Kyselkää ikuisesti kokemattomalta mieheltä
En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla
[/quote]
Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP.
[/quote]
Olet vielä ihan hirveän nuori. Mikä sinussa mielestäsi on sellaista, ettet miellytä naisia? Onko kyse ulkonäöstä vai luonteesta vai molemmista?
[/quote]
Olen itsetuhoinen. AP.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla
[/quote]
Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP.
[/quote]
Olet vielä ihan hirveän nuori. Mikä sinussa mielestäsi on sellaista, ettet miellytä naisia? Onko kyse ulkonäöstä vai luonteesta vai molemmista?
[/quote]
Ulkonäkö on se suurin ongelma, eikä luonnekaan mikään paras varmaan ole. Vikoja minussa on niin paljon, että hyvistä puolista ei juuri apua ole. AP.
Anteeksi en jaksanut ihan koko ketjua lukea mutta ihan pikku vinkki AP:lle ;
Näistä viesteistäsi huokuu sellainen katkeruus, epätoivoisuus ja suoraan sanottuna itsesääli jonka ihan oikeasti aistii toisesta ihmisestä TODELLA helposti. Mieti haluaisitko itse seurustella sellaisen ihmisen kanssa?
Sanoit myös, että et paljoa mieti mitä laitat päällesi tai missä kunnossa hiuksesi ovat. No mitäpä luulet tykkääkö naiset (tai kukaan ylipäätään!) katsella jotain rasvalettiä jolla on äiskän 5 vuotta sitten ostamat vaatteet??? Järki käteen.
Sitten jos olet vielä joku epäsosiaalinen ruipelo niin ei ihme ettei kenellekkään kelpaa.
Jos et edes aio tehdä mitään itsetuntosi ja ulkonäkösi eteen, niin se on kyllä IHAN OMA VIKA jos ei naiset kiinnostu.
Olen itsetuhoinen. AP.
Sepä ikävää. OIKEA AP.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla [/quote] Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP. [/quote] Olet vielä ihan hirveän nuori. Mikä sinussa mielestäsi on sellaista, ettet miellytä naisia? Onko kyse ulkonäöstä vai luonteesta vai molemmista? [/quote] Olen itsetuhoinen. AP.
[/quote]
Olisi kiva tietää, mitkä vastauksista ovat ap:n ja mitkä joidenkin muka-hauskojen trollaajien, niin olisi helpompi asennoitua ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:20"] En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti. [/quote] Miksi tällainen päätös? Oletko aseksuaali? [/quote] Syitä on aika monia. Pääsyy on se, että en usko kelpaavani kenellekään ilman, että raha vaihtaa omistajaa. AP. [/quote] Minkä ikäinen olet? Jos olet joku epätoivoinen pari kolmekymppinen älä heitä viä toivoa pois. Kyllä se oikea kävelee viä vastaan, kaikki vaan ei ole niin helppoa kaikilla [/quote] Olen parikymppinen. Tiedän, että vielä on elämää edessä, mutta siitä huolimatta olen melko varma, että sitä oikeaa ei vastaan tule. AP. [/quote] Olet vielä ihan hirveän nuori. Mikä sinussa mielestäsi on sellaista, ettet miellytä naisia? Onko kyse ulkonäöstä vai luonteesta vai molemmista? [/quote] Olen itsetuhoinen. AP.
[/quote]
Olisi kiva tietää, mitkä vastauksista ovat ap:n ja mitkä joidenkin muka-hauskojen trollaajien, niin olisi helpompi asennoitua ongelmaan.
[/quote]
Kaikki itsetuhohöpinät ovat trollin. AP.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Kaikki itsetuhohöpinät ovat trollin. AP.
[/quote]
Mutta AA juttu totta, kjeh xd
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:10"] Todella monen miehen kohtalo nykyään. Onhan sitä panoja kertynyt sen parikymmentä. Mutta ei oikein tuota seurustelua, muutamaa lyhyttä suhdetta lukuunottamatta. Olen naamaltani ruma ja en oikein ole hyvä naisten kanssa. Kannattaa keksiä jotain muuta tekemistä. Nykynuoret varmasti ovat vielä todella pinnallisia. Terv. 36-vee sinkkumies. [/quote] Muuta tekemistä minulla onneksi on sen verran etten ihan 24/7 ajattele naisia, mutta melkein päivittäin tulee nämä asiat mieleen, yleensä inhottavasti vähän ennen kuin menen nukkumaan. Olen sen hyväksynyt, että en tule naista koskaan saamaan, mutta siitä huolimatta aina huomaan haaveilevani naisista ja perheestä. Kai se vaan kuuluu miehenä olemiseen. AP. [/quote] Oletko pärstältäsi edes normaalin näköinen? Sitten tai jokatapauksessa puntille ja liikunrientojen pariin mars ja ASAP. Olet sen verran nuori, että ongelma hoituu tätä kautta melkein issekseen.
[/quote]
Olen aika monta kertaa saanut kuulla rumuudestani ja isosta päästäni. Omasta mielestäni olen vähän keskivertoa rumempi. Kyllä minä liikun vaikka sitä ei välttämättä vartalostani niin huomaakaan, vartaloni on kuitenkin ihan normaali eli en ole mikään 150kg lössykkä. Punttisalit ovat mielestäni ahdistavia paikkoja, mutta nostelen kyllä puntteja melkein päivittäin kotona ja harrastelen muuta liikuntaa. AP.
Sama kuin Aloittajalla, en tule tuntemaan niin rakkautta kuin kaveruuttaa koskaan.
Jossain vaiheessa melkein myin itseäni vanhoille patuille rahasta kun vitutti elämä, mutta keho on pilattu jo aikoja sitten onneksi. Nyt voin rauhassa velloa yksinäisyydessäni.
T: "mies"
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:31"]
Ulkonäkö on se suurin ongelma, eikä luonnekaan mikään paras varmaan ole. Vikoja minussa on niin paljon, että hyvistä puolista ei juuri apua ole. AP.
[/quote]
Luonnetta voi kehittää, ja tuossa iässä se vielä kehittyykin ihan luonnostaan. :) Ja ulkonäkökään ei ole mikään kiveen hakattu juttu: tunnen monia miehiä, jotka vain komistuvat vanhetessaan ja saadessaan itsevarmuutta.
Onko tuo naisen löytäminen nyt saanut ajatuksissasi liian suuren roolin? Koeta löytää jotain mielekästä tekemistä, ala harrastaa. Kalasta, eräile, patikoi, valokuvaa, opettele tanssimaan - nuo kaikki ovat monien tyttöjen mielestä hyvin puoleensa vetäviä juttuja, joten muutut ehkä harrastaessasi samalla kiinostavaksi ihan huomaamattasi. :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:57"]
Anteeksi en jaksanut ihan koko ketjua lukea mutta ihan pikku vinkki AP:lle ; Näistä viesteistäsi huokuu sellainen katkeruus, epätoivoisuus ja suoraan sanottuna itsesääli jonka ihan oikeasti aistii toisesta ihmisestä TODELLA helposti. Mieti haluaisitko itse seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Sanoit myös, että et paljoa mieti mitä laitat päällesi tai missä kunnossa hiuksesi ovat. No mitäpä luulet tykkääkö naiset (tai kukaan ylipäätään!) katsella jotain rasvalettiä jolla on äiskän 5 vuotta sitten ostamat vaatteet??? Järki käteen. Sitten jos olet vielä joku epäsosiaalinen ruipelo niin ei ihme ettei kenellekkään kelpaa. Jos et edes aio tehdä mitään itsetuntosi ja ulkonäkösi eteen, niin se on kyllä IHAN OMA VIKA jos ei naiset kiinnostu.
[/quote]
Tässä on niin moni asia väärin että on pakko kommentoida. Kukaan ei tiedä milloin ja kuka vaatteesi on ostanut. Hiukset on hyvä pestä ja ottaa pois silmiltä, mutta en usko että muuten niillä on mitään väliä, paitsi pinnallisemmmille ihmisille. Monet naiset tykkäävät laihoista miehistä. Ja minä olen itsekin epäsosiaalinen, joten miksi haluaisin hyvin sosiaalisen miehen? Oma avomieheni onkin melko epäsosiaalinen nörtti myös, vaikka onkin ujoudestaan vähän jo päässyt (minä taas en...). Eikä minulle ole väliä, mitä vaatteita avomieheni pitää. Tiedän, että suuri osa niistä on hänen äitinsä aikoinaan ostamia. Samoin on minun vaatteideni laita.
Tsemppiä aloittajalle. Itsekin aloin seurustella vasta 20-vuotiaana.
N25
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:57"]
Anteeksi en jaksanut ihan koko ketjua lukea mutta ihan pikku vinkki AP:lle ; Näistä viesteistäsi huokuu sellainen katkeruus, epätoivoisuus ja suoraan sanottuna itsesääli jonka ihan oikeasti aistii toisesta ihmisestä TODELLA helposti. Mieti haluaisitko itse seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Sanoit myös, että et paljoa mieti mitä laitat päällesi tai missä kunnossa hiuksesi ovat. No mitäpä luulet tykkääkö naiset (tai kukaan ylipäätään!) katsella jotain rasvalettiä jolla on äiskän 5 vuotta sitten ostamat vaatteet??? Järki käteen. Sitten jos olet vielä joku epäsosiaalinen ruipelo niin ei ihme ettei kenellekkään kelpaa. Jos et edes aio tehdä mitään itsetuntosi ja ulkonäkösi eteen, niin se on kyllä IHAN OMA VIKA jos ei naiset kiinnostu.
[/quote]
No kyllä minä nyt ajattelen mitä päälleni laitan, mutta en ajattele sitä siten, että miten muut minut näkevät. Pukeudun siten miten haluan ja mikä minusta tuntuu hyvälle. Käytän yleisillä paikoilla hattuja, koska otsani on täynnä finnejä ja hikoilen myös helposti. Siinä myös pari sellaista ominaisuutta, jotka eivät naisia juuri houkuttele. Miten muuten ajattelit, että itsetuntoa kohotetaan ilman mitään positiivisia kokemuksia? Tyhjästä on paha nyhjästä. AP.
Luonnetta voi kehittää, ja tuossa iässä se vielä kehittyykin ihan luonnostaan. :) Ja ulkonäkökään ei ole mikään kiveen hakattu juttu: tunnen monia miehiä, jotka vain komistuvat vanhetessaan ja saadessaan itsevarmuutta.
Onko tuo naisen löytäminen nyt saanut ajatuksissasi liian suuren roolin? Koeta löytää jotain mielekästä tekemistä, ala harrastaa. Kalasta, eräile, patikoi, valokuvaa, opettele tanssimaan - nuo kaikki ovat monien tyttöjen mielestä hyvin puoleensa vetäviä juttuja, joten muutut ehkä harrastaessasi samalla kiinostavaksi ihan huomaamattasi. :)
Luonteeni onkin varmasti kehittynyt siitä mitä se pahimmillaan oli. Ulkonäköni ei varmasti tästä enää komistu johtuen huonoista hampaistani.
Harrastan monia mainitsemistasi jutuista. AP.
Mä tunnen kyllä muutaman miehen jolle tää skenaario on ihan mahdollinen. Toinen on, miten sen sanoisi, tyhmä. Pääsi kuitenkin peruskoulun läpi ja sen jälkeen toiminut duunarina. Lisäksi pärstältään sanoisin että kovin moni ei pidä hyvännäköisenä. Mutta hänellä on perittyä omaisuutta. Uskon että saisi jonkun vastaavan kouluttamattoman duunarinaisen vaikka ihan sen takia että on oma talo jne., jos ei olisi helvetin ällöttävä tyyppi, jatkuvasti vonkaamassa seksiä ihan. kaikilta. naisilta. Sille ei viitsi edes jutella normaalisti kun jossain vaiheessa alkaa pervon läpän heittäminen ja epätoivoinen vonkaaminen.
Toinen on lihava nörtti, jolla on huono itsetunto ja joka on tosi epätoivoinen jos ihastuu johonkin naiseen. Se matelu ja kerjääminen ei ole millään tapaa viehättävää. Tälläkin tyypillä olis varmasti mahdollisuuksia, jos laihduttaisi ja tekisi jotain huonolle itsetunnolleen: kavereita, työpaikka ja sosiaalinen elämä kuitenkin ihmiseltä löytyy. Huono itsetunto vaan säteilee miljoonan kilometrin päähän.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:22"]
Sama kuin Aloittajalla, en tule tuntemaan niin rakkautta kuin kaveruuttaa koskaan.
Jossain vaiheessa melkein myin itseäni vanhoille patuille rahasta kun vitutti elämä, mutta keho on pilattu jo aikoja sitten onneksi. Nyt voin rauhassa velloa yksinäisyydessäni.
T: "mies"
[/quote]
oletko siis biseksuaali vai miksi ratkaisusi naisettomuuten oli myydä seksiä miehille??
Onko syrjään jättäytymisesi perimmäinen syy kuitenkin seksuaalinen epävarmuus?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:33"]
Luonteeni onkin varmasti kehittynyt siitä mitä se pahimmillaan oli. Ulkonäköni ei varmasti tästä enää komistu johtuen huonoista hampaistani.
Harrastan monia mainitsemistasi jutuista. AP.
[/quote]
No niin, suunta on sitten oikea, jatka vaan matkaa. :) Hampaat voi laitattaa, joten ei ole ylitsepääsemätön ongelma sekään (joskin on ongelma, joka kannattaa hoitaa: huonot hampaat ovat melkoinen turn off). Keskity sitten muuhun elämään, tee kaikkea mikä on itsestäsi kivaa.
Muuten, onko kuviasi nähtävillä esim. IG:ssä? Se on yksi hyvä tapa saada luontevia kontakteja muihin, myös tyttöihin, kun voi jutella niistä kuvista.
[/quote]
[/quote]