Gallup naisille: Miehen ihannepituus
Kerro oma mielipiteesi miehen ihannepituudeksi sentin tarkkuudella. Kerro myös oma pituutesi.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:00"]
Nyt ymmärrän miksi minulla on poikuus tallella enkä ole ikinä seurustellut. Olen vain 182cm.
[/quote] :D Tää oli hyvä! Totta puhuen, sulle ei vissiin "ihan kaikki" kelpaa..ja ei kyllä tarvviikkaan ettei senpuoleen.
Olen 161cm. Ihanne kai vähän päälle 170, mutta ei sillä oikeasti ole niin väliä. Mielellään kuitenkin pitempi kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:28"]Ihanne 185-200 cm. Lyhin tapailemani on ollut 188cm, pisin 196cm. T. 167cm [/quote] Mä oisin vastannu aika lailla saman. Elikkäs 180-200 cm. T: 164cm [/quote] Niin ja mun mies on 183cm.
[/quote]
Mä päädyin avioon tuon 196cm miehen kanssa ;)
Ihmettelen ihan oikeasti kun tuntuu niin moni muu nainen haluavan tosi suurta pituuseroa. Hassua miten voi olla niin eri ihanne. Itse tykkään kun mies on vain n. 5-10cm pidempi. Halatessa voi juurikin pussailla ilman pään kumartamista/kurottelua, nuuhkia kaulaa jne. Tykkään harrastaa seksiä seisaaltaan, on kiva kun ei tarvitse varvistella, vaan voi keskittyä nauttimaan. 69 onnistuu täydellisesti. Suihinottokin onnistuu hyvin polviltaan.
Minusta pieni pituusero on kaikista ihanteellisinta. Muutenhan kokoeroa sitten on kun on itse timmi ja treenattu ja mies lihaksikas. Tuntee miehen isoksi ja vahvaksi ilmankin, että pituuseroa on 30cm.
165-175cm on omasta mielestäni miehillä se ihanne pituus. Johtunee luultavasti siitä että olen itse vain 153cm. Pääasia on kuitenkin ettei mies ole lyhyempi kuin nainen, vaikkakin joissain tapauksissa se on älyttömän suloista. :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:12"]165-175cm on omasta mielestäni miehillä se ihanne pituus. Johtunee luultavasti siitä että olen itse vain 153cm. Pääasia on kuitenkin ettei mies ole lyhyempi kuin nainen, vaikkakin joissain tapauksissa se on älyttömän suloista. :)
[/quote]
Anteeksi kun kysyn mutta oletko laiha?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:42"]
Haluan olla miestä lyhyempi joten alarajan on jossain 165cm kohdalla. Toisin kuin tällä palstalla toitotetaan niin miehen pituudella todellakin on myös yläraja! Olen kerran yrittänyt suhdetta päälle 185cm (silmämääräinen arvio) pitkän miehen kanssa ja se pituusero oli itselleni aivan liikaa, en onnistunut pussaamaan edes miestä ilman että tämä kumartuisi.. joten max. pituus on ehdottomasti 175-180cm. . En nyt kamalan tarkkaa ihannepituutta osaa siis antaa, joten sanotaan keskiarvo eli 172,5cm. . T: 160cm
[/quote]
Itse näkisin ihanteelliseksi pituuseroksi sellaisen, ettei naisen tarvitse varvistaa, eikä miehen juurikaan kumartua pussatessa. Olisiko n. 10 cm max. Tää oli vaan tämmöinen miessian mielipide.
Ihanne mies on minua lyhyempi.
T. 180,5cm
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:12"]165-175cm on omasta mielestäni miehillä se ihanne pituus. Johtunee luultavasti siitä että olen itse vain 153cm. Pääasia on kuitenkin ettei mies ole lyhyempi kuin nainen, vaikkakin joissain tapauksissa se on älyttömän suloista. :)
[/quote]
Anteeksi kun kysyn mutta oletko laiha?
[/quote]
Hmm? Tottakai saat kysyä. Ja kyllä olen mielestäni normaalipainoinen, jotkut toki sanoo laihaksi :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:37"]
Itse 173cm, mies 185cm, tuntuu vähän lyhyeltä. Olen huolinut pituudesta huolimatta. =)
(Mutta ideaali olisi varmaan noin 190cm. tulee jotenkin alkukantaisen eroottinen olo, kun katsoo ylöspäin ja näkee vahvan leuan ja leveät hartiat..)
[/quote]
Miten vahva leuka ja leveät hartiat liittyvät pituuteen? Ei mitenkään.
Muutenkin aika itseriittoisesti sanottu, että olet "huolinut pituudesta huolimatta." Tuskin olet itsekään täydellinen, ehkä miehesi on huolinut sinut esim. vaikeasta luonteesta, huonosta perseestä tai rumasta naamasta huolimatta. Älä pidä miestäsi itsestäänselvyytenä.
[/quote]
Siten, että jos mies ei ole pidempi, ei ylöspäin katsoessa näe hartioita eikä leukaa, vaan hiuskiehkuran tai jopa ei miestä ollenkaan. Älä ota kaikkea niin vakavasti.
[/quote]
Onko vaihtoehtoina ainoastaan pidempi mies tai kääpiö? En ota vakavasti.
Usein vaan huomaa, että naiset ajattelevat leveiden hartioiden olevan yhteydessä siihen, että mies on keskipituutta pidempi. On paljon pitkiä, hinteliä ja kapeaharteisia miehiä. Samoin on paljon 170cm pituisia, lihaksikkaita miehiä leveillä hartioilla. Kunnolla leveät hartiat miehellä vaativat lihaksia, ei pituutta.
[/quote]
Taisi epähuomiossa jäädä lukematta tuo "ylöspäin" sana? Jos katsoo samanmittaisen ihmisen silmistä hieman ylöspäin, näkyy hiuksia/taivasta. Ei tässä pitäisi olla mitään kummallista..
Mitä taas tulee hartioihin, niiden leveys on kyllä keskimäärin riippuvainen myös pituudesta. Ei ihmisellä kasva pelkästään sääret tai selkäranka, kyllä myös hartioista vastaavat luut kasvaa. Lihaksilla toki saa myös muotoa olkapäihin ja hartioihin.
Olen 167 cm, enkä osaa kuvitella, mikä olisi ihannepituus. Olen ollut ihastunut itseni pituiseen mieheen, mahdollisesti vähän lyhempään. Muutama vuosi sitten jostain syystä kaikki ihastukseni olivat jotain 170-175 cm. 172 cm taisi olla yleisin pituus. Yksi oli 192 cm, mutta se oli erikoistapaus.
Nykyiset ihastukseni ovatkin sitten jostain syystä kaikki väliltä 180-188 cm. Eniten on ollut 182-senttisiä. En tiedä mistä johtuu.
Summa summarum: ihan sama, kunhan ovat hoikkia, jopa laihoja :)
Toivoisin ainakin edes viitisen senttiä itseäni pidemmän miehen, jotta voisin katsoa silmiin edes hieman ylemmäs. 190 olisi ihana. Ehkä vielä joskus. Olen 182 cm. Damn this shit to hell.
Olen 166cm ja tykkäisin että 174-178cm olis hyvä pituus. Yli 182cm ovat jo liian pitkiä.
Olen itse 183 cm ja ihannepituus miehelle olisi varmaan 188-193 cm. Käytännössä olen kuitenkin tapaillut pääasiassa n. 180-senttisiä miehiä. Yksi 193-senttinen on mahtunut joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:28"]Ihanne 185-200 cm. Lyhin tapailemani on ollut 188cm, pisin 196cm.
T. 167cm
[/quote]
Mä oisin vastannu aika lailla saman. Elikkäs 180-200 cm.
T: 164cm
[/quote]
Niin ja mun mies on 183cm.