Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kolmekymppinen neitsyt. En nyt viitsi tässä selostaa sen enempää, miksi olen jne. jne. Se on tylsä tarina eikä tässä tärkeää.

Mutta aina välillä minulla tulee sellaisia kausia, että ajattelen seksuaalisuutta melkein pakkomielteisesti, mikä on kai ihan ymmärrettävää - en ole kuitenkaan aseksuaalinen vaan ihan vain täysin kokematon hetero. Nyt olisi taas tällainen pakkomielteinen kausi meneillään, ja silloin jostain syystä tekee mieli yrittää "kokea" seksuaalisuus ajatuksen kautta. Eroottinen fiktio on ihan naurettavaa, haluaisin ymmärtää miltä se OIKEASTI tuntuu.

Joten jos joku voisi antaa jotain faktapohjaista osviittaa siitä, miltä seksi oikeasti tuntuu näin naisen näkökulmasta, niin olisin kiitollinen. Se ruokkisi kivasti tätä pakkomiellekautta.

(Tämä ketju taatusti poistetaan tai siirretään pian, mutta ehkäpä näin yöllä modet ovat nukkumassa :))

Sivut

Kommentit (81)

Seksi on yksilöllinen juttu, jokainen kokee se omalla tavallaan. Minä saan siitä ihan mielettömän hyvän olon tunteen, tyydytyksen, jota en millään muulla tavalla saa.

Itse saan useita orgasmeja ja jopa ejakuloin, mutta pelkkä toisen lähellä olo on äärimmäisen tyydyttävää.

no menet johonkin "sikäläiseen täkäläiseen"ja kaappaat sieltä miehen körilään mukaasi,mutta älä sitä ensimmäistä kaappaa,se on portsari,ja ne ei voi lähteä työpaikalta mihinkään keskenkaiken.Sitten kun olet kaapannut miehen puhunut sille hiukan pehmoisia onkin aika lähteä kotiin,mutta muista ottaa se äijä mukaan.Kotonasi lirkuttelet köriläälle lisää,kunnes se hemmo alkaa käydä kuumana.Tästä päästäänkin seuraavaan vaiheeseen,nimittäin vaatteisiin,riisutte nopeasti vaatteet pois päältä kellahdatte sänkyyn mies änkeää päällesi ja nukahtaa.....aijai kuinkas näin pääsi käymään,no liikaa menovettä minkäs teet aamulla sitten potkaiset sen raadon pihalle,ja alat valmistautua uuteen hyökkäykseen paikalliseen sikäläiseen täkäläiseen.Mutta muista se eka on sitten se portsari..............

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntuu millä tavalla? Henkisesti? Fyysisesti? Millainen seksi? Yhdyntä? Tunteita mukana vai ilman?

Ei miltään, jos pelkkä yhdyntä ilman viboja.

Oletko kenties masturboinut? Kokeillut työntää sisääsi jotain? Aina sanotaan että pitäisi ensin tutustua itseensä ennenkuin harrastaa seksiä toisen kanssa, se on ihan totta, mutta seksi toisen kanssa, varsinkin jos on rakastunut siihen toiseen, seksi on ihan eri juttu kuin yksin.

Mä kuvailisin sitä tunnetta kuin kuumiksi väreiksi, ne tulee kuin kylmät väreet, mutta ei ole kylmä, vaan kuuma :) Toisen ihon koskettaminen on mieltön tunne, ja se kun toinen koskettaa, se on jännä juttu, mutta rakastetun kosketus tuntuu ihan erilaiselta kuin se että itse koskettelee itseään, vaikka miten hivelee, se ei ole sama. Se kun mies työntyy sisään tuntuu aina vähän erilaiselta riippuen kuinka kiihottuneessa tilassa on, joskus on vielä vähän liian kuiva, ja se voi ottaa vähän kipeää tai muuten vaan tuntua epämukavan tihkaisevalta. Joskus kun on kiihottunut, voi mulla ainakin orgasmi alkaa jo siitä ensimmäisestä työnnöstä, ja jatkuu joskus jopa koko yhdynnän ajan, eli sen muutaman minuutin mitä miehellä kestää tulla. Ja emätinorgasmi on ihan eri juttu kuin klitorisorgasmi. Klitorisorgasmi on kuin aivastus, ja emätinorgasmi on kuin laulaisi aariaa... Niitä kuumia aaltoja tulee ja tulee, on pakko vähän äännellä ja tietysti liikkua vastaan.. Huipulla alkaa kouristella ihan kunnolla, ja sitten se ihana laukeaminen tulee ja tulee ihan rento olo, tuntee itsensä täysin rennoksi, kaikki lihakset rauhoittuu. Muuten seksiä on vaikea kuvailla, koska orgasmitkin on aina vähän erilaisia kuin lumihiutaleet, ja varmasti eri ihmiseten kemiat kun kohtaa eri tavalla, niin tunne on erilainen.

Vierailija

Seksi on yksilöllinen juttu, jokainen kokee se omalla tavallaan. Minä saan siitä ihan mielettömän hyvän olon tunteen, tyydytyksen, jota en millään muulla tavalla saa. Itse saan useita orgasmeja ja jopa ejakuloin, mutta pelkkä toisen lähellä olo on äärimmäisen tyydyttävää.

Kiitos vastauksesta! Ymmärrän kyllä, että se on erittäin yksilöllistä. Minua vain ehkä eniten mietityttää se, saako jokainen ihminen itsensä psyykattua sellaiseen tilaan, ettei oikeasti ajattele mitään muuta kuin niitä fyysisiä tuntemuksia? Minulla kun on vähän sellaista taipumusta, että silloinkin kun olen todella kiihottunut jostain (tai etenkin silloin), alan ajatella jotain syvällisiä asioita ja välillä kesken "touhujen" otan muistikirjan esiin ja alan kirjoitella erinäisiä - ihan asiaan kuulumattomia - ajatuksia ylös.

Siksi minusta vähän tuntuu, etten oikein koskaan tule ymmärtämään mitä muut ymmärtävät. Seksuaalisuuden suhteen siis. Joskus epäilen, etten yksinkertaisesti ole kovin fyysinen olento. Ja olen kieltämättä siitä vähän kade.

t: ap

Vierailija

no menet johonkin "sikäläiseen täkäläiseen"ja kaappaat sieltä miehen körilään mukaasi,mutta älä sitä ensimmäistä kaappaa,se on portsari,ja ne ei voi lähteä työpaikalta mihinkään keskenkaiken.Sitten kun olet kaapannut miehen puhunut sille hiukan pehmoisia onkin aika lähteä kotiin,mutta muista ottaa se äijä mukaan.Kotonasi lirkuttelet köriläälle lisää,kunnes se hemmo alkaa käydä kuumana.Tästä päästäänkin seuraavaan vaiheeseen,nimittäin vaatteisiin,riisutte nopeasti vaatteet pois päältä kellahdatte sänkyyn mies änkeää päällesi ja nukahtaa.....aijai kuinkas näin pääsi käymään,no liikaa menovettä minkäs teet aamulla sitten potkaiset sen raadon pihalle,ja alat valmistautua uuteen hyökkäykseen paikalliseen sikäläiseen täkäläiseen.Mutta muista se eka on sitten se portsari..............

Saatpa asian kuulostamaan erityisen masentavalta :D

Vierailija

Tuntuu millä tavalla? Henkisesti? Fyysisesti? Millainen seksi? Yhdyntä? Tunteita mukana vai ilman?

Ei miltään, jos pelkkä yhdyntä ilman viboja.

Fyysisesti lähinnä, yhdyntä siis. Tunteilla kait. Sen tunnepuolen - rakkauden, halun - osaan jotenkin kuvitellakin. Sellaista kiihkoa, missä menettää ajan ja paikan tajun, en osaa. Enkä tietysti osaa kuvitella niitä fyysisiä tuntemuksia.

Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.

Vierailija

Oletko kenties masturboinut? Kokeillut työntää sisääsi jotain? Aina sanotaan että pitäisi ensin tutustua itseensä ennenkuin harrastaa seksiä toisen kanssa, se on ihan totta, mutta seksi toisen kanssa, varsinkin jos on rakastunut siihen toiseen, seksi on ihan eri juttu kuin yksin.

Mä kuvailisin sitä tunnetta kuin kuumiksi väreiksi, ne tulee kuin kylmät väreet, mutta ei ole kylmä, vaan kuuma :) Toisen ihon koskettaminen on mieltön tunne, ja se kun toinen koskettaa, se on jännä juttu, mutta rakastetun kosketus tuntuu ihan erilaiselta kuin se että itse koskettelee itseään, vaikka miten hivelee, se ei ole sama. Se kun mies työntyy sisään tuntuu aina vähän erilaiselta riippuen kuinka kiihottuneessa tilassa on, joskus on vielä vähän liian kuiva, ja se voi ottaa vähän kipeää tai muuten vaan tuntua epämukavan tihkaisevalta. Joskus kun on kiihottunut, voi mulla ainakin orgasmi alkaa jo siitä ensimmäisestä työnnöstä, ja jatkuu joskus jopa koko yhdynnän ajan, eli sen muutaman minuutin mitä miehellä kestää tulla. Ja emätinorgasmi on ihan eri juttu kuin klitorisorgasmi. Klitorisorgasmi on kuin aivastus, ja emätinorgasmi on kuin laulaisi aariaa... Niitä kuumia aaltoja tulee ja tulee, on pakko vähän äännellä ja tietysti liikkua vastaan.. Huipulla alkaa kouristella ihan kunnolla, ja sitten se ihana laukeaminen tulee ja tulee ihan rento olo, tuntee itsensä täysin rennoksi, kaikki lihakset rauhoittuu. Muuten seksiä on vaikea kuvailla, koska orgasmitkin on aina vähän erilaisia kuin lumihiutaleet, ja varmasti eri ihmiseten kemiat kun kohtaa eri tavalla, niin tunne on erilainen.

Kiitos oikein hyvästä vastauksesta!

Masturboin kyllä, en tosin työnnä sisääni mitään, koska neuroottisesti pelkään "rikkovani" jotain. Mutta saan kyllä aikaiseksi emätinorgasmin ihan vain jännittämällä lantionpohjanlihaksia tarpeeksi ja ajattelemalla jotain asiaankuuluvaa, joten ymmärrän mitä tarkoitat - ne ovat ihan erilaisia. Itse asiassa saan ylipäätään orgasmeja yllättävän helposti, ennätys jotain 20 peräkkäin. (TMI...)

Mutta aivan varmasti se on ihan erilaista jonkun toisen kanssa. On niin kovin vaikea ymmärtää ja kuvitella! Haluaisin osata jotenkin mielikuvituksen kautta käsittää miltä se tuntuu, mutta ei vaan pysty. Turhauttavaa.

No jos ihan kliinisesti yhdyntää ajattelee, niin miehen penis sisällä tuntuu erilaiselta kuin mikään muu. Joku kylmä kova esine on ihan eri asia tai joku jellydildo. Kovalta ja pehmeältä yhtä aikaa, vähän kuin oma keho imautuisi sen munan ympärille jotenkin. Välillä kyllä sattuukin, jos miehellä on pitkä vehje ja se osuu kohdunkaulan napukkaan inhottavasti.

Oletko koskaan ajatellut pokaavasi satunnaista seksikumppania vain kokeillaaksesi, miltä se sinusta tuntuu?

Vierailija

Tunnen miehen lämmön ja tunnen kuinka sen lihakset jännittyy. Sen kädet on mun ympärillä ja se pitää kiinni lujasti. Sitä seksi on mulle ja siksi haluan seksiä.

Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.

Miten voi tuntea, että toisen ihmisen lihakset jännittyy?

Vierailija

No jos ihan kliinisesti yhdyntää ajattelee, niin miehen penis sisällä tuntuu erilaiselta kuin mikään muu. Joku kylmä kova esine on ihan eri asia tai joku jellydildo. Kovalta ja pehmeältä yhtä aikaa, vähän kuin oma keho imautuisi sen munan ympärille jotenkin. Välillä kyllä sattuukin, jos miehellä on pitkä vehje ja se osuu kohdunkaulan napukkaan inhottavasti.

Oletko koskaan ajatellut pokaavasi satunnaista seksikumppania vain kokeillaaksesi, miltä se sinusta tuntuu?

Ei, en ole... ei ole minua varten sellainen. Monesta syystä. Jo ihan siksikin, että pelottaisi liikaa, enkä osaa haluta ketään satunnaista mieshenkilöä.

En oikeastaan tiedä, onko oikea seksi minua varten ollenkaan. Tähän ikään mennessä minulle on tullut aika omituisiakin käsityksiä ja päähänpinttymiä, voi olla ettei siitä oikeasti tulisi yhtään mitään. 

Siksi yritänkin kovasti kuvitella, jotta voisin kanavoida seksuaaliset tunteeni mielikuvituksen kautta ja olla siihen tyytyväinen. Se ei kuitenkaan oikein riitä, aina jää hiukan pettynyt ja turhautunut olo.

Vierailija
Vierailija

Kiitos - tuo lämpö, se onkin jotain mitä yritän kuvitella, enkä osaa. Ja aina puhutaan sykkimisestä, sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta.

Jykevän puoleinen kyrpä on aika iso lihas sekin, erektiossa.

t. kunhan sivusta kommentoin

Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Point taken.

Vierailija

Kokeilematta et voi tietää. Saattaisit hyvinkin päästä kontrollinkaipuustasi heti ja heittäytyä vain nussimaan kuin kiimainen kaniini. Asiaa voi lähestyä teoreettisesti ja funtsimalla, mutta mikään kuivaharjoittelussa ei voita oikeaa yhdyntää. Tietysti pitää olla tunteet mukana, irtosuhteet on minusta jotenkin tunteiden osalta vajavaisia varten. Syvästi tunteva ajatteleva henkilö ei niihin kykene vaikka kuinka panettaisi.

Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Point taken.

Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa.

M40

Vierailija
Vierailija

Olet varmaankin oikeassa. On se vain turhauttava ajatus, että olisi jotain, mitä ei voi pelkällä ajatuksen voimalla ymmärtää. Olen aina vähän hybristisesti uskonut, että loppujen lopuksi kaiken voi ymmärtää - ja kokea - ajattelemalla.

Tuon kyvyn on ihmiselle suonut kaikista muista eläinlajeista poikkeava prefrontal cortexin kehittyminen. Muilla eläimillä ei tiettävästi ole kykyä simuloida ennalta miltä jokin tuntuu. Pystyt esimerkiksi kuvittelemaan ennalta, miltä maistuisi jos sotkisit ruokareseptiin yhden aineen lisää, esimerkiksi mausteen, tai poistaisit siitä jotakin. Se on mahdollistanut ihmisen evoluutiossa viimeisten tuhansien vuosien aikana paljon monenlaista.

Silti en usko, että kukaan seksiä kokematon voi ymmärtää seksiä täysin juuri siksi, ettei ole kokenut sitä. Erilaista seksiä voi sitten olla mahdollista miettiä ja ymmärtää, makustella kokeilematta juuri sellaista asentoa käytännössä, sitten kun on kokemusta seksistä ja muutamista asennoista. Joku käsitys anatomiasta, ja miltä tuo liitos käytännössä tuntuu ja miltä koko kokemus tuntuu.

Itse olin matkan kolmannella kymmenellä ollessani ensimmäisen kerran yhdynnässä (olen mies), ja pidemmän päälle tuntemus seksin aikana on vastannut suunnilleen sitä miten kuvittelin sen olevan. Silti siinä on monta asiaa, joita ei voi ilman omaa kokemusta käsittää. Ennalta kuvittelin, että se halu sammuisi pitkäksi ajaksi yhdestä yhdynnästä. Tai en ollut koskaan kuvitellut tilannetta, jossa haluaisin jotakuta vaikka monta kertaa päivässä. Tai miltä se tuntuisi uudelleen, unisena aamuyöllä kun kumpikin ehdottomasti haluavat olla niin lähellä kuin vain on mahdollista.

15

Vierailija
Vierailija

Et voi ymmärtää suurinta osaa asioista jattelemalla. Varsinkaan niitä mihin liittyy vahvasti tunteet ja aistit. Miltä tuntuu LSD-matka? Miten neuvoisit syntymäsokeaa pohtimaan miltä tuntuu nähdä?

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Point taken.

Lihasta siitä ei kyllä löydy grammaakaan, muita kudoksia kylläkin. Kuten ketjussa aiemmin jo todettiin kokeilematta ei tule selkoa. Itse ap:n tilanteessa kokeilisin olla päällä, nainen voi itse määrätä vauhdin ja suunnan, jos vaikka sattuisi käymään kipeää yms. voi reagoida nopeammin, kuin alla ollessa.

M40

Kirjataan siihen muistikirjaan :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat