Uskaltaisitko varata matkan rodokselle (Kreikan tilanne)?
Kommentit (28)
Syyslomalle on siis matka varattuna.
ap
Mellakka rodoksella ;). Vaaran ydin.
Onko porukka edelleen kreikkaan menossa.
Jos otat matkan esim. Tjäreltä, voithan perua sen noin kuukautta ennen matkaa, jos tilanne näyttää silloin pahalta.
Kuka ihme fiksu enää menisi Kreikkaan? Nehän nauraa siellä kun kuskaatte sinne rahaa, ovat saaneet jo ihan tarpeeksi, avatkaa silmänne!
Apua, olen päästämässä lapsen tuonne ilman minua. A-p-u-v-a! T. Huono äiti
Voi herranjestas sentään, tän talouskriisin aikana oon käynyt useita kertoja kreikassa, eri saarilla, missään ei ole ollut mellakoita eikä tilannetta huomaa muusta kuin siitä että liikehuoneistoja on paljon tyhjänä.
Jos mellakoidaan niin se tapahtuu Ateenassa, sielläkin pienellä keskusta-alueella ja ehkä Thessalonikissa jossa on paljon opiskelijoita.
Ei ole hetkeäkään käynyt mielessä ettei sinne "uskaltaisi" mennä, voi hyvänen aika tosiaan.
Edelleen menossa. Kreikan matkoja on buukattu 3 kappaletta. Rhodos toukokuussa, heinäkuussa Santorini ja syyskuussa Kreeta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:11"]
Ennemmin kai kannattaisi olla huolissaan siitä, lennetäänkö Ukrainan päältä tai onko matkan varrella pimeitä venäläisiä sotilaskoneita.
[/quote]
Viime syksynä ainakin Finnmatkojen kone kiersi Ukrainan. Tunnustan, että soitin ja varmistin asian etukäteen ennen matkan varaamista. T: neurootikko
Tässä just arvon jos sitä lähtis ens kuussa joko Kreetalle tai Rodokselle käymään. Kumpaa suosittelisitte lomakohteena?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:25"]
[/quote]ei se vaan jos ei saa palveluita, järki hintaan... kone ei lähde tms.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:25"]
[/quote]ei se vaan jos ei saa palveluita, järki hintaan... kone ei lähde tms.
ap
[/quote]
Enemmän mä olisin huolissani siitä onko Putin jo syysloman aikaan hyökännyt Suomeen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:38"]
[/quote]
Ne menevät Kreikkaan (ja Turkkiin) joille Italia, Espanja ja Portugali ovat liian kalliita.
Viime kesänä lensin 2 tuntia ennen koneen alasampumista Kreetalta. Finnair muutti sitten Kreetan, Rhodoksen ja muutaman muun reittejä, mutta ilmeisesti väliaikaisesti. Ilmeisesti lennetään taas vaaranpaikkojen yli.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:38"]
[/quote]
Ne menevät Kreikkaan (ja Turkkiin) joille Italia, Espanja ja Portugali ovat liian kalliita.
[/quote] No voitais kyllä Portugalin matkaankin vaihtaa. Ollaan jo käyty Espanjassa. Mikä olikaan pointtisi?
ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:41"]
Siellä on kesällä HALPAA mikäli irtautuvat eurosta. Meillä lennot ostettu.
[/quote] Entä syksyllä, voiko olla mellakoita?
ap
nosto