Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 35-40-vuotias mies, kuvaile unelmanaisesi!

Vierailija
04.01.2015 |

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:35"]

Nyt olen paha ja ilkeä ihminen ja vastaan vaikka olen 14v :D Elikkäs kiva tyttöystävä/puoliso voisi olla sellanen joka on hauska ja huumorintajuinen, normaalipainoinen tai ehkä hiukan ylipainoa omaava, kivat tissit omaava ja kaunis.

[/quote]

Hyvä poika! Siitä se lähtee. :) 

Vierailija
82/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös nainen, kuvailit juuri itsesi. Etkä osaa kirjoittaa yhdyssanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:21"]

Paris Hilton. Kaunis, hoikka, pitkä ja rikas. Uusi  kylpyläselfie on todella houkutteleva... http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420287127952.html?pos=ok-nln

[/quote]

Jaahas, Pariskin on ottanut sitten isommat tissit!

Vierailija
84/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:09"]

Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31

[/quote]

Muista myös se, että miehiä useammin naiset haaveilevat ja kuvittelevat, että voisivat unelmiensa miehen oikeasti joskus jopa löytää. Unelmanaisen ominaisuuksia listaavat miehet useimmiten tietävät, etteivät koskaan moista naista saa todellakaan. 

[/quote]

Tänne kirjottelee jotku luuserit, jotka ei oo nuorena saaneet naista ittelleen ja nyt katkerana kattelee jotain teinejä, kun ei oman ikäisiään voi saada. On sairasta, että 35-40 v mies kattelee jotain alaikäisiä. Toi linkatun kuvan tyttökin näytti ihan lapselta. Ei lantiota, ei rintoja, poikamaisen ja lapsen näköinen, jollekin pedofiilille toi voi olla ihanne, ei normaalille aikuiselle miehelle. 

[/quote]

Kauniisti sanottu 19v nuoren naisen kropasta. Varmasti tuolla tyylillä naisten ulkonäköpaineet nousevat todella radikaalisti entisestään. :( Kaltaisesi tekevät maailmasta ajoittain todella ikävän paikan.

Vierailija
85/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:49"]

Ihannenaiseni olisi jalatmaassa oleva, aktiivinen ja oppimishaluinen. Hän olisi naisellinen ja viehättävä minun silmissäni. Hän haluaisi tavoitteellisen miehen ja olisi rinnalla tukenani myös haastavissa tilanteissa. Hän täydentäisi minua elämänalueilla ja asioissa, joissa itse onnun, eli olisi silmissäni älykäs. Luonteeltaan hän olisi ehdottoman lojaali ja lapsia rakastava eikä kumppanissaan tyytyisi vähempään. Hänellä olisi hänelle itselleen tärkeitä omia juttuja ja asioita, jotka kuuluvat "pakettiin". Hän ymmärtäisi että vastaavasti minulla on omat asiani, jotka koen tärkeäksi. Hän voisi olla lapsellinen tai lapseton. Hän osaisi luoda ympärilleen kivan tunnelman.

DI 46

[/quote]

Tämä on hyvä mies.

[/quote]

Jos pitää naista hyvänä miehenä.

[/quote]

Noi voi helvattu... edelleen mies, poika..

Vierailija
86/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:38"]

Täällä pyydettiin kuvailemaan unelmanaista ja miehet käsittävät että pyydetään kuvailemaan ulkonäköä. Muuta ei sitten tule mieleen.

Miehet: te olette helvetillisiä puupäitä, joiden seasta muutama poikkeus loistaa helmenä.

[/quote]

Kunhan nyt suoritetaan esikarsintaa. Muihin ominaisuuksiin voidaan kiinnittää sitten jatkossa enemmän huomiota, jos tuntuu kriteerit liian väljiltä.

Vierailija
87/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupäässä joku kirjoitti että estoton seksissä. Muutamaa lausetta myöhemmin vaatimuksena ujo!
Tää on niin nähty... Jos ilmaisee halukkuutta seksiin miehen mielestä liikaa, niin sekin on huono.

Vierailija
88/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"]

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

[/quote]

Tässä sen näkee, millaiset luuserit ovat hyvin nuorten tyttöjen perään. Tyttö ei saa kyseenalaistaa, kaverit ei saa arvostella, ei saa olla miehiä kavereina ja pitäisi viettää aikaa vain miehen kanssa. Ts heikkoitsetuntoinen ja erittäin epävarma (yleensä nämä ovat syystäkin). Tällaiset "miehet" eivät pärjää oman ikäisten naisten kanssa epävarmuutensa ja heikkoutensa takia, kun taas ikäisiään ja vanhempia tapailevat ovat yleensä itsevarmoja ja osaavat käsitellä oman ikäisiään naisia. He ovat myös saaneet naisen yleensä nuorena toisin kuin nämö teinejä kyttäilevät luuserit vanhat pojat. 

Ja tuolla kuvan tytöllä oli ihan lapsen kapealanteinen vartalo, taitaa olla pedofiilikin. 
[/quote]Hehee, minulla, 32-vuotiaalla kolmen lapsen äidillä on juuri tuollainen "lapsen vartalo" :D Mieheni pitää siitä oikein kovasti, eikä hän silti ole pedofiili. No, minulla on ehkä hieman paksummat reidet, mutta vain kovan treenin ansiosta, luonnostaan (valitettavasti välillä, esim. loppukesästä) ne ovat juuri tuollaiset laihat tikut.

Vierailija
89/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"]

17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen.

M36

[/quote]

buahaaaaaaaa :D jospa sä jatkaisit vain sen pumpattavan barbaran kanssa siellä. Sekin suostuu aina seksiin ;)

Vierailija
90/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:09"] Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31 [/quote] Muista myös se, että miehiä useammin naiset haaveilevat ja kuvittelevat, että voisivat unelmiensa miehen oikeasti joskus jopa löytää. Unelmanaisen ominaisuuksia listaavat miehet useimmiten tietävät, etteivät koskaan moista naista saa todellakaan.  [/quote] Vai tietävätkö, oikeasti ? Kuitenkin on sääli nähdä näin tarkkaan laadittuja listoja ja vaatimukset senkun kasvavat, sitten kun mies löytää kivan, uskollisen ,perusnätin naisen ajatteleeko hän kuitenkin mielessään että kai tähän sitten pitää tyytyä kun ei parempaakaan saa

[/quote]

Ei nuo lasten kuvia linkkaavat ole mitään miehiä vaan pedofiileja. Mikä ihme suomalaisia siis naisiakin vaivaa, jos niiden mielestä 15-17-vuotiaita katselevat nelikymppiset "miehet" on normaaleja? No, itse olen puoliksi ulkomaalainen, ja ehkä mulla on eri perspektiivi, kun olen tietoinen siitä, että monissa muissa maissa (ihan Euroopassakin siis) miehet kattelee kyllä ihan suunnilleen ikäisiään naisia eikä mitään pikkutyttöjä. 

Eikä mun silmään tollaset pikkutytöt näytä näteiltä yhtään, itse haluaisin ehkä vaan enemmän naisellisia muotoja enkä näyttää lattarintaiselta ja kapealanteiselta pojalta... 

Vierailija
91/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"] 17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen. M36 [/quote] Tässä sen näkee, millaiset luuserit ovat hyvin nuorten tyttöjen perään. Tyttö ei saa kyseenalaistaa, kaverit ei saa arvostella, ei saa olla miehiä kavereina ja pitäisi viettää aikaa vain miehen kanssa. Ts heikkoitsetuntoinen ja erittäin epävarma (yleensä nämä ovat syystäkin). Tällaiset "miehet" eivät pärjää oman ikäisten naisten kanssa epävarmuutensa ja heikkoutensa takia, kun taas ikäisiään ja vanhempia tapailevat ovat yleensä itsevarmoja ja osaavat käsitellä oman ikäisiään naisia. He ovat myös saaneet naisen yleensä nuorena toisin kuin nämö teinejä kyttäilevät luuserit vanhat pojat.  Ja tuolla kuvan tytöllä oli ihan lapsen kapealanteinen vartalo, taitaa olla pedofiilikin.  [/quote]Hehee, minulla, 32-vuotiaalla kolmen lapsen äidillä on juuri tuollainen "lapsen vartalo" :D Mieheni pitää siitä oikein kovasti, eikä hän silti ole pedofiili. No, minulla on ehkä hieman paksummat reidet, mutta vain kovan treenin ansiosta, luonnostaan (valitettavasti välillä, esim. loppukesästä) ne ovat juuri tuollaiset laihat tikut.

[/quote]

No mun käy sua sitten sääliksi. Kauniilla naisella on kunnon lantio ja rinnat, harmi, et sä et oo saanu niitä. 

Vierailija
92/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"] 17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen. M36 [/quote] Tässä sen näkee, millaiset luuserit ovat hyvin nuorten tyttöjen perään. Tyttö ei saa kyseenalaistaa, kaverit ei saa arvostella, ei saa olla miehiä kavereina ja pitäisi viettää aikaa vain miehen kanssa. Ts heikkoitsetuntoinen ja erittäin epävarma (yleensä nämä ovat syystäkin). Tällaiset "miehet" eivät pärjää oman ikäisten naisten kanssa epävarmuutensa ja heikkoutensa takia, kun taas ikäisiään ja vanhempia tapailevat ovat yleensä itsevarmoja ja osaavat käsitellä oman ikäisiään naisia. He ovat myös saaneet naisen yleensä nuorena toisin kuin nämö teinejä kyttäilevät luuserit vanhat pojat.  Ja tuolla kuvan tytöllä oli ihan lapsen kapealanteinen vartalo, taitaa olla pedofiilikin.  [/quote]Hehee, minulla, 32-vuotiaalla kolmen lapsen äidillä on juuri tuollainen "lapsen vartalo" :D Mieheni pitää siitä oikein kovasti, eikä hän silti ole pedofiili. No, minulla on ehkä hieman paksummat reidet, mutta vain kovan treenin ansiosta, luonnostaan (valitettavasti välillä, esim. loppukesästä) ne ovat juuri tuollaiset laihat tikut.

[/quote]

No mun käy sua sitten sääliksi. Kauniilla naisella on kunnon lantio ja rinnat, harmi, et sä et oo saanu niitä. 
[/quote]Aijai, minun vaimollani on oikein kauniit pyöreät pienet rinnat ja kapea nätti lantio ja hän on aivan varmasti upeampi kun yksikään teistä, maailman kaunein nainen. Hän omistaa kyllä sen vyötärönkin, ihanan kapean ja on kaikkea muuta kuin lapsenomainen ;)

Vierailija
93/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:04"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:41"] 17-22 vuotias. Kroppa suunnilleen tuollainen: http://instagram.com/p/qZAipanGq0/?modal=true Mielellään lyhyempi ja isommat tissit. Nännit pienet ja terhakat. Nännipihat pienet ja vaaleat. Valkaistu peppureikä(voisin kustantaa, jos ei vielä ole) Viivapimppi, tai todella pienet sisemmät häpyhuulet. Posliini/kiitorata. Ei tatuointeja. Ei lävistyksiä, paitsi nätit korvakorut. Pitkät ja paksut hiukset. Vaaleat, vaaleanruskeat, tai ruskeat(Ei platinablondit/tummat/mustat). Hieman kiharat(ei suorat/käkkärät). Sirot jakaterät(n.35-36). Ohut kaula, Pienehköt korvat. Ylioppilas. Suunnittelee, tai aloittelee korkeakouluopintoja naisvaltaiselle alalle tähdäten, vaikkei tulevana Palkintovaimona edes tutkintoa tarvitse. Myös esim. taidehistoria ok. Luonteeltaan rauhallinen, lämmin, sopuisa ja järkevähkö(ei minua järkevämpi). Makuuhuoneessa tosin impulsiivinen, kokeilunhaluinen, tulinen, räiskyvä ja alkukantainen. Pitää miestä ylivertaisena, eikä kyseenalaista minua. Tosin voi vähän hangoitella joissain asioissa vastaan, mutta ei täysin tosissaan. Kiukuttelee harvoin ja söpösti. Tekee mitä sanotaan(kotityöt jne.), mutta "miehekkäitä" juttuja ei todellakaan edes pyydettäessä. Ei ehdota itse suoraan seksiä, mutta suostuu siihen aina pyydettäessä. Voi tosin joskus esim. herättää ottamalla suihin tms. Haluaisi lapsia, mutta tietää ettei niitä ainakaan vielä saa, koska mies on tässä vaiheessa elämänsä keskipiste. Omaa samantyylisiä kavereita. Ei miespuolisia, eikä rumia/miestä arvostelevia kavereita. Kaverit mielellään lesboja. Harrastaa lenkkeilyä ja salillakäyntiä, sekä matkustelee(vain minun kanssa). Lukee hieman(ei mitään liian vakavaa, vaan mukavan tyttömäistä). Nämä tuli äkkiseltään mieleen. M36 [/quote] Tässä sen näkee, millaiset luuserit ovat hyvin nuorten tyttöjen perään. Tyttö ei saa kyseenalaistaa, kaverit ei saa arvostella, ei saa olla miehiä kavereina ja pitäisi viettää aikaa vain miehen kanssa. Ts heikkoitsetuntoinen ja erittäin epävarma (yleensä nämä ovat syystäkin). Tällaiset "miehet" eivät pärjää oman ikäisten naisten kanssa epävarmuutensa ja heikkoutensa takia, kun taas ikäisiään ja vanhempia tapailevat ovat yleensä itsevarmoja ja osaavat käsitellä oman ikäisiään naisia. He ovat myös saaneet naisen yleensä nuorena toisin kuin nämö teinejä kyttäilevät luuserit vanhat pojat.  Ja tuolla kuvan tytöllä oli ihan lapsen kapealanteinen vartalo, taitaa olla pedofiilikin.  [/quote]Hehee, minulla, 32-vuotiaalla kolmen lapsen äidillä on juuri tuollainen "lapsen vartalo" :D Mieheni pitää siitä oikein kovasti, eikä hän silti ole pedofiili. No, minulla on ehkä hieman paksummat reidet, mutta vain kovan treenin ansiosta, luonnostaan (valitettavasti välillä, esim. loppukesästä) ne ovat juuri tuollaiset laihat tikut. [/quote] No mun käy sua sitten sääliksi. Kauniilla naisella on kunnon lantio ja rinnat, harmi, et sä et oo saanu niitä.  [/quote]Aijai, minun vaimollani on oikein kauniit pyöreät pienet rinnat ja kapea nätti lantio ja hän on aivan varmasti upeampi kun yksikään teistä, maailman kaunein nainen. Hän omistaa kyllä sen vyötärönkin, ihanan kapean ja on kaikkea muuta kuin lapsenomainen ;)

[/quote]

Nii mitäs sitte? En vaihtaisi omia suurehkoja rintojani sun vaimosi lättärintoihin enkä lantiotani mihinkään pojan lantioon... Joten miks mua pitäisi kiinnostaa? Tai miks ketään pitäis sun lankku vaimos kiinnostaa.. Taidat tosin olla toi sama itseään mainostanut 32-v akka, joka nyt yhtäkkiä onkin mies. No, ehkä pienirintaisten täytyy kehua itteään, kun ei niitä sit juuri muut kehukaan..

Vierailija
94/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia tän palstan ihmiset, kun pitää kehua/päteä/mainostaa itteään jossain provosointimielessä... En provosoidu pienirintaisten itsekehuista, kun en ikinä haluaisi olla sellainen, vaikka te kuinka kehuisitte itseänne. 

Pitää häipyä tältä palstalta jonnekin fiksumpaan. 

Vierailija
95/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:09"] Luin ketjun läpi ja jotenkin tuli niin vastenmielinen olo jos miesten unelma naisen listat ovat tätä luokkaa en tiedä haluanko enää edes parisuhdetta ... kun nainen listaa unelma miehensä ominaisuudet ne ovat yleensä hieman vaatimattomampia kuten uskollinen, rehellinen, ok ulkonäkö, vakityö, lapsirakas tykkää matkustella. N31 [/quote] Muista myös se, että miehiä useammin naiset haaveilevat ja kuvittelevat, että voisivat unelmiensa miehen oikeasti joskus jopa löytää. Unelmanaisen ominaisuuksia listaavat miehet useimmiten tietävät, etteivät koskaan moista naista saa todellakaan.  [/quote] Vai tietävätkö, oikeasti ? Kuitenkin on sääli nähdä näin tarkkaan laadittuja listoja ja vaatimukset senkun kasvavat, sitten kun mies löytää kivan, uskollisen ,perusnätin naisen ajatteleeko hän kuitenkin mielessään että kai tähän sitten pitää tyytyä kun ei parempaakaan saa

[/quote]

Minä ainakin tiedän. Ihan kokemuksestakin.. Koitan vääntää rautalangasta, ja lyhyestä sellaisesta. Nämä tarkkaan laaditut ulkonäköpainotteiset listat johtuvat siitä, että miehet ovat todella visuaalisia. Vertaisin tätä unelmanaislistan tekemistä unelma-auton ominaisuuksien listaamiseen(en ole Audi-mies, eikä viestiäni tarvitse käsittää tahallaan väärin). Siinä olisi tupakansytytinkin mietitty 12/6v toimivaksi. Todellisuudessa siis pihalla seisoo 90-luvun ruosteinen Volkswagen Golf joka on miehelle rakas ja mikä tärkeintä TODELLINEN, ei unelma. Tosin mies tietää, että unelma-autonsa voi saada kyllä. Todennäköisyys tähän on sama, kuin saada lotossa seitsemän oikein. Mies tietää, että unelmanaiseen ei ole tällaista, edes mitättömän pientä todennäköisyyttä olemassa. Jopa aikuiset naiset(onneksi suht harvat) OIKEASTI luulevat, että joku päivä jostain voivat unelmiensa miehen löytää. Vaikka tuolla lottovoiton todennäköisyydellä, mutta kuvitelmat elävät kyllä. Asiasta toiseen. Mikä idea on oikeasti kysyä 35-40-vuotiaiden miesten unelmanaisesta, ja sitten joukolla kaiken ikäsiä naisia kertoa omia mieltymyksiään, mitä miesten olisi pitänyt vastata, mikä vastaus oli hyväksyttäjä ja miksei 90% ollut??? Pohtikaa keskenänne ja olkaa kyselemättä, jos vastaukset eivät ole mieleisiänne!

Vierailija
96/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Ei nuo lasten kuvia linkkaavat ole mitään miehiä vaan pedofiileja. Mikä ihme suomalaisia siis naisiakin vaivaa, jos niiden mielestä 15-17-vuotiaita katselevat nelikymppiset "miehet" on normaaleja? No, itse olen puoliksi ulkomaalainen, ja ehkä mulla on eri perspektiivi, kun olen tietoinen siitä, että monissa muissa maissa (ihan Euroopassakin siis) miehet kattelee kyllä ihan suunnilleen ikäisiään naisia eikä mitään pikkutyttöjä. 

Eikä mun silmään tollaset pikkutytöt näytä näteiltä yhtään, itse haluaisin ehkä vaan enemmän naisellisia muotoja enkä näyttää lattarintaiselta ja kapealanteiselta pojalta... 

[/quote]...että monissa muissa maissa (ihan Euroopassakin siis) miehet kattelee kyllä ihan suunnilleen ikäisiään naisia eikä mitään pikkutyttöjä.

Kuulehan tampio. Nimenomaan muualla kuin Suomessa ja erityisesti Euroopassa (Italia, Ranska) ne nelikymppiset setämiehet pitävät näitä puleerattuja hädin tuskin teini-iästä päässeitä tyttöjä seksileluinaan.

Vierailija
97/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa täällä on kysynyt vain yksi, eikä hänkään varmaan tarkoittanut kysyä vanhoilta pojilta, joilla ei ole koskaan ollut kunnon parisuhdetta ja kyttäävät alaikäisiä.. Se ei ollut ehkä ihan se miestyyppi, jota tarkoitettiin. 

Vierailija
98/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:38"]

Täällä pyydettiin kuvailemaan unelmanaista ja miehet käsittävät että pyydetään kuvailemaan ulkonäköä. Muuta ei sitten tule mieleen.

Miehet: te olette helvetillisiä puupäitä, joiden seasta muutama poikkeus loistaa helmenä.

[/quote]

Mitä muuta voisi tulla? Naisen viehättäväkin luonne muuttuu lähes poikkeuksetta katkeran sapekkaaksi iän karttuessa, joten siihen on aivan turha alunperinkään kiinnittää liikaa huomiota. Pahimmassa tapauksessa ainoastaan putoaa korkeammalta, jos luulee löytäneensä mukavan sielunkumppanin joka ajan myötä paljastuukin tympeäksi käärmeilijäksi. 35-40-vuotiaat miehet tuon jo tietävät varsin hyvin, ja tämä ketjukin sen kyllä esiin tuo, ettei vaan pääse unohtumaan!

Vierailija
99/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, kapea ja syvä. T: Mies 35v

Vierailija
100/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:07"]

[/quote]

[/quote]...että monissa muissa maissa (ihan Euroopassakin siis) miehet kattelee kyllä ihan suunnilleen ikäisiään naisia eikä mitään pikkutyttöjä.

Kuulehan tampio. Nimenomaan muualla kuin Suomessa ja erityisesti Euroopassa (Italia, Ranska) ne nelikymppiset setämiehet pitävät näitä puleerattuja hädin tuskin teini-iästä päässeitä tyttöjä seksileluinaan.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa, ja kyllä mua HÄVETTÄISI, jos esim mun isä olisi joku teinejä kyyläävä äijä, yäk. Itse otin osittain keskieurooppalaisen itseäni nuoremman miehen, eikä senkään naisihanne oo mikään poikamainen teiniä. En sano kaikkien suomalaisten miesten olevan pedofiileja, suurin osa varmaan ihan normeja, mutta kyllä tää ongelma on suomalaisilla vähän laajempi kuin esim Keski-Euroopassa. 

Ja joku Silvio berlusconi sekoiluineen ei myöskään varmaan edusta keskivertoitalialaista, jos sitä tarkoitut, nyt puhutaan normi-ihmisistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi