Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 35-40-vuotias mies, kuvaile unelmanaisesi!

Vierailija
04.01.2015 |

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:25"]16-19-vuotias, hauska eli tykkää nauraa mun jutuille ja on kokeilun halunen ja todella kaunis ja helppo ja vaivaton.

M46
[/quote] hyi

sopisit isäksi tollaselle..
[/quote]

Ei sopis vanhemmaksi kellekään. Lapset lähtis äkkii huostaan.

Vierailija
42/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:46"]

Iso pillu, tuhti vartalo, kynitty tukka ja vittumainen luonne.

[/quote]

Suuri osa suomalaisista miehistä tarvitsee tasan tämän. On niinku samalla levelillä. Bonuksena voi käydä kapakassa vinkumassa säälipillua ku kotona on niin kauhee akka. Kuten moni tekeekin.

Vierailija
44/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]Surullista luettavaa. Miehet ovat kiinnostuneita etupäässä ulkonäöstä ja siitä miten nainen voi kohottaan heidän statustaan (kokkaustaidot, tutkinto, lapsia vain heille). Luonneseikat eli henkinen yhteensopivuus ei miehiä kiinnosta. Suurin osa ei taida pitää naista oikein edes ihmisenä, itsenäisenä yksilönä?

Pakko tosin epäillä ylilautateinien vastauksiksi niitä, joissa vaaditaan tohtorin tutkintoa, mutta lapsia ei saisi vielä olla...
[/quote]

Luuletko tosissasi että tähän ketjuun on vastannut yksikään oikea mies? :D Nämä vastaukset tulevat aivan selvästi naisilta, jotka haluavat lytätä "epätäydellisten" naisten itsetuntoa.

Vierailija
45/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:36"]

Sporttinen ja kaunis, ei läski, hyvät hampaat ja iho, terve, älykäs ja ystävällinen, innostava, luova, hyvin koulutettu, viihtyy työssään, harrastuksena jotain urheilua.

Tällaisen kun löytäisin niin ottaisin välittömästi jos vain saisin. Vaan eipä taida Suomesta montaa löytyä.

[/quote]

No, mitäpä tällainen nainen saisi vastalahjaksi sinulta?

Vierailija
46/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]Surullista luettavaa. Miehet ovat kiinnostuneita etupäässä ulkonäöstä ja siitä miten nainen voi kohottaan heidän statustaan (kokkaustaidot, tutkinto, lapsia vain heille). Luonneseikat eli henkinen yhteensopivuus ei miehiä kiinnosta. Suurin osa ei taida pitää naista oikein edes ihmisenä, itsenäisenä yksilönä? Pakko tosin epäillä ylilautateinien vastauksiksi niitä, joissa vaaditaan tohtorin tutkintoa, mutta lapsia ei saisi vielä olla... [/quote] Luuletko tosissasi että tähän ketjuun on vastannut yksikään oikea mies? :D Nämä vastaukset tulevat aivan selvästi naisilta, jotka haluavat lytätä "epätäydellisten" naisten itsetuntoa.

[/quote]

ööö, odota vähän. Jep, olen edelleen mies

Vierailija
47/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainen elämänkumppaniksi: Yrittäisin löytää kiltin, terveellä tavalla itseään arvostavan ja positiivisesti elämään suhtautuvan naisen. Ihmisen, jonka uskoisin kestävän perhearkea turhautumatta. Ulkonäölle ja "älykkyydelle" (mitä se sitten kenellekin on) en antaisi oikeastaan mitään arvoa sen perusteella miten omat pidemmät parisuhteet ovat sujuneet.

Lapsiperheen arjessa ei paljon älykkyys, ulkonäkö ja ego auta vaan saattaa tulla haikailua suurempiin kuvioihin ja jännittävämpään elämään (Sama tietysti miehilläkin).

Tämä siis omalla kokemuksella: olen mies 38v, 10v naimisissa ja lapsia muutama.

Vaikka ulkonäöllä ei siis olekaan merkitystä (ihan oikeasti) niin on mulla joku näkemys siihenkin tietysti:

Ulkonäön puolesta eniten kiinnostaa kasvoiltaan nätit, isorintaiset ja jonkin verran ylipainoiset naiset (siis että "luonnostaan" isorintainen nainen on vähän ylipainoinen vielä). Toi ylipaino on kuitenkin suhteen kannalta hankala asia, ainakin oman kokemuksen perusteella. Vaikka minun mielestä nainen olis tyrmäävän ihana niin jonkunlainen - ilmeisesti ylipainosta johtuva - itsetunto-ongelma vaikuttaa varautuneisuutena seksissä ja yleisemmin suhteessa omaan ulkonäköön. Pitää olla sängyssä valot pois ja hävetään sitä-ja-sitä liian paksua ruumiinosaa jne... Helpompaa se on naisen kanssa joka on kohtuullisen tyytyväinen vartaloonsa, näin olen havainnut...

Vierailija
48/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"]

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

[/quote]

Tämä taitaa muuten olla rehellinen mielipide:) tosielämssä näin poliittisesti epäkorrekteja tunnustuksia ei vaan kuule. Ja menee tietysti aika lailla siihen samaan fantasiaosastoon, kun naisten haaveet kotona viihtyvästä jamesbondista.

Vierailija
49/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paradoksi. Miehet haluavat naisen, joka on niin "täydellinen". No, nainen joka on joka asiassa omillaan ei todellakaan ota vaivoikseen ulkonäkökeskeisiä, seksistisiä sovinisti-idiootteja :D Elämässään pärjäävä ja itsestään vastuussa oleva nainen on mieluummin ilman kuin tyytyy pönkittämään jonkun typeryksen miehisyyttä.

Vierailija
50/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:51"]

Pieni paradoksi. Miehet haluavat naisen, joka on niin "täydellinen". No, nainen joka on joka asiassa omillaan ei todellakaan ota vaivoikseen ulkonäkökeskeisiä, seksistisiä sovinisti-idiootteja :D Elämässään pärjäävä ja itsestään vastuussa oleva nainen on mieluummin ilman kuin tyytyy pönkittämään jonkun typeryksen miehisyyttä.

[/quote]

Tosi paljon miehestä kertoo se, että unelmien nainen on teini-ikäinen....

Vierailija
51/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:50"]

M36

[/quote]

Tämä taitaa muuten olla rehellinen mielipide:) tosielämssä näin poliittisesti epäkorrekteja tunnustuksia ei vaan kuule. Ja menee tietysti aika lailla siihen samaan fantasiaosastoon, kun naisten haaveet kotona viihtyvästä jamesbondista.

[/quote]

Tämä on täysin rehellinen mielipide. Kysehän oli unemanaisesta, joten kuvailin omaani. Tuollaista ei ole olemassa, ja jos olisikin, niin ei viettäisi aikaa kanssani. Mikä idea täällä av:lla kysyä miehiltä mistään asioista, jos rehelliset vastaukset ei miellytä? Oikeassa elämässä kyllä saa miehiltä niitä ympäri pyöreitä vastauksia halutessaan. M36

Vierailija
52/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vaatimuksia täällä. Ovat vuosikymmenten saatossa vain pahentuneet. Ai nyt joku tavisinsinöörikin haaveilee jostain tohtorinaisesta, joka tietenkin olisi myös mallin näköinen.

Surullinen totuus on, että naiset ovat korkeammin koulutettuja, joten moni tohtorinainen joutuu oikeasti tyytymään johonkin insinööriin, jolla ei ole oikeastaan mitään annettavaa tälle naiselle, paitsi vaatimuslistoja. Siis edes sydämen sivistystä ei ole antaa. Nuokin miehet haluavat naisesta vain jonkin palkinnon, jota esitellä muille (miehille) ja jolla sitten nostaa arvoaan toisten miesten silmissä.

Vierailija
53/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]Surullista luettavaa. Miehet ovat kiinnostuneita etupäässä ulkonäöstä ja siitä miten nainen voi kohottaan heidän statustaan (kokkaustaidot, tutkinto, lapsia vain heille). Luonneseikat eli henkinen yhteensopivuus ei miehiä kiinnosta. Suurin osa ei taida pitää naista oikein edes ihmisenä, itsenäisenä yksilönä? Pakko tosin epäillä ylilautateinien vastauksiksi niitä, joissa vaaditaan tohtorin tutkintoa, mutta lapsia ei saisi vielä olla... [/quote] Luuletko tosissasi että tähän ketjuun on vastannut yksikään oikea mies? :D Nämä vastaukset tulevat aivan selvästi naisilta, jotka haluavat lytätä "epätäydellisten" naisten itsetuntoa.

[/quote]

Valitettavasti vastaukset ovat ihan linjassa kaikkien tieteellistenkin tutkimusten kanssa. Mies katsoo ulkonäköä, nainen luonnetta.

Vierailija
54/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:48"]

Unelmanainen elämänkumppaniksi: Yrittäisin löytää kiltin, terveellä tavalla itseään arvostavan ja positiivisesti elämään suhtautuvan naisen. Ihmisen, jonka uskoisin kestävän perhearkea turhautumatta. Ulkonäölle ja "älykkyydelle" (mitä se sitten kenellekin on) en antaisi oikeastaan mitään arvoa sen perusteella miten omat pidemmät parisuhteet ovat sujuneet.

Lapsiperheen arjessa ei paljon älykkyys, ulkonäkö ja ego auta vaan saattaa tulla haikailua suurempiin kuvioihin ja jännittävämpään elämään (Sama tietysti miehilläkin).

Tämä siis omalla kokemuksella: olen mies 38v, 10v naimisissa ja lapsia muutama.

Vaikka ulkonäöllä ei siis olekaan merkitystä (ihan oikeasti) niin on mulla joku näkemys siihenkin tietysti:

Ulkonäön puolesta eniten kiinnostaa kasvoiltaan nätit, isorintaiset ja jonkin verran ylipainoiset naiset (siis että "luonnostaan" isorintainen nainen on vähän ylipainoinen vielä). Toi ylipaino on kuitenkin suhteen kannalta hankala asia, ainakin oman kokemuksen perusteella. Vaikka minun mielestä nainen olis tyrmäävän ihana niin jonkunlainen - ilmeisesti ylipainosta johtuva - itsetunto-ongelma vaikuttaa varautuneisuutena seksissä ja yleisemmin suhteessa omaan ulkonäköön. Pitää olla sängyssä valot pois ja hävetään sitä-ja-sitä liian paksua ruumiinosaa jne... Helpompaa se on naisen kanssa joka on kohtuullisen tyytyväinen vartaloonsa, näin olen havainnut...

[/quote]

Älystä on hyvin paljon hyötyä pikkulapsiarjessa. Osaa organisoida, olla johdonmukainen, näkee suuremman kuvan, ymmärtää kehityspsykologiaa jne.

Vierailija
55/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:50"]

M36

[/quote]

[/quote]

Tämä on täysin rehellinen mielipide. Kysehän oli unemanaisesta, joten kuvailin omaani. Tuollaista ei ole olemassa, ja jos olisikin, niin ei viettäisi aikaa kanssani. Mikä idea täällä av:lla kysyä miehiltä mistään asioista, jos rehelliset vastaukset ei miellytä? Oikeassa elämässä kyllä saa miehiltä niitä ympäri pyöreitä vastauksia halutessaan. M36

[/quote]

Älä nyt kimpaannu, rinnastin tarkat haaveesi naisten ihan yhtä lailla hulvattomiin odotuksiin miesten vahvuudesta/suorituskyvystä.

Ehkä naisia näissä miesten todellisissa (?) haaveissa vaan loukkaa se, miten tarkasti miehet viipaloi meidät listaksi ruumiinosia. Jopa silloin kun ne omat ruumiinosat sopii vaatimuslistaan, niin olo on monesti hiukan ällö. Ja aika en tiedä mitä pitäisi ajatella siitä, että kun ja jos joku luonteenpiirre mainitaan, niin se piire on vain esimerkki suhtautumisesta seksiin/mieheen.

Kaikilla ihmisillä on oma ego. En mene siihen ansaan, että väittäisin miesten ja naisten olevan täysin samanlaisia, eroja toki on. Ja ne erot vetävät meitä puoleensa, mutta edes ne instan teinit eivät ole omastakaan mielestään olemassa vain sinun ylivertaisuuttasi ihailemassa.  Ja tuntuu hiukan kylmäävältä ajatella, että sitäkö  (monet/jotkut/kaikki???) miehet meiltä pohjimmiltaan haluavat...

Vierailija
56/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:43"]sexy, ei liian laiha, kaunis ainakin nätti, kunnon perse, sopivat tissit, pituus alle 165cm, hyvä juoksemaan ja pitkä hiuksinen, olisi innokas peiton heiluttaja 
[/quote]
Kuvailit juuri minut. Oletkohan mieheni? :P

Vierailija
57/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:55"]

Ihme vaatimuksia täällä. Ovat vuosikymmenten saatossa vain pahentuneet. Ai nyt joku tavisinsinöörikin haaveilee jostain tohtorinaisesta, joka tietenkin olisi myös mallin näköinen.

Surullinen totuus on, että naiset ovat korkeammin koulutettuja, joten moni tohtorinainen joutuu oikeasti tyytymään johonkin insinööriin, jolla ei ole oikeastaan mitään annettavaa tälle naiselle, paitsi vaatimuslistoja. Siis edes sydämen sivistystä ei ole antaa. Nuokin miehet haluavat naisesta vain jonkin palkinnon, jota esitellä muille (miehille) ja jolla sitten nostaa arvoaan toisten miesten silmissä.

[/quote]

Se on fakta että naiset on paremmin koulutettuja. Itse en kyllä arvosta teoreettista koulutusta yli kaiken. Elämä on pirun tylsää teoreettisesti elettynä, käytännössä eläminen on paljon rikkaampaa. Arvostan enemmän ihmisiä jotka osaavat tehdä ja oivaltaa tekemisen kautta kuin vain puhua viisaita.

Vierailija
58/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31

Vierailija
59/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

[/quote] Anteeksi mutta tässä vastauksessa oli ainakin mietitty tarkkaan hyvä ettei nännipihojen koka ilmoitettu senttimetreissä :)

Vierailija
60/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:43"]sexy, ei liian laiha, kaunis ainakin nätti, kunnon perse, sopivat tissit, pituus alle 165cm, hyvä juoksemaan ja pitkä hiuksinen, olisi innokas peiton heiluttaja 
[/quote]
Kuvailit juuri minut. Oletkohan mieheni? :P
[/quote] paitsi vielä lisäyksenä minulla on isot rinnat, ei riippumallia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä