Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 35-40-vuotias mies, kuvaile unelmanaisesi!

Vierailija
04.01.2015 |

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"]

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

[/quote]

Tässä sen näkee, millaiset luuserit ovat hyvin nuorten tyttöjen perään. Tyttö ei saa kyseenalaistaa, kaverit ei saa arvostella, ei saa olla miehiä kavereina ja pitäisi viettää aikaa vain miehen kanssa. Ts heikkoitsetuntoinen ja erittäin epävarma (yleensä nämä ovat syystäkin). Tällaiset "miehet" eivät pärjää oman ikäisten naisten kanssa epävarmuutensa ja heikkoutensa takia, kun taas ikäisiään ja vanhempia tapailevat ovat yleensä itsevarmoja ja osaavat käsitellä oman ikäisiään naisia. He ovat myös saaneet naisen yleensä nuorena toisin kuin nämö teinejä kyttäilevät luuserit vanhat pojat. 

Ja tuolla kuvan tytöllä oli ihan lapsen kapealanteinen vartalo, taitaa olla pedofiilikin. 

Vierailija
62/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"]

Ihannenaiseni olisi jalatmaassa oleva, aktiivinen ja oppimishaluinen. Hän olisi naisellinen ja viehättävä minun silmissäni. Hän haluaisi tavoitteellisen miehen ja olisi rinnalla tukenani myös haastavissa tilanteissa. Hän täydentäisi minua elämänalueilla ja asioissa, joissa itse onnun, eli olisi silmissäni älykäs. Luonteeltaan hän olisi ehdottoman lojaali ja lapsia rakastava eikä kumppanissaan tyytyisi vähempään. Hänellä olisi hänelle itselleen tärkeitä omia juttuja ja asioita, jotka kuuluvat "pakettiin". Hän ymmärtäisi että vastaavasti minulla on omat asiani, jotka koen tärkeäksi. Hän voisi olla lapsellinen tai lapseton. Hän osaisi luoda ympärilleen kivan tunnelman.

DI 46

[/quote]

Tämä on hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:47"]Surullista luettavaa. Miehet ovat kiinnostuneita etupäässä ulkonäöstä ja siitä miten nainen voi kohottaan heidän statustaan (kokkaustaidot, tutkinto, lapsia vain heille). Luonneseikat eli henkinen yhteensopivuus ei miehiä kiinnosta. Suurin osa ei taida pitää naista oikein edes ihmisenä, itsenäisenä yksilönä? Pakko tosin epäillä ylilautateinien vastauksiksi niitä, joissa vaaditaan tohtorin tutkintoa, mutta lapsia ei saisi vielä olla... [/quote] Luuletko tosissasi että tähän ketjuun on vastannut yksikään oikea mies? :D Nämä vastaukset tulevat aivan selvästi naisilta, jotka haluavat lytätä "epätäydellisten" naisten itsetuntoa.

[/quote]

Valitettavasti vastaukset ovat ihan linjassa kaikkien tieteellistenkin tutkimusten kanssa. Mies katsoo ulkonäköä, nainen luonnetta.

[/quote]

Minkä tieteellisen tutkimuksen mukaan miehet pitävät lyhyistä naisista enemmän kuin pitkistä? Sorry, mutta miehet ne on missikisojakin organisoineet kautta aikojen eikä niissä eikä usein miestenlehdissäkään naiset ole mitään pätkiä. 

Vierailija
64/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:09"]

Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31

[/quote]

Muista myös se, että miehiä useammin naiset haaveilevat ja kuvittelevat, että voisivat unelmiensa miehen oikeasti joskus jopa löytää. Unelmanaisen ominaisuuksia listaavat miehet useimmiten tietävät, etteivät koskaan moista naista saa todellakaan. 

Vierailija
65/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:51"]

Pieni paradoksi. Miehet haluavat naisen, joka on niin "täydellinen". No, nainen joka on joka asiassa omillaan ei todellakaan ota vaivoikseen ulkonäkökeskeisiä, seksistisiä sovinisti-idiootteja :D Elämässään pärjäävä ja itsestään vastuussa oleva nainen on mieluummin ilman kuin tyytyy pönkittämään jonkun typeryksen miehisyyttä.

[/quote]

Tosi paljon miehestä kertoo se, että unelmien nainen on teini-ikäinen....

[/quote]

No jos tuo 16-19v haluava yli 40v mies ei ollut provo viesti, niin sitten ei mikään.

Vierailija
66/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"]

Ihannenaiseni olisi jalatmaassa oleva, aktiivinen ja oppimishaluinen. Hän olisi naisellinen ja viehättävä minun silmissäni. Hän haluaisi tavoitteellisen miehen ja olisi rinnalla tukenani myös haastavissa tilanteissa. Hän täydentäisi minua elämänalueilla ja asioissa, joissa itse onnun, eli olisi silmissäni älykäs. Luonteeltaan hän olisi ehdottoman lojaali ja lapsia rakastava eikä kumppanissaan tyytyisi vähempään. Hänellä olisi hänelle itselleen tärkeitä omia juttuja ja asioita, jotka kuuluvat "pakettiin". Hän ymmärtäisi että vastaavasti minulla on omat asiani, jotka koen tärkeäksi. Hän voisi olla lapsellinen tai lapseton. Hän osaisi luoda ympärilleen kivan tunnelman.

DI 46

[/quote]

Tämä on hyvä mies.
[/quote]

Niinpä ainoa fiksu vastaus

Vierailija
67/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen paha ja ilkeä ihminen ja vastaan vaikka olen 14v :D
Elikkäs kiva tyttöystävä/puoliso voisi olla sellanen joka on hauska ja huumorintajuinen, normaalipainoinen tai ehkä hiukan ylipainoa omaava, kivat tissit omaava ja kaunis.

Vierailija
68/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"]

Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31

[/quote]

Muista myös se, että miehiä useammin naiset haaveilevat ja kuvittelevat, että voisivat unelmiensa miehen oikeasti joskus jopa löytää. Unelmanaisen ominaisuuksia listaavat miehet useimmiten tietävät, etteivät koskaan moista naista saa todellakaan. 

[/quote]

Tänne kirjottelee jotku luuserit, jotka ei oo nuorena saaneet naista ittelleen ja nyt katkerana kattelee jotain teinejä, kun ei oman ikäisiään voi saada. On sairasta, että 35-40 v mies kattelee jotain alaikäisiä. Toi linkatun kuvan tyttökin näytti ihan lapselta. Ei lantiota, ei rintoja, poikamaisen ja lapsen näköinen, jollekin pedofiilille toi voi olla ihanne, ei normaalille aikuiselle miehelle. 

Vierailija
69/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä oivallus. En pidä unelmanaisen löytämistä niin tärkeänä asiana, että viitisisin käyttää siihen aikaani niin paljon että juuri hänet voisin löytää. Tulee vastaan mitä on tullakseen.

Vierailija
70/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyydettiin kuvailemaan unelmanaista ja miehet käsittävät että pyydetään kuvailemaan ulkonäköä. Muuta ei sitten tule mieleen.

Miehet: te olette helvetillisiä puupäitä, joiden seasta muutama poikkeus loistaa helmenä.

Vierailija
71/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:48"]

Unelmanainen elämänkumppaniksi: Yrittäisin löytää kiltin, terveellä tavalla itseään arvostavan ja positiivisesti elämään suhtautuvan naisen. Ihmisen, jonka uskoisin kestävän perhearkea turhautumatta. Ulkonäölle ja "älykkyydelle" (mitä se sitten kenellekin on) en antaisi oikeastaan mitään arvoa sen perusteella miten omat pidemmät parisuhteet ovat sujuneet.

Lapsiperheen arjessa ei paljon älykkyys, ulkonäkö ja ego auta vaan saattaa tulla haikailua suurempiin kuvioihin ja jännittävämpään elämään (Sama tietysti miehilläkin).

Tämä siis omalla kokemuksella: olen mies 38v, 10v naimisissa ja lapsia muutama.

Vaikka ulkonäöllä ei siis olekaan merkitystä (ihan oikeasti) niin on mulla joku näkemys siihenkin tietysti:

Ulkonäön puolesta eniten kiinnostaa kasvoiltaan nätit, isorintaiset ja jonkin verran ylipainoiset naiset (siis että "luonnostaan" isorintainen nainen on vähän ylipainoinen vielä). Toi ylipaino on kuitenkin suhteen kannalta hankala asia, ainakin oman kokemuksen perusteella. Vaikka minun mielestä nainen olis tyrmäävän ihana niin jonkunlainen - ilmeisesti ylipainosta johtuva - itsetunto-ongelma vaikuttaa varautuneisuutena seksissä ja yleisemmin suhteessa omaan ulkonäköön. Pitää olla sängyssä valot pois ja hävetään sitä-ja-sitä liian paksua ruumiinosaa jne... Helpompaa se on naisen kanssa joka on kohtuullisen tyytyväinen vartaloonsa, näin olen havainnut... 

[/quote]

Tässä toinen järkevä vastaus koko ketjussa.

Vierailija
72/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo. 'nuff said.

Vierailija
73/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hillityllä tai naapurintyttömäisellä tavalla kaunis kuin seksipommilta näyttävä nainen.

Esim. juuri nyt telkussa taas pyörivän Rimakauhua ja rakkautta-sarjan "Rachel" on todella hot :)

http://static.cinemagia.ro/img/db/actor/01/05/35/helen-baxendale-886143l.jpg

Menisi hieman lyhyempänäkin versiona, koska tosielämässä meillä on vain 5cm pituuseroa. Fiksu ja empaattinen pitää olla, lapsisa ja eläimistä pitävä myös. Olisi kykyä innostua ja ilahtua kokemisesta ja näkemisestä, hiven lapsenomaista optimismia, estetiikan tajua. Sopivasti liikunnallinen, mutta en välttämättä haluaisi niin urheiluhullua, että oma suoritustaso näyttää heikolta. m42v

Vierailija
74/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees ja tottakai miehet tykkää kauniista naisista, kyse ei oo tässä siitä, noi teidän linkkaamat alaikäisen ja poikamaisen näköiset tytöt ei ole kauniita eikä naisia, ne on lapsia. Naisella kuiluu olla kunnon naisellinen lantio ja naiselliset muodot. Jos rinnat ja lantio ei miellytä, on pedofiili tai homo, tässä ketjussa pyydettiin vastauksia miehiltä, ei pedofiileilta. 

Vierailija
75/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"]

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

[/quote] Anteeksi mutta tässä vastauksessa oli ainakin mietitty tarkkaan hyvä ettei nännipihojen koka ilmoitettu senttimetreissä :)

[/quote]

Se unohtui kiireessä kuten moni muukin asia, koska ajattelin ettei ole niin oleellinen juttu. Siihen myös vaikuttavat nännin koko, nännipihan väri ja nännipihan reunan yhteneväisyys, tai rikkonaisuus. N. 4,5cm halkaisija olisi mielestäni ihanteellinen, jos nännien halkaisija ei olisi järin iso ja väritys vaaleanruskea. Myös tasaisuus ja "röpelöttömyys" saattavat vaikuttaa. Kyseessä on kuitenkin kokonaisuus, joten mitään kovin tarkkoja parametrejä on hankala antaa. T: M36

Vierailija
76/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"] Ihannenaiseni olisi jalatmaassa oleva, aktiivinen ja oppimishaluinen. Hän olisi naisellinen ja viehättävä minun silmissäni. Hän haluaisi tavoitteellisen miehen ja olisi rinnalla tukenani myös haastavissa tilanteissa. Hän täydentäisi minua elämänalueilla ja asioissa, joissa itse onnun, eli olisi silmissäni älykäs. Luonteeltaan hän olisi ehdottoman lojaali ja lapsia rakastava eikä kumppanissaan tyytyisi vähempään. Hänellä olisi hänelle itselleen tärkeitä omia juttuja ja asioita, jotka kuuluvat "pakettiin". Hän ymmärtäisi että vastaavasti minulla on omat asiani, jotka koen tärkeäksi. Hän voisi olla lapsellinen tai lapseton. Hän osaisi luoda ympärilleen kivan tunnelman. DI 46 [/quote] Tämä on hyvä mies. [/quote] Niinpä ainoa fiksu vastaus

[/quote]

Kiitos, tämä on paljon savutettu AV-palstalla.

Jatkan unelman etsimistä ;D

DI  46

Vierailija
77/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun käy ainakin esim tota paljon enemmän kateeksi kuin jotain alikehittyneitä blonditeinejä. 

http://instagram.com/eligreg1980/

Vierailija
78/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
79/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"]

DI 46

[/quote]

Tämä on hyvä mies.

[/quote]

Jos pitää naista hyvänä miehenä.

Vierailija
80/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:09"]

[/quote]

[/quote]

Vai tietävätkö, oikeasti ? Kuitenkin on sääli nähdä näin tarkkaan laadittuja listoja ja vaatimukset senkun kasvavat, sitten kun mies löytää kivan, uskollisen ,perusnätin naisen ajatteleeko hän kuitenkin mielessään että kai tähän sitten pitää tyytyä kun ei parempaakaan saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän