Haittaako jos nainen ei osaa tehdä ruokaa?
Kommentit (40)
Ei tietenkään haittaa, vain mieheltä nykyään edellytetään parisuhteessa kokkaustaitoja.
No minä en osaa tehdä. En ole koskaan tehnyt mitään perusruokia, esim.makaroonilaatikko tms. Hengissä olen silti. Ja ikää 38v.
Kyllä kaikkien, miesten ja naisten, pitää osata tehdä sentään muutamia perusruokia. Ei ole vaikeaa opetella tai katsoa reseptejä netistä.
Nykyisessä yhteiskunnassa ei ole mitään pakkoa osata kokata, koska kaupasta saa kaiken valmiina lämmitystä vailla.
Mulla oli aiemmin tällainen kollega, joka todella oli vanhempi nainen, jonkun 60+ ja joka sanoi, ettei osaa yhtään tehdä ruokaa ja ihmetteli mun kaiken maailman omatekemiä paistoksia, jopa pannukakkuja ja muita ihan yksinkertaisia väkerryksiä ja kyseli, että ootko jonkun kokkikoulun käynyt, vai miten sä osaat tällasia tehdä?
Noh, ihan terve oli hän ja eli hyvää elämää, että tuskin hän tai miehensä siitä kovin kärsikään. Kävivät kuulemma paljon ulkona syömässä. Nykyään saa kaupastakin ihan valmiita ruokia, tai voi tilata kotiin ja voihan sitä opetella, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä yhteiskunnassa ei ole mitään pakkoa osata kokata, koska kaupasta saa kaiken valmiina lämmitystä vailla.
Eikä saa. Mistä haet lämmitettävät sisäfilepihvit? Vai syötkö vain roiskeläppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa. Mistä haet lämmitettävät sisäfilepihvit? Vai syötkö vain roiskeläppiä?
Kaltaisesi fileen mussuttajat tuhoavat maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, valmisruoalla maailma pelastuu, mussun mussun.
Harva nainen osaa laittaa ruokaa. Eineksiä vaan mikroon ja lautaselle..
Oon seurustellu ja asunu monen kanssa, ni onhan se kiva jos on ollut sellanen joka osaa itekki tehdä jotain.
Eniten ihmettelen sitä mitä kaikkea naiset työntää napaansa, vaikka tietoa epätervellisyydestä oliskin hyvin tiedossa. Tarkotan nyt esimerkiks kaiken maailman lisää vain vesi tai lämmitä suoraan purkissa sotkuja.
Mä oon sitä mieltä että nimenomaan teollisella ruualla ja juomilla on suora yhteys mielenterveysongelmiin..
Naisessa on tärkeää vain, että on kaunis, mukava ja seksuaalisesti aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja säkö et voi elää ilman niitä pihvejäsi? Hyvää suolistosyöpää vaan sulle.
Erosin vähän aika sitten 20v suhteessa jossa mies teki pääosin ruuat. Joskus yritin osallistua, mutta hänen mielestä kaikki mitä tein oli ihan väärin, jopa jauhelihaa kääntelin väärin paistaessa. Lopetin sitten aivan kokonaan ruuanlaiton.
Nyt olen alkanut kokkailla ja se on tosi kivaa ja osaan ihan hyvin vaikka on vähän rutiinin puutetta. Ruuat on hyviä ja ihan hyvin saan niitä tehtyä. Googletan netistä ohjeen ja etenen sen mukaan. Huomasin että moni ruoka jota mies usein laittoi ja oli niin suuri saavutus ja työ tehdä se niin ne on ihan älyttömän helppo ja nopea tehdä. Joku keitto tai muu, ei muuta kuin heittää ainekset kattilaan ja odotella hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, valmisruoalla maailma pelastuu, mussun mussun.
Kyllä, koska eihän se sisällä SISÄFILEPIHVEJÄ joiden kasvattamiseen tarvitaan järjettömästi resursseja.
Kunhan ei sutkauttele rasvaisia alapääjuttuja, niin perustaitojen puute ei haittaa.
Sitä naista varmaan haittaa. Saa olla kyllä aika tumpelo jos ei osaa ruokaa tehdä.