Sinä 35-40-vuotias mies, kuvaile unelmanaisesi!
Kommentit (145)
155-165cm hoikka, pyöreäpeppuinen, vaalea, tummanvaalea tai punatukkainen, suloinen ja kaunis, ei laita itseään liikaa, estoton sängyssä ja hyvä itsetunto. Urheilullinen, kuppikoko pienehkö b. Niin ja tykkää seksistä sekä panostaa parisuhteeseen. Vähän ujo ehkä.
Kiva että pyöreät peput kelpaa :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:03"]Vastaileeko täällä erityisen lyhyet miehet vai miks toiveena 165 cm nainen?
[/quote]
Olen 181cm pitkä, mutta pidän pienistä naisista. Olemukseltaan useinmiten jotenkin viehättävämpiä kun pitkät. Varmasti voisin rakastua pidempäänkin naiseen, mutta tässä puhuttiinkin nyt ulkonäöstä ja minun ihannenaiseni on 155-165cm pitkä. Vaimoni on 161cm ja on oikein sopiva juuri minulle.
Joo, teinit ja naiset itse käy luettelemassa täällä ominaisuuksia. Miehet taitaa muutenkin (toivon mukaan) olla jossain muualla kuin vauvapalstalla :)
Miksi nää alapeukut? Eikö tässä kysytty juuri UNELMIEN naista? :D (ei unelma tarkoita, että muunlainen ei kelpaisi..)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:18"]
Miksi nää alapeukut? Eikö tässä kysytty juuri UNELMIEN naista? :D (ei unelma tarkoita, että muunlainen ei kelpaisi..)
[/quote]
no kysyttiin, mutta en minä osaa sanoa onko unelmien naisella b tai c kuppi. Ei toi kuppikoko ole niin tärkeä jos on muuten unelma naiseksi
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:53"]
Eiköhän täällä ole taas naiset listaamassa omia ominaisuuksiaan.
[/quote]
Joo lyhyet blondit... En oo ikinä kuullu, et mies tykkäisi erityisesti lyhyistä naisista, toki niitäkin on, mutta kyllä pitkät ja näyttävät naiset saa eniten huomiota ympäri maailman.
Pitkähiuksinen, urheilullinen (sali, lenkkeily, HIIT, jooga jne), lapsirakas, eläinrakas, hyvä ja monipuolinen kokki, omistaa terveelliset elämäntavat, hoikka mutta lihaksikas, ei polta tai juo humalahakuisesti, hyvä huumorintaju.... Onhan näitä!
Minun unelmanainen on Jenni Vartiainen. Mikään tai kukaan muu ei kelpaa. Aion tehä asialle jotain maaliskuussa kun Jenni tulee takas keikoille. Ja mulla on hyvät mahikset koska Jenni on sinkku ja kiihottuu just minun kaltasista alfa uroksista, tiedän olen kysynyt.
Joko täällä naiset kirjoittelee omia ominaisuuksiaan "alle 165 cm blondi" tai sitten miehet, jotka ovat joutuneet pitkien, kauniiden ja näyttävien naisten torjumiksi ja katkerina väittävät pitävänsä pätkistä.
Sporttinen ja kaunis, ei läski, hyvät hampaat ja iho, terve, älykäs ja ystävällinen, innostava, luova, hyvin koulutettu, viihtyy työssään, harrastuksena jotain urheilua.
Tällaisen kun löytäisin niin ottaisin välittömästi jos vain saisin. Vaan eipä taida Suomesta montaa löytyä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:33"]
Minun unelmanainen on Jenni Vartiainen. Mikään tai kukaan muu ei kelpaa. Aion tehä asialle jotain maaliskuussa kun Jenni tulee takas keikoille. Ja mulla on hyvät mahikset koska Jenni on sinkku ja kiihottuu just minun kaltasista alfa uroksista, tiedän olen kysynyt.
[/quote]
Mee nukkumaan imbesilli.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:53"]
Eiköhän täällä ole taas naiset listaamassa omia ominaisuuksiaan.
[/quote]
DI 46 on ainakin mies, jos et usko niin voidaan vaihtaa kokemukset RUKsta