Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies halusi viestitellä muttei aloita itse viestittelyä

Vierailija
27.10.2021 |

Mitä tällaisen tyypin kanssa pitäisi tehdä?
Tavatessa ihana, kiinnostunut, keskusteleva, jne. Haluaa viestitellä (sanonut) mutta kun emme tapaa, ei lähes koskaan aloita ketjua itse - vastaaminen tapahtuu viiveellä ja nyt ei kommentoinut mitenkään kun laitoin kuvia Kolin -reissusta (tiesi että olen menossa sinne vaellusreissulle ja odotti matkaraporttia). Ihan outo!? En ole moiseen ennen törmännyt. Niin ristiriitaista käytöstä.,.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä ei välitä kirjoitella viestejä. Ystäväni on tällainen ihminen, joka ei lähtökohtaisesti koskaan laita viestiä. Soittaa jos on jotain asiaa tai sitten tapaamme, mutta todella harvoin tulee viestejä minkään kanavan kautta.

Mulle mies lähetteli piiitkiä viestejä ja paljon. Kun alettiin tavata fyysisesti, viestien määrä väheni radikaalisti. Kun mentiin sänkyyn, väheni vielä lisää. Pettynyt olo. Se oli sittenkin vaan seksin perässä.

Vierailija
42/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte tilanteessani?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaako kyseinen mies edelleen tapaamisia sinulle, vai oletko sinä aina se joka ehdottaa tapaamista?

Jos mies ei osoita halukkuutta nähdä sinua livenä, niin eiköhän tuo homma ole aika taputeltu. Jos taas osoittaa, niin kyllä minä ainakin jatkaisin vielä juttua ja katsoisin voisiko tuosta jotain vielä kehkeytyä.

Vierailija
45/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä ei välitä kirjoitella viestejä. Ystäväni on tällainen ihminen, joka ei lähtökohtaisesti koskaan laita viestiä. Soittaa jos on jotain asiaa tai sitten tapaamme, mutta todella harvoin tulee viestejä minkään kanavan kautta.

Mulle mies lähetteli piiitkiä viestejä ja paljon. Kun alettiin tavata fyysisesti, viestien määrä väheni radikaalisti. Kun mentiin sänkyyn, väheni vielä lisää. Pettynyt olo. Se oli sittenkin vaan seksin perässä.

Todennäköisesti oli vain seksin perässä.

Toki on myös mahdollista että itse asiassa halusi muutakin, mutta seksi olikin hänen mielestään tosi huonoa, jolloin mies totesi että ei tästä mitään tule, ja lähti etsimään uutta?

Vierailija
46/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan välillä vain olla rauhassa, enkä jaksa viestitellä. Minulle riittää nykyään tapailu harvemmin. Olen tavannut erään naisen ja olen kiinnostunut, mutta silti en vaan välillä jaksa ollenkaan. Ehkä se on tämä ikä tai jotain. En ole enää parikymppinen. Kyllä silti vastaan kaikkiin viesteihin.

Vierailija
47/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi viestittelyä. Mies kyllä tietää että sulla on tunteita ja kiinnostusta häntä kohtaan. Kertoo paljon hänestä jos hän ei vastaa mitään... En ottaisi puheeksikaan, koska teot puhuvat puolestaan. Jos kysyisit, niin on mies tietenkin sanoisi haluavansa viestitellä...

Vierailija
48/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan että ihastsuhtsuhkesni ni vastaa heti ja lähettelee ainakin kymmenen viestiä tunnin aikana..?

Vierailija
49/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin että mitä ihmettä?

Ja kun mies vastaisi jotain että ”???” Niin sitten selittäisin mistä pahoitin mieleni.

Vierailija
50/52 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehestä kuulunut - itse kuulin että on nyt reissussa, lähetellyt kuvia kaveripiiriin kuuluvalle, mutta ei minulle.

Ap

Mitä ihmettä? Tosi törkeää häneltä!

Itse varmaan laittaisin viestin, että hei mitä ihmettä, kuulin tälleen jne. ja kertoisin että loukkasi. Meni syteen tai saveen, kyllä pitää suhteessa (oli se mikä ihmissuhde vaan) voida kertoa omat tunteensa.

Vierailija
51/52 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pettyi siihen millainen olet oikeasti, esim. ulkonäkö ei miellyttänytkään. Toki seksi siitä huolimatta kelpasi. Mulle on käynyt tuo sama. Miehestä näki päällepäin heti kohdatessamme ekan kerran kuinka pettynyt minuun oli, mutta silti jatkoi passiivista viestittelyä ja väitti olevansa muka kiinnostunut. Parin seksikerran jälkeen tunnusti ettei koskaan kiinnostanutkaan. Kaikenlaisia kusipäitä niitä on.

Vierailija
52/52 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti oli vain seksin perässä.

Toki on myös mahdollista että itse asiassa halusi muutakin, mutta seksi olikin hänen mielestään tosi huonoa, jolloin mies totesi että ei tästä mitään tule, ja lähti etsimään uutta?

No aika kärsimätön tapaus on. Jos hakee muutakin kuin pelkkää seksiä, tuskin odotus on että seksi on heti täydellistä, ja vetää yhden kerran perusteella johtopäätöksensä.