Käytätkö BabyLips-huulirasvoja?
Ostin ekani tänään, cherry-tuoksuinen ja onhan tuo ihanan tuntuinen levittää huulille ja antaa hieman kirsikkamaista väriäkin:)
Kommentit (60)
Minä käytän niitä värillisiä just sen takia, et huulipunat kuivattaa mun huulet tosi pahasti ihan hetkessä. Ei ne kyllä tosiaankaan kosteuta kahdeksaa tuntia mitä luvataan, mutta riittävän hyviä tähän tarkoitukseeni. :)
Ostin pinkin putelin ja kuivattaa huulia iha kauhiasti.. ei voi käyttää.
Joo ne on ihan söpöjä, mutta oikeesti.. Ne kuivattaa huulia, vaikka kuinka lukis, että kosteuttava. Just puhuttiin tutun kanssa tästä samasta asiasta (molemmilla siis babylipsit). Tuntuu vähän rahastukselta, ja mielummin ostan hyvän huulirasvan kuiville korppuhuulilleni, kuin että kuivatan niitä lisää :D
Itse ostin sen pinkin ja olihan se kiva! Mutta liian pinkki :D Vähän sellainen tuksumainen.
Jostain syystä minulla kyllä pehmensi ja tuntui miellyttävämmältä kun taas kaikki muut tähän asti ovat kuivattaneet. Minulla on oranssi. Olisikohan ollut Peach.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]
Itse ostin sen pinkin ja olihan se kiva! Mutta liian pinkki :D Vähän sellainen tuksumainen.
[/quote]
Nimenomaan! Juuri tuksumaista tyyliä nuo BabyLipsien värit. Ihan liian räikeitä normaali-ihmiselle.
Vaikea kuvitella mitään näistä muutamasta värilisestä tuksumaiseksi...ainakin tämä cherry antaa tosiaan vain sellaisen pienen kirsikkamaisen punerruksen huulille, oikein kiva on:)
ap
se cherry tuoksuu niin hyvältä!! ja tulee kivasti vähän väriä huuliin, huulipunia en käytä :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:55"]Vaikea kuvitella mitään näistä muutamasta värilisestä tuksumaiseksi...ainakin tämä cherry antaa tosiaan vain sellaisen pienen kirsikkamaisen punerruksen huulille, oikein kiva on:)
ap
[/quote] Se pinkki oli oikeasti! Mutta pitää kokeilla vaikka sitä cherryä, koska muuten tykkäsin :) t. 3
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:57"]Onhan niitä myös värittöminä
[/quote]
Just niitä "hoitavia" sai värittöminä ja tuksuväreissä (valitettavasti ostin).. Kappas vaan ku huulesta alkaa lähteä paloja :D t:2
Kavereiden 4-15 vuotiaat lapset on näitä ostelleet
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:16"]Ihania! Kaikilla kavereillakin on. Mulla on viisi, miksi Suomessa on vaan yhdeksän niitä, ne on ihan parhaita! Se on niin ärsyttävää kun mä laitoin niistä kuvan instagram niin kaikki tuli haukkuu massateiniks, hei oon 12 joten oon vasta esiteini! Ja siis olis niin awkwardjos joku aikuinen ihminen köyttäis teinien juttuja! T:12-vuotias tyttö
[/quote] "Kaikilla kavereillakin on" kertoi kaiken.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:16"]Ihania! Kaikilla kavereillakin on. Mulla on viisi, miksi Suomessa on vaan yhdeksän niitä, ne on ihan parhaita! Se on niin ärsyttävää kun mä laitoin niistä kuvan instagram niin kaikki tuli haukkuu massateiniks, hei oon 12 joten oon vasta esiteini! Ja siis olis niin awkwardjos joku aikuinen ihminen köyttäis teinien juttuja! T:12-vuotias tyttö
[/quote]
Sua kehotettiin viimeks poistumaan ikäs takia tältä palstalta...
Täyttä paskaa nuo babylipsit. Semmonen kalvokerros jää huulille ja kuivattaa vaan.
Ei niissä ole mitään kosteuttavia ainesosia. Yhtä tyhjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:16"]
Ihania! Kaikilla kavereillakin on. Mulla on viisi, miksi Suomessa on vaan yhdeksän niitä, ne on ihan parhaita! Se on niin ärsyttävää kun mä laitoin niistä kuvan instagram niin kaikki tuli haukkuu massateiniks, hei oon 12 joten oon vasta esiteini! Ja siis olis niin awkwardjos joku aikuinen ihminen köyttäis teinien juttuja! T:12-vuotias tyttö
[/quote]
Toistaiseksi en ole koskaan nähnyt aitojen 12v:n kirjoittavan näin. Täytyy olla jokin vajaa aikuinen, joka on näppäimistön takana.
Ensin olin ihan innoissani että jes miten hyvä justiinsa toi cherry. Joka päivä aloin huulirasvan sijasta käyttämään, tuloksena todella kuivat ja lohkeilevat huulet.. sitä uutta dr.rescue rasvaa en ole vielä testannut..
Mulla on apteekista Avenen huulirasva ja se on kyllä hyvä.