Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex majailee edelleen miehen luona...:(

Vierailija
04.01.2015 |

Ärsyttävä tilanne...olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta (eronnut pari vuotta sitten, yksi lapsi). Yllättäen miehen ex muuttaakin takaisin miehen luo majailemaan. Ilmeisesti kiristää miestä, että jollei mies suostu siihen, että majailevat hänen luonaan, muuttaa lapsen kanssa jonnekin kauas!  Ei siis mitään romanttista oikeasti, tällä eksällä on uusi mieskin..Ja ex-miehen pitäisi ilmeisesti siis sietää (naisella on toisenkin miehen kanssa lapsia, ei vain minun miesystäväni). Syinä mm. ettei uusi miesystävä jaksa hänen kaikkia lapsiaan luonaan yhtä aikaa...

Oliko sekava sepustus? Haluaisin kuulla mielipiteitänne. Olen yrittänyt sanoa, ettei kukaan voi kiristää toista ihmistä noin jne. ja eikö hän nyt vaan voisi pakottaa eksää pois...Tämä vaikeuttaa meidänkin yhdessäoloamme todella paljon, kun en voi vapaasti oleskella miehen luona, kun miehen mukaan eksä on oikeasti aika arvaamaton, ja pelkää, että minun ollessani hänen luonaan eksä täräyttää sinne! Ei ole ilmeisesti ihan stabiili tapaus...Mutta onhan toi nyt ihan hullua omasta mielestäni että eksä voi tuolla tavalla sabotoida toisen elämää. Lisäksi ei suvaitsisi sitä, että miesystävälläni on uusi nainen (vaikka itsellään todellakin on uusi mies...).

Mies ilmeisesti oikeasti pelkää, että nainen toteuttaa uhkauksensa, ja muuttaa lapsen kanssa jonnekin kauas. Itse en usko tähän syistä, että lasten (ja naisenkin) elämä on niin vahvasti kuitenkin tällä alueella...työ, harrastukset, jne.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sinulle kuuluu, ketä miehen asunnossa majailee?

Vierailija
2/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jäisi roikkumaan tuohon tilanteeseen, vaan lopettaisin suhteen miehen kanssa. Jos mies päättää toimia ex-naisensa tahdon mukaisesti ja suostuu tuohon järjestelyyn, niin ethän sinä voi tehdä tilanteessa mitään muuta kuin päätöksen siitä haluatko jatkaa kyseisen miehen kanssa vai et. Miehen exän toiminnalle ei voi tilanteessa mitään. En muutenkaan usko, että aikuista miestä olisi mahdollista kiusata ja kiristää väkisin yhtään mihinkään. Mies toimii tilanteessa, kuten parhaaksi näkee ja ilmeisesti hänen mielestään paras vaihtoehto on tällä hetkellä asua yhdessä lapsensa ja lapsensa äidin kanssa.

Mikäli mies on noin kiinni exässään edessä tulee olemaan vielä pitkä ja kivinen tie, joka päättyy vasta siihen, kun heidän yhteinen lapsensa on omillaan. En tilanteessasi kiusaisi itseäni roikkumalla kuviossa mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sikiää näitä sinisilmäisiä tyhmiä akkoja joita miehet kusettavat mennen tullen?

Vierailija
4/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miehen ex "majailee" miehen luona, koska mies itse niin haluaa. Ei kukaan voi väkisin muuttaa kenenkään nurkkiin. Miksi sinä haluat siis tapailla miestä, joka tahtoo asua yhdessä exänsä kanssa?

Vierailija
5/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:32"]Mistä sikiää näitä sinisilmäisiä tyhmiä akkoja joita miehet kusettavat mennen tullen?
[/quote]sanoa muuta, ap:n miesystävä saa seksi- ja ateriapalvelun nyt kahdelta taholta :=))

Vierailija
6/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä takavuosilta yh äidin jonka luon majaili kaverina lapsensa isä. Auto saattoi pihassa olla viikonkin,yhdessä he kävivät kauppa asiat. Kaveruusmajailu loppui kun nainen tapasi yllättäen elämänsä rakkauden eräissä illanistujais juhlissa. Vieläkin epäilin että kyse ei ollut pelkästä kaveruudesta.. Kannatan sitä että kysyt suoraan ja keskustelette asian halki ja jos sen jälkeekin asia vaivaa ja tilanne ei muutu voit päättää itse suhteen. Näin et satuta itseäsi enää enempää

Vierailija
7/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuukauden tapailu on vielä niin lyhyt aika, että tuosta tilanteesta on ap:n asemassa vielä helppo lähteä. Mies ei selvästi ole vielä selvittänyt eroaan kunnolla exänsä kanssa. Yhteenmuuton perusteella saattaa vakavasti harkita suhteen lämmittelyäkin. Ap on kuviossa kolmas pyörä, kannattaa lopettaa suhde, ennen kuin tilanne menee kaikkien kannalta vielä vaikeammaksi.

Vierailija
8/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen ja pysyisin vastaisuudessa helvetin kaukana moisesta wt-sakista.

Vierailija
9/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi moista oopperaa. Löytyy niitä ihan tavallisiakin miehiä, joita exät eivät vainoa.

Vierailija
10/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit olla tekemisissä miehen kanssa kun hän on avoliitossa eri naisen kanssa? Älä kiristä millään vaan ilmoita vaan lyhyesti että et voi olla osallisena noin monimutkaisessa kuviossa. Ei liene mikään korvaamaton tapaus?

Vierailija
11/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan oikeasti sellainen tilanne, että ex vainoaa ja kiristää. Ei siis ole mitään heidän välillään. Mies esittelee mua muuten joka paikassa ihan vapaasti, samaten tapaan heidän lastaan miehen kanssa, ja miehen kavereita. Ei hän mua mitenkään muuten piilottele.

Ja tämä on niin hyvä ja ihana mies muuten...en haluaisi luopua hänestä jonkun idiootin eksän takia.

Ap

Vierailija
12/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että otat aikalisän siihen asti kun on saanut asiansa kuntoon. Miksi haalia turhaa riesaa omaan elämään!

Vierailija
13/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää NIIN paljon. Kerrankin tapaa tosi ihanan miehen, ja kaikki muuten hyvin, mutta tietenkin pitää olla tällainen eksä kuvioissa...

Oon itsekin eksä, ja mulla on kaksi lasta, mutta en koskaan kuvittelisi tekeväni eksälleni mitään tällaista...

Ilmeisesti nainen haluaa vain säästää rahaa majailemalla miesystäväni luona. Ei oo hänellä edes mitään pysyvää osoitetta tällä hetkellä...Miesystävälle on lapsensa todella tärkeä, ja pelkää, että nainen toteuttaa uhkauksensa ja muuttaa lapsen kanssa jonnekin kauas, jollei anna naisen asua hänen luonaan...

Ottavat kyllä kuulemma asiasta yhteen säännöllisesti.

Tosiaan tilanne on sellainen, että ilmeisesti nainen tapaa uutta miesystäväänsä silloin kun vanhemmat lapsensa (eivät minun miesystäväni lapsia  vaan edellisestä liitosta) ovat isällään...ja silloin myös miesystäväni lapsi on hänellä. Ei sitten naisen uusi miesystävä rasitu hänen lapsistaan!

Mutta onhan mullakin oikeus vaatia sitä, että mutkin otetaan huomioon...

Ap

Ap

Vierailija
14/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytynee munkin alkaa sitten omalta osaltani hieman painostamaan miestä...jos tosiaan sanon, että täytyy ottaa aikalisä.

On se nyt naurettavaa, kun kaksi aikuista ihmistä eivät voi rauhassa tapailla toisiaan...En mä kyllä tällaista suhdetta kaipaa. Mutta toisaalta ärsyttää, että joku saa sitten tuollaisella painostuksella ja kiristyksellä tahtonsa läpi. Mies on oikeasti "hyvä" mies, kiltti, toiset huomioonottava (saisi tosin minuakin selvästi ottaa enemmän huomioon...).

Ap

Ap

Vierailija
15/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on kerran itselläkin lapsia niin ota etäisyyttä tuosta sotkusta. Älä turhaan haali vaikeuksia elämäänne.

Vierailija
16/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:10"]Tässä on ihan oikeasti sellainen tilanne, että ex vainoaa ja kiristää. Ei siis ole mitään heidän välillään. Mies esittelee mua muuten joka paikassa ihan vapaasti, samaten tapaan heidän lastaan miehen kanssa, ja miehen kavereita. Ei hän mua mitenkään muuten piilottele.

Ja tämä on niin hyvä ja ihana mies muuten...en haluaisi luopua hänestä jonkun idiootin eksän takia.

Ap
[/quote]hölmö, miehet sanoo aina noin ja exä on aina paska kiristäjä kun miehet puhuu siitä nyxälleen mutta totuus on jotain ihan muuta

Vierailija
17/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ihan OIKEASTI
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
18/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:20"]

Mutta täytynee munkin alkaa sitten omalta osaltani hieman painostamaan miestä...jos tosiaan sanon, että täytyy ottaa aikalisä.

On se nyt naurettavaa, kun kaksi aikuista ihmistä eivät voi rauhassa tapailla toisiaan...En mä kyllä tällaista suhdetta kaipaa. Mutta toisaalta ärsyttää, että joku saa sitten tuollaisella painostuksella ja kiristyksellä tahtonsa läpi. Mies on oikeasti "hyvä" mies, kiltti, toiset huomioonottava (saisi tosin minuakin selvästi ottaa enemmän huomioon...).

Ap

Ap

[/quote]

Nii-in. Kuten itsekin sanoit, mies on "hyvä ja huomioonottava" - eksäänsä kohtaan. Sinun fiiliksesi tai teidän suhteenne on eksän tarpeisiin nähden toissijainen. Haluatko elää tällaisessa suhteessa (jos sitä suhteeksi voi vielä parin kuukauden tapailun perusteella sanoa). Kylmä fakta tilanteessa on se, että mies elää tällä hetkellä avoliitossa lapsensa äidin kanssa. Kannattaako tuohon sotkeutua sen syvemmin? Itsekin kannattaisin vähintään sitä aikalisää siihen asti, kun mies on saanut tilanteesa selvitettyä ja asuu eri osoitteessa eksänsä kanssa.

Vierailija
19/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tämä on vaikeaa ottaa mitään aikalisää, kun on niin tunteet pelissä...:(

Vierailija
20/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tää aikalisä sitten tarkoittaa? Eikö se oo sama kuin ero?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi