Milla keinoin ylläpidätte mielenterveyttänne?
Hei!
Otsikon kysymys: millä keinoin hoidattw ja pidätte yllä mielenne tasapainoa ja hyvinvointia?
Kommentit (24)
Paljon kävelyä. Se auttaa ainakin minua.
Trollaan vauvalla, katson väkivaltaisia amerikkalaisia poliisivideoita youtubesta
Luonto, meditointi, liikunta, vältän toksisten ihmisten seuraa.
Ihan normi elämää, suht terveellistä ruokaa, viikossa max 1 pizza/kebab päivä. Joka pv 1-2h liikuntaa + arkiliikunta(portaat, kauppamatkat yms). Päihteitä harvoin. Toimiva parisuhde. Ei kuluttavia ihmissuhteita. Mukava työ. Hyvin hoidetut raha-asiat.
Tärkein asia on hyvät ihmissuhteet. Olen katkaissut välit kahteen perheenjäseneen ja jäljellä on vain terveitä ihmissuhteita. Sitten peruselämäntavat eli uni, ravinto ja liikunta. Omien arvojen pitää myös näkyä elämässä. Mulle oikeudenmukaisuus, vapaus ja tasa-arvo on tärkeitä. Kohtelen muita ja itseäni näiden mukaisesti. Autan mielelläni muita ja lahjoitan säännöllisesti eri hyväntekeväisyyskohteisiin. Näillä pääsen jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Pilven polttelulla.
Se on paras apu.
Lenkkeilen koirani kanssa ja opetan sille kaikenmaailman temppuja ja taitoja.
Päivittäin vähintään 1-2 tuntia kävelyä, myös juoksua ja kehonpainotreeniä. Hidasta elämää.
Alkoholi ja huumori. Huumori sarjat ja musiikki..
Vauvapalstan vähentäminen yksi keino :D Hyvä kun muistutit! Poistun nyt paikalta. En mä kännykkää oikeestaan ees selaa, tää on ainoo some josta on vaikea päästä irti koska tää on nettiselaimessa. Kaikki sovellukset voin poistaa mutta vauvapalstaa en pysty poistamaan koska sitten pitäisi poistaa koko internet selain kännykästä.
Kaverittomuudella, katkeruudella, yksinäisyydellä ja naisille kelpaamattomuudella.
En millään. Laiskuus pitänyt toistaiseksi hengissä.
En millään, sillä mikään ei auta. Ei terveellinen ruoka. Ei ulkoilu. Ei metsät. Ei rauhallinen liikunta. Ei raskas liikunta. Ei tasapainoinen liikunta. Ei ihmisten seura. Ei eläinten seura. Ei lääkkeet. Ei päihteet. Ei nukkuminen. Ei mikään.
N.23
pidän itseni neitsytpoikana enkä runkkaakaan enää
Vierailija kirjoitti:
En millään. Laiskuus pitänyt toistaiseksi hengissä.
Sama. Aina kun olen tehnyt asioita joita sanotaan auttavan, niin se vaan rasittaa, väsyttää, ärsyttää ja saa minut haaveilemaan itsemurhasta.
Vierailija kirjoitti:
En millään, sillä mikään ei auta. Ei terveellinen ruoka. Ei ulkoilu. Ei metsät. Ei rauhallinen liikunta. Ei raskas liikunta. Ei tasapainoinen liikunta. Ei ihmisten seura. Ei eläinten seura. Ei lääkkeet. Ei päihteet. Ei nukkuminen. Ei mikään.
N.23
Hauska setämies auttaa 😜
aseksuaalistumisessa onnistuminen olisi jo iso helpoitus, mutta mahtaa jäädä haaveeksi
Pilven polttelulla.