Miehen ex majailee edelleen miehen luona...:(
Ärsyttävä tilanne...olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta (eronnut pari vuotta sitten, yksi lapsi). Yllättäen miehen ex muuttaakin takaisin miehen luo majailemaan. Ilmeisesti kiristää miestä, että jollei mies suostu siihen, että majailevat hänen luonaan, muuttaa lapsen kanssa jonnekin kauas! Ei siis mitään romanttista oikeasti, tällä eksällä on uusi mieskin..Ja ex-miehen pitäisi ilmeisesti siis sietää (naisella on toisenkin miehen kanssa lapsia, ei vain minun miesystäväni). Syinä mm. ettei uusi miesystävä jaksa hänen kaikkia lapsiaan luonaan yhtä aikaa...
Oliko sekava sepustus? Haluaisin kuulla mielipiteitänne. Olen yrittänyt sanoa, ettei kukaan voi kiristää toista ihmistä noin jne. ja eikö hän nyt vaan voisi pakottaa eksää pois...Tämä vaikeuttaa meidänkin yhdessäoloamme todella paljon, kun en voi vapaasti oleskella miehen luona, kun miehen mukaan eksä on oikeasti aika arvaamaton, ja pelkää, että minun ollessani hänen luonaan eksä täräyttää sinne! Ei ole ilmeisesti ihan stabiili tapaus...Mutta onhan toi nyt ihan hullua omasta mielestäni että eksä voi tuolla tavalla sabotoida toisen elämää. Lisäksi ei suvaitsisi sitä, että miesystävälläni on uusi nainen (vaikka itsellään todellakin on uusi mies...).
Mies ilmeisesti oikeasti pelkää, että nainen toteuttaa uhkauksensa, ja muuttaa lapsen kanssa jonnekin kauas. Itse en usko tähän syistä, että lasten (ja naisenkin) elämä on niin vahvasti kuitenkin tällä alueella...työ, harrastukset, jne.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:33"]Kun sulla on kerran itselläkin lapsia niin ota etäisyyttä tuosta sotkusta. Älä turhaan haali vaikeuksia elämäänne.
[/quote]
Päinvastoin, yhäriä ei voi kohdella liian huonosti. Akka rysää penikoita kissaemon moraalilla ja rikkoo niiltä perheen, sellaistako pitäisi kunnioittaa? Toivon että huora saa tuntea penikoidensa kärsimyksen potenssiin sata omissa nahoissaan, tämä on vasta alkusoittoa.
No kyllä taidan kohta todellakin ottaa etäisyyttä tuosta sotkusta..alkaa pikku hiljaa tuntua siltä :(. Selvittäkööt itse asiansa ja elämisensä. Ootte kyllä ihan oikeassa siinä, että omienkin lasten takia kannattaa ottaa etäisyyttä...
Ja mulle tulee sellainen "toinen nainen" -olo väistämättä. Ihan kuin seurustelisin varatun miehen kanssa o:!
Ap
Heeheheheheheeee, sua vedetään höplästä nyt ja lujaa. :)
Hmm...tietäisin kyllä yhden keinon, millä saisin asioita selvitettyä...just tuli mieleen kiva idea :D.
Ap
Hauskaa miten tässä kirjautuu syylliseksi taas paha ex joka on lapsen kanssa vaan päättänyt ilmestyä miehen nurkkiin eikä lähde kulumallakaan.
Tolvanat. Miehillä ON ihan oma tahto ja tuo heppu saletisti tietää saavansa pimppaa nyt kahdelta eukolta.
Miten tyhmä voi ihminen olla? Oikein tosissasi uskot, kun mies syöttää tuollaista puppua! Kysypä miehen vaimolta (joka ei siis koskaan ole ex ollutkaan) miksi hän kiristää miesrukkaa. Voi siinä vaimo hämmästyä ja suuttua.
Ja taas yhtä reppanaa viedään kuin litran mittaa! :)
Pari kk on niin lyhyt aika, että heivaa moinen mies. Exänsä ei taida olla ihan täyspäinen eikä ilmeisesti mieskään, kun moista sietää. Minkä ikäiset lapset kyseessä?