Kyselkää ikuisesti kokemattomalta mieheltä
En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:07"]
Ap, sun päällimmäiset ongelmasi ovat a) epäsosiaalisuus ja vähäpuheisuus sekä b) huono itsetunto ja olematon itseluottamus. Naiset nyt kiinnostuvat melkein minkänäköisistä miehistä tahansa. Makuja on niin monenlaisia. Sanoisin, että loppupeleissä pariutuminen ei ole ulkonäöstä kiinni. Mutta jos ihminen itse torppaa omat mahdollisuutensa, niin varmasti ei koskaan päädy parisuhteeseen. Miksi sulla on on noin negatiivinen käsitys itsestäsi? Onko sua kiusattu koulussa? Onko sun vanhemmat haukkunu tai lannistanu sua, vai miksi ajattelet olevasi niin epäkelpo?
Oletko tullut ajatelleeksi, että ne rajat ovat vain omien korviesi välissä? Jos uskot, ettet kelpaa kenellekään, etkä sen takia uskalla ottaa naisiin kontaktia, niin et tule löytämään naista. Sen sijaan jos pitäisit itseäsi hyvänä tyyppinä ja uskoisit omiin mahdollisuuksiisi, niin varmasti joku nainen voisi susta kiinnostua. Mun mielestäni sun kuva itsestäsi on vääristynyt, ja jonkun pitäisi oikaista se. Suosittelisin terapiaan menemistä, mutta eihän sunkaltaiset ihmiset saa koskaan mentyä. Joka tapauksessa jos sulla olisi itsestäsi myönteisempi kuva ja jos uskoisit itseesi, elämäsi voisi olla täysin toisenlaista. Olen aivan varma siitä.
[/quote]
Kerro toki lisää ongelmistani! Surullistahan on se, että nuo ongelmat ovat vain pieni osa niistä kaikista ongelmista jotka vaikuttavat pariutumiseeni. Minua on kiusattu koulussa fyysisesti ja henkisesti. Henkinen kiusaaminen oli juuri sitä "Ei tuon näköinen kelpaa kenellekään" tai "Vittu sä olet ruma" huutelua.
Minua ei myöskään kiinnosta mitkään johtotehtävät sun muut naisten pikkareita kostuttavat virat. Olisin ihan kiitollinen jos minut joskus edes otettaisiin töihin. Tämähän tuntuu olevan monille naisille turn off jos mies tyytyy olemaan vaikka joku varastomies tai postinjakaja. Silloinkaan se nainen ei edes ole oikeasti kiinnostunut siitä ihmisestä vaan pelkästään virasta ja sen tuomista eduista. Onneksi kaikki naiset eivät tuollaisia ole, mutta tälläkin palstalla näkee päivittäin miten miehiltä vaaditaan kunnianhimoa ja korkeaa koulutusta.
Tottakai tiedän, että ongelma on pääni sisällä. Ongelmia on toki ulkokuoressakin. Minä en ole oikein koskaan kiinnostunut mistään sarjaiskemisestä, koska en todellakaan lähesty tyttöjä/naisia vaan sen takia, että olisi ihan pakko saada joku. Sen takia juuri yritänkin tutustua naisiin netin kautta, koska mielestäni toiseen on helpompi tutustua netissä kun minäkin uskallan jopa kysellä jotain. Tosin harvoin minulle mitään vastataan, ja jos vastataan niin ei sitä viestien vaihtoa kovin kauaa jatku. Joskus 5v sitten onnistuin kahden tytön kanssa keskustelemaan netissä vähän pidempäänkin, mutta molemmat lopettivat yhteyden pitämisen ilman selityksiä. En oikeastaan edes etsi mitään kumppania netissä vaan yritän lähinnä päästä naisten maailmaan edes jollain tavoin mukaan ja yrittää ymmärtää heitä paremmin. Lähinnä ystäviä siis yritän etsiä, koska en edes halua keskustella samasta kaupungista olevien naisten kanssa, koska tiedän sen että naiset kertovat kaiken toisilleen ja kohta ihan jokainen tietää, että AP on kiinnostunut PP:stä. Koettu on! AP.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla
[/quote]
Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP.
[/quote]
Mikset vain opettele elämään asian kanssa?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla [/quote] Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP. [/quote] Mikset vain opettele elämään asian kanssa?
[/quote]
No sitähän tässä koko ajan yritetään! Se kun ei valitettavasti tapahdu vain sormia napsauttamalla. Voin elää ilman parisuhdetta, seksiä jne. mutta aina välillä huomaan vaan haaveilevani läheisyydestä ja perheestä. Tuosta haaveilemisesta lähinnä tahoisin vielä eroon, koska se hankaloittaa elämääni. AP.
Onko Suomessa sellasia koppeja mistä saa halauksen eurolla? AP.
Minusta vaikutat fiksulta ja mukavalta tyypiltä. Kirjoitat myös todella sujuvasti ja eläväisesti, mikä viittaa minun kirjoissani älykkyyteen ja huumorintajuun. Tuo kirjoituksesi koulukiusaamisesta ym. toi mieleen oman veljeni. Hän on todella älykäs ja oli hyvä koulussa, mutta häntä kiusattiin todella julmasti monta vuotta. Hän oli hassunnäköinen ja joutui käyttämään rumia silmälaseja. Mieli vaurioitui pahasti ja hän kärsi, ja kärsii edelleen yli 20 vuoden jälkeen, vaikeasta masennuksesta ja tosi heikosta itsetunnosta. Nykyään on myös tosi ylipainoinen. Hän ei koskaan kyennyt opiskelemaan ja hankkimaan itselleen hyvää kuolutusta, koska koulukokemukset olivat niin helvetillisiä. Sai kuitenkin vuosien jälkeen tsempattua itselleen ammatin ja nyt on tehnyt jo monta vuotta töitä. Ja mikä lohdullisinta sinun kannaltasi AP, että myös hän löysi itselleen ihanan puolison.
Oletko sinäkin fiksu ja mukava, mutta elämän rankasti päähänpotkima ja siitä toivosi menettänyt nuori mies?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Maailma kylässä -festareilla (järjestetään Helsingissä aina toukokuun lopussa) on aina ollut nuori mies, joka kulkee kyltin kanssa "free hugs". Olen halannut monena vuonna :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Maailma kylässä -festareilla (järjestetään Helsingissä aina toukokuun lopussa) on aina ollut nuori mies, joka kulkee kyltin kanssa "free hugs". Olen halannut monena vuonna :)
[/quote]
Mitenhän tuokin toimisi rumalla miehellä ja "ilmaisia haleja" kyltillä? Epäilen vahvasti toimivuutta, mutta voisi melkein kokeilla, riskinä toki on se ettei kukaan halaa ja minua vain pilkattaisiin ja itsetuntoni romahtaisi nollasta miinuspuolelle. AP.
[/quote]
No ihan varmasti halaisin, jos on puhdas ja ei-päihtynyt mies!
T. Nainen
[/quote]
Uskon, että olemukseni ei oikein naisia houkuttaisi edes halaamaan. Finninaamainen kenkiintuijottelija ei varmaan ole naisten listalla ykköspaikalla. AP.
[/quote]
No ei varmasti ole kaikkien listoilla, mutta varmasti löytyy niitä, joille kelpaa oikein hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
Mitenhän tuokin toimisi rumalla miehellä ja "ilmaisia haleja" kyltillä? Epäilen vahvasti toimivuutta, mutta voisi melkein kokeilla, riskinä toki on se ettei kukaan halaa ja minua vain pilkattaisiin ja itsetuntoni romahtaisi nollasta miinuspuolelle. AP.
[/quote]
T. Nainen
[/quote]
Uskon, että olemukseni ei oikein naisia houkuttaisi edes halaamaan. Finninaamainen kenkiintuijottelija ei varmaan ole naisten listalla ykköspaikalla. AP.
[/quote]
No ei varmasti ole kaikkien listoilla, mutta varmasti löytyy niitä, joille kelpaa oikein hyvin.
[/quote]
Sehän se vaikeus onkin kun ei ole edes sitä tavallista keskitasoa näöltään tai sosiaalisuudestaan, koska tavallisille miehillekin kumppanin löytäminen on äärimmäisen haasteellista. En näe itseäni niin epätoivoisena, että alkaisin käymään satoja naisia läpi yrittäen löytää edes yhden jolle kelpaisin. Hankala näin epäsosiaalinen olisi niitä naisia edes lähestyäkään. AP.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
T. Nainen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sehän se vaikeus onkin kun ei ole edes sitä tavallista keskitasoa näöltään tai sosiaalisuudestaan, koska tavallisille miehillekin kumppanin löytäminen on äärimmäisen haasteellista. En näe itseäni niin epätoivoisena, että alkaisin käymään satoja naisia läpi yrittäen löytää edes yhden jolle kelpaisin. Hankala näin epäsosiaalinen olisi niitä naisia edes lähestyäkään. AP.
[/quote]
näinhän se vaan menee
Thaimaa? Jos mä oisin mies etsisin sielta naisen heti.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:15"]
Thaimaa? Jos mä oisin mies etsisin sielta naisen heti.
[/quote]
Minäkin etsisin jos olisi varaa. AP.
[/quote]
Suurin ongelmasi ei ole ujous, kokemattomuus tai ulkonäkö...
Suurin ongelmasi on köyhyys... Naiset naivat itseään paremmin koulutettuja, parempituloisia, varakkaampia ja kuuluisimpia.
Miesten suosio naisten keskuudessa korreloi hyvin voimakkaasti sijoitusta palkkataulukossa.
En tarkoita että naiset olisivat kiinnostuneita miehistä pelkän pankkitilin saldon perusteella, mutta naisissa kiinnostusta herättää elintaso jonka mies todennäköisesti tarjoaa.
Yksi kokeilunarvoinen treffivihje (olen kuullut että tehoaa hyvin), on etsiä pankkiautomaateilta saldotulosteita jossa on mukavia summia rahaa ja antaa näitä naisille "vahingossa" puhelinnumeroiden mukana.
41v m
[/quote]
Olen asiasta tietoinen. Suurin osa naisista haluaa hyvin toimeentulevan miehen tai, että mies edes on töissä. Harmi kun niihin töihin ei nykyään ihan niin vain mennäkään. Kuten olen sanonut monta kertaa niin naisettomuuteni johtuu monesta asiasta, epäsosiaalisuus, ujous, köyhyys, työttömyys, juomattomuus, rumuus, huono itsetunto jne jne. Se on ainakin varma, että suomalaista naista en ikinä saa, mutta onneksi on se aiemmin mainittu Thaimaa josta naisen voisin noutaa kunhan saisin töitä ja vähän rahaa. AP.
Sun puheet kuulostaa siltä, että sä ajattelet naisia kuin ne olisi jotain marsilaisia. Nekin on kaikki ihan tavallisia ihmisiä. Kai sä sentään yrität jutella naisille joskus ihan tavallisesti, niin kuin ihmisille puhutaan, ilman että ajattelet heti "nainen! potentiaalinen kumppani! nyt täytyy yrittää miellyttää!". Sen vaistoaa.
Yritä saada nyt edes oma elämäsi ja oma itsetuntosi kuntoon. Naisen löytäminen ei ole mikään ratkaisu sun elämän paskuuteen, sun täytyy tehdä töitä sen eteen, että saat elämän kuntoon. Valittaminen on turhaa jos asian eteen ei tee mitään.
varo ettei av-mammat tule ja raiskaa sua! kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:43"]
Ootko joni?
[/quote]
En. Ilmeisesti hän on samanlainen kuin minä? AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:17"]
itsekin olin noin 24-vuotiaaksi lähes kokematon.
ensimmäinen seurustelu avasi kummasti sitä asiaa,
että ihmisiä he ovat, naisetkin. vikoineen kaikkineen.
sen jälkeen ei ole tarvinnut jännittää
ja seurustelukumppaneita on löytynyt aina kun
olen hetken sinkkuna ollut.
eli masennusta vähemmälle ja tsemppiä.
aikaa on.
[/quote]
Itsestäni vaan tuntuu siltä, että naiset haluavat ihan erilaisia asioita elämältä ja parisuhteelta, kuin minä ja sitten kun olen tällainen hiljainen hiirulainen joka ei ulkonäkönsä puolestakaan houkuttele naisia, niin aika vaikeaa se kumppanin löytäminen on. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:35"]
Jotenkin tuntuu, että ap:n suurin ongelma ei ole ulkonäkö tai ujous tai mikään muukaan sellainen, vaan tuo suunnaton negatiivisuus. Jos jo heti kättelyssä on sitä mieltä, että ei mistään mitään tule eikä mikään toimi eikä millekään voi tehdä mitään eikä kukaan koskaan kuitenkaan, niin en ihmettele, jos ei onnistu.
[/quote]
En minäkään aina ole ajatellut negatiivisesti itsestäni. Minulla ei ikinä ole ollut yhtä varmaa tunnetta mistään muusta kuin siitä, että en ikinä päädy seurustelemaan. Se miksi en tule kokemaan seurustelua taas johtuu todella monesta asiasta minussa itsessäni jotka voisi korjatakin jos oikeasti haluaisi, mutta minä en pidä ajatuksesta, että muuttaisin itseäni toisten vuoksi. Mieluummin yksin kuin, että alkaisin muuttamaan itseäni naisten vuoksi. AP.
Mitä sitten ajattelet, että naiset haluavat elämältä ja parisuhteelta? Tavallista arkea kivan ihmisen kanssa, ehkä lapsia? Vai kiiltokuvamiehen ja hulppeaa elämää? Ihmiset on erilaisia mutta uskon että loppujen lopuksi monet haluavat ihan tavallisia juttuja - me naisetkin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:22"]
Sama kuin Aloittajalla, en tule tuntemaan niin rakkautta kuin kaveruuttaa koskaan.
Jossain vaiheessa melkein myin itseäni vanhoille patuille rahasta kun vitutti elämä, mutta keho on pilattu jo aikoja sitten onneksi. Nyt voin rauhassa velloa yksinäisyydessäni.
T: "mies"
[/quote]
oletko siis biseksuaali vai miksi ratkaisusi naisettomuuten oli myydä seksiä miehille??
[/quote]
Eihän seksin myymisellä ole mitään tekemistä omien halujen kanssa. Kyllähän naiset myyvät seksiä miehille jotka eivät heitä kiihota. Sama juttu kuin se, että mies myy miehelle vaikka mies ei kiihota. Tästä just huomaa maksullisen ja normaalisen seksi eron, myyjällä ei ole seksuaaliset motiivit.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:04"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:47"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:21"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:14"] Olin itse 22 vuotiaaksi asti täysin kokematon miesten suhteen. Täysin. Olin 172 senttinen ja 55 kiloinen pitkähiuksinen blondi ja varma etten ikinä kelpaisi kenellekään. Vaikka olin ujo ja epävarma, menin muiden ihmisten pariin. Jotenkin sitä vain pääsi juttelemaan ihmisille, että siitä syntyi vähän läheisempää tuttavuuttakin. Tunnen myös erään miehen, joka oli yli 30-vuotiaaksi asti kokematon naisten suhteen. Hänellä oli harrastuksia, mutta ne olivat sellaisia ettei niissä naisia tavannut. Oli hyvin (melkein sairaalloisen) ujo. Hän ei ole mitenkään komea, mutta on nyt kymmenen vuotta myöhemmin naimisissa ja lapsiakin on. Halusin vain sanoa, että vaikka tilanteesi tuntuu toivottomalta, mitä tahansa voi vielä tapahtua. Vaikka se vaikealta tuntuukin pidät silmäsi auki, eikö? [/quote] Tuo mies kuulostaa ihan minulta. Pidän tietysti ovea auki jos joku tyttö/nainen on minusta kiinnostunut. Toisaalta saattaisin mennä ihan lukkoon jos joku nainen olisi minusta kiinnostunut. AP. [/quote] Kirjoitin tuon yllä olevan. Tämä mies myöhemmin kertoi, että oli pelottanut ihan kauheasti. Hän kertoi myös (seurustelun alussa), ettei palaisi entiseen (ujouteen), jos suhde kariutuisi vaan yrittäisi tapailla naisia. Sitä pitää vain harjoitella, ettei mene lukkoon. Ja jos satut sanomaan jotain hassua, menee eteenpäin. Ei se tyttö/nainen sitä huomaa/muista. Aloita harjoittelu juttelemalla kaupan kassalle. Tai opiskelukavereille. Ajattelen vain itseäni silloin parikymppisenä ja miten hienoa olisi ollut, jos joku ikäiseni "poika" olisi tullut juttelemaan. Ulkonäöstä ja sanojen hienoudesta viis olisin veisannut. [/quote] Ei minulla ole minkäänlaisia kavereita ja enkä viitsi missään kassalla alkaa sähläämään. Kaikki sosiaaliset tilanteet ovat minulle mitä pahinta myrkkyä. Eikä sillä ole mitään merkitystä, että sanonko jotain hassua, koska naisista on jo hassua se, että vaivaudun edes juttelemaan heille. AP. [/quote] Joo ;) Ei varmaan kassaneitiä kannata yrittää iskeä. Aloita ihan pienestä. Jos et kassalla sano "kiitos", aloita sillä. Kun sen pystyt luontevasti sanomaan, vinkkaat lähtiessä "kiitos hei". Sitten menet kirjastoon ja kysyt suosituksia hyvästä dekkarista/sarjiksesta/fantasiasarjasta. Ihan vain siksi, että huomaat osaavasi puhua ihmisille ja ettei siihen "kuole". [/quote] No kyllä minä nyt ihan perus hei, moi, terve ja kiitos pystyn sanomaan siinä kassalla ilman, että menehdyn siihen. Vaikeaa se toki aina on, mutta teen sen siitä huolimatta. Ainoat oikeat sosiaaliset tilanteet ovat juurikin kaupassa. Joskus toki harrastuksissa saattaa joutua juttelemaan, mutta niistäkin tilanteista selviää nopeasti pois kun alkaa "joojotella". Ei minulle sinällään ole paha jutella ihmisten kanssa, mutta se aloitteen tekeminen keskusteluun ei onnistu, tai no osaan minä moi sanoa, mutta siihen se sitten jääkin. AP. [/quote] Pakko sanoa, että näin kassaneitinä näitä näkee meidän pienessä kaupassakin aika monta! Siis nuoria miehiä, joissa ei ulkoisesti ainakaan mitään vikaa ole, mutta niin kotihiiren oloisia että jää vaikutelma että minä saatan olla heidän ainoa oikea ihmiskontaktinsa koko päivänä! Se on minusta hirveän ikävää, että niin moni ajautuu nykyisin tuohon. Entistä enemmän haluan olla ystävällinen ja hymyilevä kaikille, koska jollekulle sillä voi todella olla merkitystä ja toivon että olisikin.. (Sama pätee kaikkiin yksinäisiin, nuoresta vanhaan) Itsekin olen naimisissa ujon nörttipojan kanssa ja hyvä mies ja isä hän on ollut alusta saakka :) kyllä joku varmasti sen sinunkin potentiaalisi huomaa vielä! Varsinkin jos riisut vähän tuota negatiivisuuttasi ja suhtaudut vähän avoimemmin ihmisiä kohtaan.
[/quote]
Suomalaisista suuri osa on muutenkin sellaisia hiirulaisia ilman alkoholia. Ei siihen aina tarvita mitään sen kummempia selityksia kuin suomalaisuus. Tuo hymyily ja ystävällisyys on kyllä hyvä teko sinulta, mutta kannattaa myös muistaa se, että hurjimmat tapaukset saattavat pitää sitä jopa kiinnostuksen merkkinä. Jotkut lukevat netistä, että jos nainen hymyilee niin se on kiinnostunut, sitten nämä sankarit menevät kauppaan ja ovat ihan täpinöissään kun kassatäti vähän irvistää. Itsekin muutama vuosi sitten ajattelin aina kun joku tyttö tuli jotain minulle sanomaan, että "olikohan tuo kiinnostunut minusta?!". Onneksi olen päässyt tuosta eroon. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:44"]
Paljon on annettu sulle vinkkejä mut torppaat kaiken :D siinähän märehdit sit
[/quote]
Olenko edes pyytänyt neuvoja? Kuten aiemmin olen todennut niin olen hyväksynyt sen, että omana itsenäni en kelpaa naisille. Luuletteko ihan oikeasti, että en tiedosta niitä omia ongelmiani? AP.