Gallup naisille: Miehen ihannepituus
Kerro oma mielipiteesi miehen ihannepituudeksi sentin tarkkuudella. Kerro myös oma pituutesi.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:37"]
Itse 173cm, mies 185cm, tuntuu vähän lyhyeltä. Olen huolinut pituudesta huolimatta. =)
(Mutta ideaali olisi varmaan noin 190cm. tulee jotenkin alkukantaisen eroottinen olo, kun katsoo ylöspäin ja näkee vahvan leuan ja leveät hartiat..)
[/quote]
Miten vahva leuka ja leveät hartiat liittyvät pituuteen? Ei mitenkään.
Muutenkin aika itseriittoisesti sanottu, että olet "huolinut pituudesta huolimatta." Tuskin olet itsekään täydellinen, ehkä miehesi on huolinut sinut esim. vaikeasta luonteesta, huonosta perseestä tai rumasta naamasta huolimatta. Älä pidä miestäsi itsestäänselvyytenä.
[/quote]
Siten, että jos mies ei ole pidempi, ei ylöspäin katsoessa näe hartioita eikä leukaa, vaan hiuskiehkuran tai jopa ei miestä ollenkaan. Älä ota kaikkea niin vakavasti.
[/quote]
Onko vaihtoehtoina ainoastaan pidempi mies tai kääpiö? En ota vakavasti.
Usein vaan huomaa, että naiset ajattelevat leveiden hartioiden olevan yhteydessä siihen, että mies on keskipituutta pidempi. On paljon pitkiä, hinteliä ja kapeaharteisia miehiä. Samoin on paljon 170cm pituisia, lihaksikkaita miehiä leveillä hartioilla. Kunnolla leveät hartiat miehellä vaativat lihaksia, ei pituutta.
[/quote]
Taisi epähuomiossa jäädä lukematta tuo "ylöspäin" sana? Jos katsoo samanmittaisen ihmisen silmistä hieman ylöspäin, näkyy hiuksia/taivasta. Ei tässä pitäisi olla mitään kummallista..
Mitä taas tulee hartioihin, niiden leveys on kyllä keskimäärin riippuvainen myös pituudesta. Ei ihmisellä kasva pelkästään sääret tai selkäranka, kyllä myös hartioista vastaavat luut kasvaa. Lihaksilla toki saa myös muotoa olkapäihin ja hartioihin.
[/quote]
Huomaa, ettei av-mammat saa lihaksikkaita miehiä kun hartioiden leveydetkin katsotaan miehillä luista. Lihaksilla saa PALJON enemmän kuin "muotoa" hartioihin. Selkää treenatessa koko yläkroppa ja hartiat levenee ja lisäleveyttä saa vielä isoilla olkapäillä ja epäkkäillä.
Mutta jos nyt laitetaan lihakset sivuun, niin eihän se ole siltikään niin, että pitkillä olisi leveämmät hartiat. Minä ajattelen hartioiden leveyden niin, että ne ovat leveät _muuhun kroppaan nähden_. Onhan varmaan usein lihaksettomalla 200senttisellä mittanauhalla mitattuna leveämmät hartiat kuin lihaksettomalla 175senttisellä, mutta niin on se muukin kroppa. Ei ne näytä enää yhtään sen leveämmiltä kun pituuden mukana se muukin kroppa ja keskivartalo kasvaa. Tämän lisäksi myös miehillä on erilaisia vartalomalleja. Lyhyemmällä saattaa olla leveäharteinen vartalomalli ja pitkällä kapeaharteinen vartalomalli. Onhan meitä naisiakin kaiken muotoisia.
Joku 175cm voi olla todella leveäharteinen ja 190cm kapeaharteinen.
pituudella ei ole merkitysta minulle olen 160cm pisin kumppani on ollut 180cm ja lyhin noin 145-150cm en muista tarkasti
Ihanne 180 - 185 cm, itse olen 165 cm.
Itse olen 173cm ja poikaystävä n.183cm? Aika täydellinen pituusero minulle. 10cm on sopiva, koska ero ei ole liian paljon, mutta niin kuitenkin, että fiilis on "turvallisempi"
Itse 167cm, mies 186cm täydellisen pituinen. Miehen oltava väh. 185cm
170-180 cm (joustan suuntaan jos toiseen, ei sillä pituudella niin väliä, vaan kokonaisuudella!)
T. 157 cm
Olen 159, mies 188. Näin on hyvä.
Okei.. Mä luovutan. Meen takasin nukkumaan ja katotaan jos taas itkisi itsensä uneen.
T. SinkkuMies 160cm
Olen 173 cm, mieheni 193 cm.
Tyttäremme 179 cm, poikamme (joka kasvaa vielä) 190 cm.
Miehen ihannepituus on 190 cm:stä ylöspäin. Lyhyemmät eivät herätä kiinnostusta kuin kavereina.
Makuasioista ei voi kiistellä. Jokaisella on se oma juttu, joka herättää kiinnostuksen. Minulla se on miehen pituus - älyn, kiltteyden ja hulvattoman huumorin lisäksi.
Olen 185cm pitkä nainen joten repikää siitä! Hyvä jos yksi tuhannesta on pidempi ja sen näköinen että kelpaa! Mulla on ilmeisesti Nicole Kidman-syndrooma, kaikki tanat tulee parveilemaan ympärille, mutta ku en halua tomppaa tai keithiä :P
Ei se pituus, vaan se ruumiinrakenne ;) Itse en taas tykkää kovin harteikkaista miehistä, androgyyniys on minun mieleeni, johtuen ehkä siitä että olen biseksuaali. Mutta jotten nyt täysin tekopyhäksi heittäytyisi niin kyllä, haluaisin miehen olevan minua pidempi.
Ihanne lienee sellainen n. +15cm, eli suunnilleen 175cm. Itse olen siis n. 160cm. Vähempikin riittää ja enemmänkin saa olla, mutta ihannettahan täällä kysyttiin!
No ihanne olisi varmaan 193-198 cm, mutta koska sellaisia miehiä, joista voisin kiinnostua, on muutenkin niin harvassa, voisin olla myös itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Mulla on pituutta 177 cm.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:00"]
Nyt ymmärrän miksi minulla on poikuus tallella enkä ole ikinä seurustellut. Olen vain 182cm.
[/quote] :D Tää oli hyvä! Totta puhuen, sulle ei vissiin "ihan kaikki" kelpaa..ja ei kyllä tarvviikkaan ettei senpuoleen.
[/quote]
No ei kelpaa kaikki. En oikein kiinnostu ihan kenestä tahansa, enkä sitten uskalla lähestyä niitä joista kiinnostun. En kyllä usko, että saisin ketään vaikka yrittäisin kaikkia maailman naisia. Nähtävästi olen kyllä kaikkien muiden vikojeni lisäksi vielä liian lyhytkin :D
Nainen, 163-164 cm:
Nyt täytyy ihan rehellisesti sanottuna todeta, etten tiedä. Olen seurustellut sekä kohtuullisen pitkien (180-190 cm) että melko lyhyiden (167-172 cm) miesten kanssa, ja molemmissa on ollut sekä hyvät että huonot puolensa. Pitkien miesten kanssa tulee hiukan sellainen olo kuin vierellä olisi henkivartija, ainakin jos miehellä on ollut edes hiukan lihasmassaa. Miinuspuolena on sen sijaan se, että niskat ovat oikeasti aika koetuksella suudellessa yms. ja tuntuu hiukan oudolta tapitella koko ajan yläilmoihin, jotta näkee toisen kasvot.
Lyhyemmän miehen kanssa suutelu, halailu yms. tuntuu monesti helpommalta. Ja lyhyempien miesten näyttäisi olevan helpompi kerätä lihasmassaa, mikä on totta puhuen aika hottiksen näköistä. Huonona puolena puolestaan on se, että lyhyemmillä miehillä saattaa olla itsetunto-ongelmia ja miellyttämisen halua oman epävarmuuden vuoksi. On vaikea tietää, onko lyhyt mies minusta oikeasti kiinnostunut vai tapaileeko vain vuoksi, ettei ns. satu löytämään parempaa.
Tällä perusteella sanoisin, että mies on ihanteellisin pitkä silloin kun hänen ei tarvitse kokea hirveää epävarmuutta pituudestaan ja suuteleminen onnistuu seistessä ilman niskajumitusta ja varpaille nousua. Eli jossain siinä 173-180 cm välillä.
76 jatkaa:
Täytyy näin off topicina todeta, että olen vanhemmiten alkanut olla melko tyytyväinen siihen, että olen keskipituinen ja muutenkin keskikokoinen nainen. Todennäköisesti yksi harvoja ihmisryhmiä maailmassa, johon ei kohdisteta pituuden perusteella mitään ennakkoluuloja tai fetissejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 163-164 cm:
Nyt täytyy ihan rehellisesti sanottuna todeta, etten tiedä. Olen seurustellut sekä kohtuullisen pitkien (180-190 cm) että melko lyhyiden (167-172 cm) miesten kanssa, ja molemmissa on ollut sekä hyvät että huonot puolensa. Pitkien miesten kanssa tulee hiukan sellainen olo kuin vierellä olisi henkivartija, ainakin jos miehellä on ollut edes hiukan lihasmassaa. Miinuspuolena on sen sijaan se, että niskat ovat oikeasti aika koetuksella suudellessa yms. ja tuntuu hiukan oudolta tapitella koko ajan yläilmoihin, jotta näkee toisen kasvot.
Lyhyemmän miehen kanssa suutelu, halailu yms. tuntuu monesti helpommalta. Ja lyhyempien miesten näyttäisi olevan helpompi kerätä lihasmassaa, mikä on totta puhuen aika hottiksen näköistä. Huonona puolena puolestaan on se, että lyhyemmillä miehillä saattaa olla itsetunto-ongelmia ja miellyttämisen halua oman epävarmuuden vuoksi. On vaikea tietää, onko lyhyt mies minusta oikeasti kiinnostunut vai tapaileeko vain vuoksi, ettei ns. satu löytämään parempaa.
Tällä perusteella sanoisin, että mies on ihanteellisin pitkä silloin kun hänen ei tarvitse kokea hirveää epävarmuutta pituudestaan ja suuteleminen onnistuu seistessä ilman niskajumitusta ja varpaille nousua. Eli jossain siinä 173-180 cm välillä.
Täh? Miksi juuri lyhyiden miesten kohdalla ajattelet, että mies ei löydä parempaa? Miksei sama ongelma koskettaisi pitkiä miehiä?
Pirempi kuin minä eli yli 168cm