Gallup naisille: Miehen ihannepituus
Kerro oma mielipiteesi miehen ihannepituudeksi sentin tarkkuudella. Kerro myös oma pituutesi.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:37"]
Itse 173cm, mies 185cm, tuntuu vähän lyhyeltä. Olen huolinut pituudesta huolimatta. =)
(Mutta ideaali olisi varmaan noin 190cm. tulee jotenkin alkukantaisen eroottinen olo, kun katsoo ylöspäin ja näkee vahvan leuan ja leveät hartiat..)
[/quote]
Mulla aika samat ajatukset kuin sulla! Ja halatessa ois ihanaa kun pää menis mukavasti miehen leuan alle T. 9
Hankala sanoa sentin tarkkuudella, kun pituudella ei oikeasti ole niin väliä mulle. Itse olen 168 cm. Ihanne olisi, ettei mies olisi lyhyempi kuin minä. Eli ihanne on 168-185 cm. Toki vähän lyhyempi tai pidempi mies käy myös. Nykyinen on jotain 180 cm. Halaaminen on kivaa, pussailu on vähän hankalaa. Sen mielestä on kiva, kun meillä on pituuseroa. Tuntuu romanttiselta. Ja tuntuuhan se.
Haluan olla miestä lyhyempi joten alarajan on jossain 165cm kohdalla. Toisin kuin tällä palstalla toitotetaan niin miehen pituudella todellakin on myös yläraja! Olen kerran yrittänyt suhdetta päälle 185cm (silmämääräinen arvio) pitkän miehen kanssa ja se pituusero oli itselleni aivan liikaa, en onnistunut pussaamaan edes miestä ilman että tämä kumartuisi.. joten max. pituus on ehdottomasti 175-180cm.
.
En nyt kamalan tarkkaa ihannepituutta osaa siis antaa, joten sanotaan keskiarvo eli 172,5cm.
.
T: 160cm
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:32"]
Itse 156cm, mies n.186cm
[/quote]
Hah. Itse on lyhyt ja silti vaatii mieheltä pituutta. Hohhoh.
[/quote]
186cm mieheni iski kyllä minut. Mitä vaatimukseni sinulle edes kuuluu? Kerrohan oma vastauksesi. 5/156cm nainen
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:41"]
Itse 173cm, mies 185cm, tuntuu vähän lyhyeltä. Olen huolinut pituudesta huolimatta. =)
(Mutta ideaali olisi varmaan noin 190cm. tulee jotenkin alkukantaisen eroottinen olo, kun katsoo ylöspäin ja näkee vahvan leuan ja leveät hartiat..)
[/quote]
Mulla aika samat ajatukset kuin sulla! Ja halatessa ois ihanaa kun pää menis mukavasti miehen leuan alle T. 9
[/quote]
Kyllä mä jotenkin ymmärränkin, että haluaa itseään hieman pidemmän. Mutta en ymmärrä sitä, miksi miehen pitää olla 20-30cm pidempi, eikä esim 5cm-15cm.
Itse tykkään halatessa suudella miestä tai nuuhkia kaulaa, enkä seisoa tappina leuan alla kuin lapsi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:40"]
[/quote]
Miten vahva leuka ja leveät hartiat liittyvät pituuteen? Ei mitenkään.
Muutenkin aika itseriittoisesti sanottu, että olet "huolinut pituudesta huolimatta." Tuskin olet itsekään täydellinen, ehkä miehesi on huolinut sinut esim. vaikeasta luonteesta, huonosta perseestä tai rumasta naamasta huolimatta. Älä pidä miestäsi itsestäänselvyytenä.
[/quote]
Siten, että jos mies ei ole pidempi, ei ylöspäin katsoessa näe hartioita eikä leukaa, vaan hiuskiehkuran tai jopa ei miestä ollenkaan. Älä ota kaikkea niin vakavasti.
Joku 185cm. Itse 160cm. Ihanaa kun mies ottaa kokonaan syliinsä. ;) Saisi tietysti olla vähän pitempi, tai lyhyempikin. Alle 180cm ei mielellään, eikä yli 190cm.
Plusmiinus 10 cm mun pituuteen verratuna, olen 165. Oon kyllä seurustellut myö ei-ihannemittaisten kanssa ;)
Olen itse 155cm ja mieheni 173cm. Juuri sopiva mulle :)
180 cm ihanne jos tarvii jotain sentin tarkkuudella sanoa. Oikeasti käy alle ja yli.
- 162 cm nainen
Olen 162 cm ja mies on 181 cm. Oikein sopiva pituus. Ainoastaan kuusysissä en meinaa ylettää ottaa munaa suuhun, kun mittasuhteet menee jotenkin väärin. Muuten ei valittamista.
Olen seurustellut n. 170cm kanssa eikä valittamista siinäkään. Oltiin aika saman pituisia, jos mulla oli yhtään korkoa jalassa, tavallaan sekin oli kivaa, sellainen "tasa-arvoinen" fiilis jollain lailla heh. Yli 190cm pitkät ovat liian pitkiä minulle, tulee niska kipeäksi, kun pitää killittää yläilmoihin kun puhuu toiselle. Yksi poikaystävä oli melkein 2-metrinen joskus, ja se oli todella hankalaa käytännössä. Seksissä en muista olleen ongelmia, ja se "alkukantainen" olo tulee helpommin pitkän ja ison miehen kanssa kieltämättä.
Itse 157cm. Ihanne n. 170-180cm. Hurjan pitkien rinnalla tulee pikkulapsiolo ja esim. suihkuseksi hankaloituu ;)
Ihanne varmaankin 190-200cm. Itse olen 165cm
Oma pituus 168cm ja kumppani 191cm. Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:40"]
[/quote]
Miten vahva leuka ja leveät hartiat liittyvät pituuteen? Ei mitenkään.
Muutenkin aika itseriittoisesti sanottu, että olet "huolinut pituudesta huolimatta." Tuskin olet itsekään täydellinen, ehkä miehesi on huolinut sinut esim. vaikeasta luonteesta, huonosta perseestä tai rumasta naamasta huolimatta. Älä pidä miestäsi itsestäänselvyytenä.
[/quote]
Siten, että jos mies ei ole pidempi, ei ylöspäin katsoessa näe hartioita eikä leukaa, vaan hiuskiehkuran tai jopa ei miestä ollenkaan. Älä ota kaikkea niin vakavasti.
[/quote]
Onko vaihtoehtoina ainoastaan pidempi mies tai kääpiö? En ota vakavasti.
Usein vaan huomaa, että naiset ajattelevat leveiden hartioiden olevan yhteydessä siihen, että mies on keskipituutta pidempi. On paljon pitkiä, hinteliä ja kapeaharteisia miehiä. Samoin on paljon 170cm pituisia, lihaksikkaita miehiä leveillä hartioilla. Kunnolla leveät hartiat miehellä vaativat lihaksia, ei pituutta.
No jos nyt olis sen 180cm vähintään. Nykyinen mies 193cm. Itse 180cm.
Nyt ymmärrän miksi minulla on poikuus tallella enkä ole ikinä seurustellut. Olen vain 182cm.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:28"]Ihanne 185-200 cm. Lyhin tapailemani on ollut 188cm, pisin 196cm.
T. 167cm
[/quote]
Mä oisin vastannu aika lailla saman. Elikkäs 180-200 cm.
T: 164cm
Ihanne 190cm, seurustellut olen väliltä n170-n215. Oma pituus 164. (Kuitenkin on huomioitava että pitkän miehen pitää omata muutenkin raameja eli ei saa olla mikään pulkan naru)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:33"]
168cm omaa pituutta. Kelpaa kaikki vähintään 170cm pituiset.
Vain pullukat vaativat 190cm pituisia miehiä tunteakseen itsensä pieneksi kun ei oikeasti ole.
[/quote]
Mun BMI on 21, silti haluan pidemmän miehen. Voihan se mun paino tosin olla AV-raadin mielestä aivan liian iso tällaiselle keski-ikäiselle naiselle.
-11