin pakit olisi riskin arvoista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:39"] Multa saat jos tuut stadiin :) N19 [/quote] Ai turpaani vai? AP. [/quote] haha jos ei nyt turpaan kuitenkaa. Mutta siis vaatteet päällä olen hyvännäkönen mut alasti ollessa omasta mielestä hemmetin ruma(joo tiedän et huono itsetunto) mutta silti ttkkään seksistä sii miksen saman vertasen kaa sitä harrastais. N19
[/quote]
Mikset mene tapaamaan tätä tyttöä kun on tilaisuus. Tilanne menee vain pahemmaksi seuraavan 10v aikana. Kohta olet yksin koko elämäsi. Jos syynä on ujous niin saat syyttää vain itseäsi. Minä ainakin menisin tapaan N19, vaikka saisin pakit olisi riskin arvoista.
[/quote]
No ihan rehellisesti ei mikään kaukosuhde kiinnosta. Toisekseen en oikein usko näihin "Tule tänne niin saat pillua" tyylisiin kommentteihin. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:55"]
AP hyvä, ota vähän viinaa alle ja painu baariin. Aloita kontaktien saaminen humalan avulla, niin se ehkä onnistuu myöhemmin myös selvinpäin
[/quote]
Kaksi ongelmaa. En juo alkoholia lainkaan ja toisekseen minulla ei ole ketään kenen kanssa sinne baariin mennä. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:40"]
Hei AP!
Tahtoisin kysyä, onko sinulla mielestäsi lapsuudestasi kantautuvaa traumaa, joka voisi mahdollisesti laukaista tämänkaltaisia tuntemuksia?
Itseni tiputettiin hoitopöydältä ja vanhempani myönsivät sen nyttemmin. Siitä syystä päässäni on kummallinen epämuodostuma eivätkä epäsymmetriset kasvoni ainakaan paranna jo valmiiksi onnettomia mahdollisuuksiani. Lisäksi penikseni on auttamatta pieni. Vaikka pääsisin kontaktiin, en todennäköisesti voisi tyydyttää edes itseäni.
Olen kokenut paljon pahaa elämässäni ja en mielestäni ole ainakaan kaikkea ansainnut. Huomaan kuitenkin, että meillä on erilaisia ja -asteisia ongelmia ja pidän sinun epätoivoasi täysin legitiiminä.
Tahtoisinkin kysyä myös, onko isäsuhteessasi traumatisoivia piirteitä? Omat vanhempani ovat aina rakastaneet minua.
[/quote]
Onhan sitä yllättävän paljon tullut koettua ja nähtyä näinkin nuoreen ikään nähden. Isääni en tunne enkä ole häntä juurikaan tavannut, mutta perheeni on kyllä hyvä. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:32"]
Onko syrjään jättäytymisesi perimmäinen syy kuitenkin seksuaalinen epävarmuus?
[/quote]
Mitä tarkoitat? AP.
[/quote]
Sitä että pohjautuuko jännityksesi ja kelpaamattomuutesi tunne siihe, että epäröit riittävätkö seksitaitosi, potenssisi, kalusi jne. ominaisuudet naisille?
[/quote]
Lyhyesti. En. Uskon, että pienellä harjoittelulla seksi sujuisi ihan hyvin. Suuteleminen kyllä vähän epäilyttää. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:36"] Ensimmäiseksi hankkiudu hyvä mies eroon poikuudestasi. Jos olet kokematon, niin se ei todellakaan paranna menestymistäsi naisten suhteen, koska se vain lisää ujoutta ja arkuutta. Naiset haluavat miehiä jotka kelpaavat muillekin, ja koska sanot käyväsi töissä niin hanki kokemuksia naisista rahalla. Mitä hyötyä muuten on käydä töissä, varsinkin kun jo nyt ole itsetuhoinen? Voin kokemuksesta sanoa etten todellakaan tiennyt kuinka mukavaa on naisten kanssa "puuhastelu" ja jos et kuulu parhaaseen A-ryhmään, niin et voi muuta kuin: HKI-BKK. 41v m [/quote] Ei minua ihan hirveästi kiinnosta harrastaa seksiä rahasta sellaisen kanssa, joka ei oikeasti edes haluaisi kanssani seksiä harrastaa. Uskon, että kyseisen toimtuksen jälkeen luottamus itseeni olisi vieläkin vähäisempää kuin nyt. En muuten ole töissä enkä itsetuhoinen. Mitä hyötyä siitä huorissa käynnistä on jos naiset haluavat sellaisen miehen, joka kelpaa muille? Onko sellainen mies kovinkin suosittu naisten keskuudessa, joka saa pillua maksusta? Mieluummin olen tietämätön näistä puuhasteluista kuin harrastelen tunteetonta seksiä maksullisten kanssa tavallaan vastoin heidän tahtoaan, samalla itseäni masentaen. Käteni kanssa puuhailu on myös oikein mukavaa ja kelpaa näin paremman puutteessa köyhälle ihan hyvin. Onhan se käsi kuitenkin ilmainen ja ei tarvitse pelätä ettei seiso tai laukea. Siinähän se raha vasta hukkaan menee jos ei laukea tai seiso sen maksullisen kanssa. AP. [/quote] tuo nyt on ihan typerä väite, että naiset haluavat miehen, jotka muutkin haluaa. Itse halusin kiltin, nöyrän ja positiivisen miehen ja sellaisen sainkin.
[/quote]
On tuossa väitteessä paljonkin järkeä. Kyllä ne naiset katselee niitä toisten naisten hyväksymiä miehiä huomattavasti kiinnostuneemmin kuin jotain kelpaamatonta. Onhan se nyt ihan selvää, että sellainen mies, joka on kelvannut toiselle naiselle on edes jollain tavalla hyvä. Kelpaamattomista miehistä taas aina ajatellaan, että mikähän tuossakin on vialla kun ei kelpaa kenellekään, ja sitten ei enää kiinnitetä siihen mieheen mitään huomiota. Kylmä faktahan on se, että miehen olisi hyvä saada jotain kokemuksia naisista jo teininä, muuten peli on menetetty jos ei muuta toiseen kaupunkiin. AP.
Paljon on annettu sulle vinkkejä mut torppaat kaiken :D siinähän märehdit sit
Ap, sun päällimmäiset ongelmasi ovat a) epäsosiaalisuus ja vähäpuheisuus sekä b) huono itsetunto ja olematon itseluottamus. Naiset nyt kiinnostuvat melkein minkänäköisistä miehistä tahansa. Makuja on niin monenlaisia. Sanoisin, että loppupeleissä pariutuminen ei ole ulkonäöstä kiinni. Mutta jos ihminen itse torppaa omat mahdollisuutensa, niin varmasti ei koskaan päädy parisuhteeseen. Miksi sulla on on noin negatiivinen käsitys itsestäsi? Onko sua kiusattu koulussa? Onko sun vanhemmat haukkunu tai lannistanu sua, vai miksi ajattelet olevasi niin epäkelpo?
Oletko tullut ajatelleeksi, että ne rajat ovat vain omien korviesi välissä? Jos uskot, ettet kelpaa kenellekään, etkä sen takia uskalla ottaa naisiin kontaktia, niin et tule löytämään naista. Sen sijaan jos pitäisit itseäsi hyvänä tyyppinä ja uskoisit omiin mahdollisuuksiisi, niin varmasti joku nainen voisi susta kiinnostua. Mun mielestäni sun kuva itsestäsi on vääristynyt, ja jonkun pitäisi oikaista se. Suosittelisin terapiaan menemistä, mutta eihän sunkaltaiset ihmiset saa koskaan mentyä. Joka tapauksessa jos sulla olisi itsestäsi myönteisempi kuva ja jos uskoisit itseesi, elämäsi voisi olla täysin toisenlaista. Olen aivan varma siitä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:39"]
Multa saat jos tuut stadiin :) N19
[/quote]
Ai turpaani vai? AP.
[/quote]
haha jos ei nyt turpaan kuitenkaa. Mutta siis vaatteet päällä olen hyvännäkönen mut alasti ollessa omasta mielestä hemmetin ruma(joo tiedän et huono itsetunto) mutta silti ttkkään seksistä sii miksen saman vertasen kaa sitä harrastais. N19