Kyselkää ikuisesti kokemattomalta mieheltä
En tule ikinä kokemaan rakkautta tai seksiä. Saa kysellä ihan vapaasti.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:22"]
Sama kuin Aloittajalla, en tule tuntemaan niin rakkautta kuin kaveruuttaa koskaan.
Jossain vaiheessa melkein myin itseäni vanhoille patuille rahasta kun vitutti elämä, mutta keho on pilattu jo aikoja sitten onneksi. Nyt voin rauhassa velloa yksinäisyydessäni.
T: "mies"
[/quote]
oletko siis biseksuaali vai miksi ratkaisusi naisettomuuten oli myydä seksiä miehille??
[/quote]
Tuntui että jostakin sitä läheisyyttä piti saada. Olkoonkin se sitten sitä että on vanhan käävän kanki perseessä.
Ilman rahaakin olis voinu antaa mutta rahan kanssa sitä ehkä olis säilyttänyt mielenterveydensä rippeet.
Ei oo munaa ja oot homo nii miehetkää ei haluu sua
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:33"]
Luonteeni onkin varmasti kehittynyt siitä mitä se pahimmillaan oli. Ulkonäköni ei varmasti tästä enää komistu johtuen huonoista hampaistani.
Harrastan monia mainitsemistasi jutuista. AP.
[/quote]
No niin, suunta on sitten oikea, jatka vaan matkaa. :) Hampaat voi laitattaa, joten ei ole ylitsepääsemätön ongelma sekään (joskin on ongelma, joka kannattaa hoitaa: huonot hampaat ovat melkoinen turn off). Keskity sitten muuhun elämään, tee kaikkea mikä on itsestäsi kivaa.
Muuten, onko kuviasi nähtävillä esim. IG:ssä? Se on yksi hyvä tapa saada luontevia kontakteja muihin, myös tyttöihin, kun voi jutella niistä kuvista.
[/quote]
Ei minulla ole rahaa laitattaa hampaita eikä niitä oikein voi edes laitattaa kun niissä ei ole reikiä tms. haitat ovat vain näkyviä. Harmittaa vain kun olen haaveillut läheisyydestä ja perheestä, mutta aika työn takana ne ovat. Ei minulla juuri ole kuvia netissä, mutta olen kyllä jutellut tyttöjen kanssa netissä muttei kukaan oikeastaan halua jutella kanssani. AP.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:51"]
Ei oo munaa ja oot homo nii miehetkää ei haluu sua
[/quote]
Kyllä näin on.
AP hyvä, ota vähän viinaa alle ja painu baariin. Aloita kontaktien saaminen humalan avulla, niin se ehkä onnistuu myöhemmin myös selvinpäin
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:33"]
Luonteeni onkin varmasti kehittynyt siitä mitä se pahimmillaan oli. Ulkonäköni ei varmasti tästä enää komistu johtuen huonoista hampaistani.
Harrastan monia mainitsemistasi jutuista. AP.
[/quote]
No niin, suunta on sitten oikea, jatka vaan matkaa. :) Hampaat voi laitattaa, joten ei ole ylitsepääsemätön ongelma sekään (joskin on ongelma, joka kannattaa hoitaa: huonot hampaat ovat melkoinen turn off). Keskity sitten muuhun elämään, tee kaikkea mikä on itsestäsi kivaa.
Muuten, onko kuviasi nähtävillä esim. IG:ssä? Se on yksi hyvä tapa saada luontevia kontakteja muihin, myös tyttöihin, kun voi jutella niistä kuvista.
[/quote]
Ei minulla ole rahaa laitattaa hampaita eikä niitä oikein voi edes laitattaa kun niissä ei ole reikiä tms. haitat ovat vain näkyviä. Harmittaa vain kun olen haaveillut läheisyydestä ja perheestä, mutta aika työn takana ne ovat. Ei minulla juuri ole kuvia netissä, mutta olen kyllä jutellut tyttöjen kanssa netissä muttei kukaan oikeastaan halua jutella kanssani. AP.
[/quote]
Tuli muuten se vielä mieleen, että netissä on äärimmäisen vaikea luoda mitään järkevää kontaktia ikäisiini tyttöihin/naisiin, koska he ovat todella pinnallisia riippumatta omasta ulkonäöstään. Yleensä kun laittaa viestiä tytölle niin hetken päästä näkyy vain, että se on käynyt profiilissani eikä ole viitsinyt edes vastata mitään. Netissä se kilpailu on vaan niin jumalattoman kovaa kun jätkät laittaa tytöille niin paljon viestiä, että ei tytön tarvitse kuin valita se silmää eniten miellyttävä yksilö ja alkaa jutella sen kanssa. Se on ihan varmaa, että tytöt ei aloita sitä jutustelua jos jätkä ei sitten satu olemaan joku malli tai muuten vaan esittele vatsalihaksiaan. AP.
Noh, miten on, pystyykö sitä lerssiä tunkemaan omaan reikään, vai taipuuko se tarpeeksi erektiossa?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"]
Noh, miten on, pystyykö sitä lerssiä tunkemaan omaan reikään, vai taipuuko se tarpeeksi erektiossa?
[/quote]
Eipä ole ollut tarvetta testata niin kauan kuin kädet toimii. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"]
[/quote]
Eipä ole ollut tarvetta testata niin kauan kuin kädet toimii. AP.
[/quote]
No kokeile nyt ja kerro mulle.
Multa saat jos tuut stadiin :) N19
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:39"]
Multa saat jos tuut stadiin :) N19
[/quote]
Ai turpaani vai? AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:32"]
Laita sun kuva ? :)
[/quote]
Vaikka kymmenen! En nyt kuitenkaan niin tyhmä ole, että levittelisin kuviani tällaiseen keskusteluun. Joku tuttu kun löytää sitten ne niin ei naurata enää senkään vertaa kuin nyt. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"] Noh, miten on, pystyykö sitä lerssiä tunkemaan omaan reikään, vai taipuuko se tarpeeksi erektiossa? [/quote] Eipä ole ollut tarvetta testata niin kauan kuin kädet toimii. AP. [/quote] No kokeile nyt ja kerro mulle.
[/quote]
Jätän väliin. AP.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:36"]
Ensimmäiseksi hankkiudu hyvä mies eroon poikuudestasi. Jos olet kokematon, niin se ei todellakaan paranna menestymistäsi naisten suhteen, koska se vain lisää ujoutta ja arkuutta.
Naiset haluavat miehiä jotka kelpaavat muillekin, ja koska sanot käyväsi töissä niin hanki kokemuksia naisista rahalla. Mitä hyötyä muuten on käydä töissä, varsinkin kun jo nyt ole itsetuhoinen?
Voin kokemuksesta sanoa etten todellakaan tiennyt kuinka mukavaa on naisten kanssa "puuhastelu" ja jos et kuulu parhaaseen A-ryhmään, niin et voi muuta kuin: HKI-BKK.
41v m
[/quote]
Ei minua ihan hirveästi kiinnosta harrastaa seksiä rahasta sellaisen kanssa, joka ei oikeasti edes haluaisi kanssani seksiä harrastaa. Uskon, että kyseisen toimtuksen jälkeen luottamus itseeni olisi vieläkin vähäisempää kuin nyt.
En muuten ole töissä enkä itsetuhoinen. Mitä hyötyä siitä huorissa käynnistä on jos naiset haluavat sellaisen miehen, joka kelpaa muille? Onko sellainen mies kovinkin suosittu naisten keskuudessa, joka saa pillua maksusta?
Mieluummin olen tietämätön näistä puuhasteluista kuin harrastelen tunteetonta seksiä maksullisten kanssa tavallaan vastoin heidän tahtoaan, samalla itseäni masentaen. Käteni kanssa puuhailu on myös oikein mukavaa ja kelpaa näin paremman puutteessa köyhälle ihan hyvin. Onhan se käsi kuitenkin ilmainen ja ei tarvitse pelätä ettei seiso tai laukea. Siinähän se raha vasta hukkaan menee jos ei laukea tai seiso sen maksullisen kanssa. AP.
[/quote]
En nyt tarkoittanut että parisuhde CV:en merkitset että seksikokemukset on maksullisita naisilta.
"...kuin harrastelen tunteetonta seksiä maksullisten kanssa tavallaan vastoin heidän tahtoaan..."
"Mieluummin olen tietämätön näistä puuhasteluista kuin harrastelen tunteetonta seksiä maksullisten kanssa tavallaan vastoin heidän tahtoaan, samalla itseäni masentaen."
Moni meistä "huoraa" töissä kurjalla palkalla. Sinulla on idealistinen käsitys naisista, ymmärrät tietysti että itse voisit "palvella" vapaaehtoisesti jotain vanhempaa naista - hyvää korvausta vastaan, mutta ajattelet etteivät naiset ajattele näin. Rikkailla miehillä on aina naisia, mutta voit toki itse elää idealistisessa neitsyt maria mailmassa, mutta todellinen mailma on jotain muuta. Viikon palkka tunnista tai kuukauden palkka parista päivästä... raha saa naiset (-kin) halukkaaksi ja mukavaksi seuraksi, eikä minulle tule mitään paskaa fiilistä, kun tiedän olevani hyvin avokätinen.
Toisekseen jos et ole työelämässä, niin persaukisuus/työttymyys on suurempi ongelma kuin kokemattomuus. Varallisuuden kohentaminen on helpoin keino parantaa "ulkonäköä", kuuluisuus on vaikeampi, mutta myös mielenkiintoinen erikoinen/yleisestä poikkeava osaaminen: soittaja, laulaja, tanssia... auttaa paljon.
Kolmanneksi, hyvä ettet ole itsetuhoinen.
41v m
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:22"]
Sama kuin Aloittajalla, en tule tuntemaan niin rakkautta kuin kaveruuttaa koskaan.
Jossain vaiheessa melkein myin itseäni vanhoille patuille rahasta kun vitutti elämä, mutta keho on pilattu jo aikoja sitten onneksi. Nyt voin rauhassa velloa yksinäisyydessäni.
T: "mies"
[/quote]
oletko siis biseksuaali vai miksi ratkaisusi naisettomuuten oli myydä seksiä miehille??
[/quote]
Tuntui että jostakin sitä läheisyyttä piti saada. Olkoonkin se sitten sitä että on vanhan käävän kanki perseessä.
Ilman rahaakin olis voinu antaa mutta rahan kanssa sitä ehkä olis säilyttänyt mielenterveydensä rippeet.
[/quote]
heh kanki perseessa ei oikein ainakaan minun korvaani kuulosta läheisyydeltä vaan tunteettomalta seksiltä.. tosin ehkä niiltä patuilta sitten saa sen jälkeen läheisyyttä...?
Hei AP!
Tahtoisin kysyä, onko sinulla mielestäsi lapsuudestasi kantautuvaa traumaa, joka voisi mahdollisesti laukaista tämänkaltaisia tuntemuksia?
Itseni tiputettiin hoitopöydältä ja vanhempani myönsivät sen nyttemmin. Siitä syystä päässäni on kummallinen epämuodostuma eivätkä epäsymmetriset kasvoni ainakaan paranna jo valmiiksi onnettomia mahdollisuuksiani. Lisäksi penikseni on auttamatta pieni. Vaikka pääsisin kontaktiin, en todennäköisesti voisi tyydyttää edes itseäni.
Olen kokenut paljon pahaa elämässäni ja en mielestäni ole ainakaan kaikkea ansainnut. Huomaan kuitenkin, että meillä on erilaisia ja -asteisia ongelmia ja pidän sinun epätoivoasi täysin legitiiminä.
Tahtoisinkin kysyä myös, onko isäsuhteessasi traumatisoivia piirteitä? Omat vanhempani ovat aina rakastaneet minua.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:32"]
Onko syrjään jättäytymisesi perimmäinen syy kuitenkin seksuaalinen epävarmuus?
[/quote]
Mitä tarkoitat? AP.