Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua olla kotona

Vierailija
18.06.2025 |

Pitkä liitto. Nyt sitten tänään katkesi mieheltä kamelin selkä - viime vuodet on ahdistanut koti ja kotona oleminen, vaikka koskaan en ole esim. kieltänyt harrastamasta tai menemästä illanistujaisiin. Meillä käy siivoojakin kerran viikossa ja silti ahdistaa, vaikka ei tarvitse edes kotitöitäkään tehdä. 50 kriisi vai huijausta koko liitto? Ei kuulema kumpaakaan eikä erotakaan aio. Mutta huono on miehen olla kotona, se tuli hyvin selvästi esille. Minunkin pitäisi päätös jatkosta tehdä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen.

Vierailija
2/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietämättäsi pirttihirnu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te aamuvirkkuja kun jo 7.00 mennessä on ehditty käydä näin dramaattiset keskustelut.

Vierailija
4/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän me edes välttämättä yhtä aikaa olla kotona, kun tehdään vuoroa kumpikin ja välillä osuu vuorot ristikkäin. Molemmilla myös omat harrastukset ja ystävien tapaamiset, joten en tiedä miksi kokisi minua pirttihirmuna. Ap 

Vierailija
5/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää millainen on pirttihirmu kun sitä on niin kiva aina viljellä? Jos mainitsee vaikka likaisista sukista lattialla niin osalle jo se tekee pirttihirmuksi.

Vierailija
6/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ap olleet jotain 30v yhdessä?

Vierailija
7/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se olla kotona oma itsensä? 

Mulla ei ole kotona omaa huonetta, joten joku ompeluprojekti on keittiön pöydällä useamman päivän. Ihana mieheni ei siihen puutu, ruokailun ajaksi työnnetään vähän ompelukonetta syrjempään.

Lepo ei aina tarkoita sitä, että nauttii tekemättömyydestä. Joskus se on mielekästä tekemistä, mikä vaatii tilaa ja aiheuttaa sotkua (ja epäjärjestystä!).

Vierailija
8/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi. Miksi sinä tekisit päätöksen?

Vierailija
9/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kotona omaa huonetta, joten joku ompeluprojekti on keittiön pöydällä useamman päivän. Ihana mieheni ei siihen puutu, ruokailun ajaksi työnnetään vähän ompelukonetta syrjempään.

Lepo ei aina tarkoita sitä, että nauttii tekemättömyydestä. Joskus se on mielekästä tekemistä, mikä vaatii tilaa ja aiheuttaa sotkua (ja epäjärjestystä!).

Siis.. saa todellakin tehdä mitä vain koska vain missä vain. On aina saanut tehdä, sillä ei parisuhde ole ikinä tarkoittanut meille sitä, että itsensä pitää unohtaa jos pariutuu. En valita menoista, enkä edes sotkusta. Nyt koti ja kotona olo ahdistaa olin minä siellä tai en. Ap

Vierailija
10/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkriisi. Miksi sinä tekisit päätöksen?

Ainahan miehet jättää eropäätöksen naisen harteille, niin sitten sitä naista pidetään pahaksena ja suhteen rikkojana.

Vierailija
11/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis.. saa todellakin tehdä mitä vain koska vain missä vain. On aina saanut tehdä, sillä ei parisuhde ole ikinä tarkoittanut meille sitä, että itsensä pitää unohtaa jos pariutuu. En valita menoista, enkä edes sotkusta. Nyt koti ja kotona olo ahdistaa olin minä siellä tai en. Ap

Kyllästynyt sinuun. Olette olleet liian kauan yhdessä. 

Vierailija
12/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä kun alkaa terveys prakaamaan niin miehen on huono olla ihan joka paikassa. Vaimon syy kaikki tietysti, jotta saa kiukutella ja purkaa pahaa oloaan vaimoon. Tappaa sinua hiljalleen omalle tasolleen.

Mitäs mieltä olet itse, pystytkö elämään yksin. Jos pystyt niin vapauta retardi kirmaamaan pellolle, ja nauti elämästäsi. Kenenkään ei tarvitse toisen seuraa kerjätä eikä olla sellaisen orja, joka itseä inhoaa. Sairasta sellainen on.

Vierailija
13/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Iidalle vielä soittanut, hän tietää mikä miehiä vaivaa. 🌝

Vierailija
14/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kriiseilee ja sinun pitäisi nyt ratkaista ongelma? Sanot vaan että ei sun mikään pakko ole täällä olla, ole siellä missä parempi on. 

Vierailija
15/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt.

Itsellä jollain tapaa sama olo mutta olen nainen, 20v naimisissa ja mies ok mutta jos hänen kanssaan vietän liikaa aikaa pää hajoaa..Lisäksi seksuaalisesti en enään innostu vaikka sitä harrastamme kyllä. Se ei sytytä, ja siksi minulla on muita "juttuja" myös.

Lomat ei sinänsä ole herkkua kun enemmän yhteistä aikaa. Toki moni asia hyvin niin ei ole aikomus erota.

Kotona yksin kyllä nautin olla ja (teini) lasten kanssa joten koti ei ahdista.

Nim. Ikäkriisiläinen tms.

Vierailija
16/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että ette ole unohtaneet omaa elämmäänne, mutta oletteko unohtaneet toisenne? Haluaisiko mies jonkun kanssa tiiviimmän ja läheisemmän suhteen? Siis henkisesti ja yhteisen tekemisen osalta. Miten teidän seksi?

Vierailija
17/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kriiseilee ja sinun pitäisi nyt ratkaista ongelma? Sanot vaan että ei sun mikään pakko ole täällä olla, ole siellä missä parempi on. 

Mies lähtee pattayalle panemaan ja palaa sielt s-tautien kanssa vaimon patojen ääreen.

Kyllä siinä vaiheessa kun miehen päässä demonit jylläävät ja on antanut niille noin paljon valtaa että hyökkää omaa kotiaan ja vaimoaan vastaan niin tapaus on jo menetetty.

Tärkeintä on siinä vaiheessa suojella omaa hyvinvointia sekoavan miehen oikuilta.

Turha pelätä ap. Just keep on keeping on, pidä oman elämän järjestys yllä äläkä mene miehen stressiaaltoihin.

Vierailija
18/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä ero vireille, ei siinä montaa minuuttia mene kun netissä täytät hakemuksen. Ehdit juoda vielä uudet kahvitkin ennen kahdeksaa.

Vierailija
19/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pillusi on alkanut kyllästyttämään miestä,jollakin toisella on kiima päällä ja paljon annettavaa..

Vierailija
20/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun pillusi on alkanut kyllästyttämään miestä,jollakin toisella on kiima päällä ja paljon annettavaa..

Kyllä se saman miehen kullikin pidemmän päälle kyllästyttää. T. Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi