Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meneekö teidän mielestä jo ahdistavaksi jos mies

Vierailija
04.01.2015 |

Siis uusi tuttavuus soittaa päivän aikana 11 puhelua. Seitsemään en ole vastannut. Eikä sillä mitään asiaakaan ole. Kunhan kyselee kuulumisia. Kyseessä yli 40v leskimies. Minua vähän mietityttää onko enää normaalia...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et vastaa niin on normaalia

Vierailija
2/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo on (lievästi sanottuna)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

creepyä on. en tykkäisi tuollaisesta ahdistelusta.

Vierailija
4/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa.

Vierailija
5/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny onko vaan niin naisen kipeä vai onko vallan stalkkeriainesta.
Ap

Vierailija
6/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia jos et vastaa

Vierailija
7/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Minullakin on eräs kokemus tarketuvasta leskestä..

Vierailija
8/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee että olen puhunut hänen kanssaan jo 4 kertaa tänään niitänäitä. Pitäis vissiin joidenkin mielestä liimata luuri korvaan?

Ap

Vierailija
9/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli match comissa suomalainen mies joka laittoi 10 viestiä päivässä enkä edes vastannut viesteihin- yleensä odotetaan, että toinen vastaa ja sitten vasta tulee uusi viesti

Vierailija
10/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole enää mitään mielenkiintoa, kun mies on kiinni kuin velli rätissä.

Vierailija
11/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen 2 viikkoa sitten pubissa. Ihan mukava mies. Kiltin oloinen yms. Mutta tämä jatkuva soittelu mietityttää.
Ap

Vierailija
12/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi tuollaista. onko pakko olla kiinni kuin sittana, varsinkin jos mielestäsi on vielä ihan alussa juttu. asia erikseen, jos molemmat olisivat ihan rakastuneina viestittelemässä toisillee mitä puuhailevat. mutta tämäpä on yksipuolista ja takertuvaa. pitääkö sinun vielä keksiä tekosyitäkin, miksi et ole vastannut?

ehkä hänellä on huono itsetunto ja ollut yksin pitkään, ja pelkää nyt että löydät jonkun toisen/ kiinnostus lakkaa, ellei hän pidä huolta, ettet vainkaan pääse unohtamaan hänen olemassa oloa...

Vierailija
13/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin rakastunut sinuun ja pelkää menettäväsi sinut. 

No joo. Liian takertuvainen. Minua ahdistaisi. Onkohan käynyt kunnolla surua läpi..

Itse ajattelen ylipäänsä ihmisestä näin että jos ei pärjää itsensä kanssa niin ei voi pärjätä muidenkaan kanssa. Eli haluaa elää toisen ihmisen kautta. Ehkä yrittää liikaa...

Vierailija
14/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

akward

Vierailija
15/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä hän ajattelee. Pitkään on ollut yksin. Vaimo kuollut 3v sitten eikä sen jälkeen ole ollut vakavampaa. Ei hän kysele miksi en vastannut. Itse saatan sanoa että oli muuta hommaa. Ollaan tavattukin vasta 4 kertaa. Käyty kahvilla ja kävelyllä ei mitään kiihkeää siis... Noh pitää seurata mutta täytyy myöntää että on alkanut ärsyttämään tämä puhelinrumba.
Ap

Vierailija
16/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaisi ja ällöttäisi, ei anna ollenkaan omaa tilaa tollanen tyyppi...

Vierailija
17/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita estolistalle. Hakee vain rakkautta.

Vierailija
18/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään ahdistaisi. Mutta jos mies vaikuttaa muuten kiinnostavalta niin voithan yrittää keskustella hänen kanssaan noista yhteydenottojen määrästä. Ehkä hänellä on hiukan ruosteessa nuo deittailutaidot. Vaikka itse et enää lämpenisi niin sano rehellisesti hänelle asiasta jatkoa ajatellen. 

Vierailija
19/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, on niin rakastunut ettei pysty olemaan olemaan ;) ihmiset ihastuu niin eritahtiin. Mutta sano ihmeessä sille että olet melko tiuhaan soitellut tai palataan asiaan huomenna...

Vierailija
20/22 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei meille naisille kelpaa sitten mikään, huokaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän