Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies halusi viestitellä muttei aloita itse viestittelyä

Vierailija
27.10.2021 |

Mitä tällaisen tyypin kanssa pitäisi tehdä?
Tavatessa ihana, kiinnostunut, keskusteleva, jne. Haluaa viestitellä (sanonut) mutta kun emme tapaa, ei lähes koskaan aloita ketjua itse - vastaaminen tapahtuu viiveellä ja nyt ei kommentoinut mitenkään kun laitoin kuvia Kolin -reissusta (tiesi että olen menossa sinne vaellusreissulle ja odotti matkaraporttia). Ihan outo!? En ole moiseen ennen törmännyt. Niin ristiriitaista käytöstä.,.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätää jo jonkun toisen kanssa

Ei toisen vaan toisten. Monta rautaa tulessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän etäisyyttä. Anna samaa takaisin, eli vastaat yhtä viiveellä etkä laita ekana viestiä.

Vierailija
24/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämäävää on se, että jos tyyppi ei vastaa sun matkakertomuksiin ja sitten tulee joku asia mistä haluaisit kertoa: odotanko että hän vastaa ensin vai laitatko itse asian (taas)?

Jos ei vastaa kertomuksiisi, se tarkoittaa ettei häntä kiinnosta ne. Niinpä ihan turhaa laittaa uusia viestejä, ne eivät kiinnosta yhtään sen enempää. Kannattaa unohtaa se mies ja etsiä joku ketä kiinnostaa.

25/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut parisuhdeterapeutti Mikko Kemppen podcasteja, ja hän on niissä kertonut, että miehet eivät useinkaan tajua, että heidänkin pitäisi välillä lähettää viestejä ja kysyä miten päivä mennyt jne.

Vierailija
26/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olen kuunnellut parisuhdeterapeutti Mikko Kemppen podcasteja, ja hän on niissä kertonut, että miehet eivät useinkaan tajua, että heidänkin pitäisi välillä lähettää viestejä ja kysyä miten päivä mennyt jne.

Sitten nainen saa tarpeekseen kun joutuu aina olemaan se aloitteellinen osapuoli ja lopettaa viestittelyn. Ja siihen loppuu se ihmissuhde. Mies tajuaa ehkä hyvällä lykyllä parin vuoden päästä, ettei naisesta ole kuulunut.

Onneksi on myös miehiä joille vastavuoroinen viestiminen ei ole ylivoimaisen vaikeaa.

Vierailija
27/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiseen käytökseen tulisi reagoida?

Luovuttamalla. Ei ole tehtäväsi jahdata miestä jota ei selvästi kiinnosta, teet itsestäsi vain pellen.

Vierailija
28/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Useimmat miehet ovat itsekkäitä ja ajattelemattomia. Jos on tällainen jo ennen suhdetta, voi olla varma että sama itsekäs käytös jatkuu myös suhteessa. "En mä tajunnu että pitäis laittaa tiskit koneeseen" jne.

Vierailija
29/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mies ei välitä

Vierailija
30/52 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiseen käytökseen tulisi reagoida?

Luovuttamalla. Ei ole tehtäväsi jahdata miestä jota ei selvästi kiinnosta, teet itsestäsi vain pellen.

Mies tässä tekee itsestään pellen….

Vierailija
31/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehestä kuulunut - itse kuulin että on nyt reissussa, lähetellyt kuvia kaveripiiriin kuuluvalle, mutta ei minulle.

Ap

Vierailija
32/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehestä kuulunut - itse kuulin että on nyt reissussa, lähetellyt kuvia kaveripiiriin kuuluvalle, mutta ei minulle.

Ap

Whaaaat?!

Vierailija
33/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua välttämättä pitää yhteyttä, mutta ei raatsi tai viitsi sanoa. Jättää vain sitten välillä vastaamatta kun ei huvita.

Jos sanoit miehelle tai laitoit viestin ennen matkaasi, niin mies vastasi, että kerro kuinka matka meni tms.

Oli neutraali vastaus, matkakertomus ei sinänsä häntä ehkä kiinnosta. Ajatteli ehkä, että et sitten pommita ennen matkaa tästä aiheesta enempää kun mies vastaa jotain. Nyt ei jaksa laittaa viestiä, ei ole mitään muuta sanoa kuin ehkä OK. Mutta jos luulee, että taas sekin kirvoittaa lisää viestejä aloittajalta.

Kuinka usein laitat miehelle viestiä?

34/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies ajattelee, että näyttää sinulle kuvia sitten kun tapaatte.

Vierailija
35/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi.. he is just not that into you! Milloin te, naiset, ymmärrätte niitä asioita? Jos sulla tulee sellaisia kysymyksiä ja ajatuksia - se ei halua sua oikeasti! Lopettakaa halventaminen.

Vierailija
36/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista käytöstä. Mikä on motiivi tuollaiseen käytökseen???

Vierailija
38/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei välitä kirjoitella viestejä. Ystäväni on tällainen ihminen, joka ei lähtökohtaisesti koskaan laita viestiä. Soittaa jos on jotain asiaa tai sitten tapaamme, mutta todella harvoin tulee viestejä minkään kanavan kautta.

Vierailija
39/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi noin käyttäytyvään ihmiseen yhteyttä ja alkaisin myös deittailla muita.

Vierailija
40/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olen itse hieman samankaltaisessa tilanteessa.

Kyllä musta asiat voi nostaa pöydälle. Olen ainakin itse sellainen ihminen, että mielummin puhun kuin jätän puhumatta. Sanoisin ihan rauhallisesti, että olen hieman hämmentynyt, kun itse ehdotit viestittelyä, mutta siitä ei tule mitään, koska olet niin passiivinen. Olin halukas ja olen yrittänyt ja jätän nyt jatkossa aloitteet sen asian tiimoilta sinulle.