Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi?
Kommentit (101)
Pisin ja samalla ainut parisuhteeni viettää tänä keväänä 20-v. juhlaa.
Mies vm. 1972
eka vaimo 19 vuotta, tuskin tulee ennatys ylitettya
Minä 160, mies 209 ja onnellisina elettiin kunnes kuolema erotti.
Nykyinen ja ainoa vakava suhteeni, 11 pvä tulee vuosi
Lyhyt on vasta meikäläisen pisin parisuhde. Vasta reilut 20 vuotta ja jatkuu yhä. Aika kummallista, miten tuo aika voi tuntua jälkikäteen niin lyhyeltä. En millään voisi uskoa, että aikaa on kulunut niin paljon, vaikka juurihan minä tuon miehen tapasin.
Pian 15v. Ihan juuri hänet tapasin, mihin tämä aika rientää??
Eka liitto 13 vuotta, nykyistä liittoa takana 11 ja hyvältä näyttää, että ennätys menee rikki :) Ikää kertynyt 44 vuotta
12v. On kestänyt tänä nykyinen suhteeni ja se toki jatkuukin vielä. On myös ensimmäinen oikea suhteeni. Se oikea löytyi sitten kerralla :).
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:10"]12v. On kestänyt tänä nykyinen suhteeni ja se toki jatkuukin vielä. On myös ensimmäinen oikea suhteeni. Se oikea löytyi sitten kerralla :).
[/quote]
Ja olen siis 31v.
minun pisin suhde on tähän mennessä 2 vuotta, olen siis 15 :D ja se on mun ainut suhde. Alko kun olin 13 ja siis nyt 15 ja edelleen ollaan ❤️
Nykyinen suhteeni on pisin ja ainoa suhteeni. Alussa olimme yhdessä puolisen vuotta, sitten tuli joku päälle vuoden ero ja yhteenpaluu. Nyt ollaan sitten oltu yhteen kyytiin yhdessä jotain 4 vuotta.
Nyt n. 7,5 vuotta, ja jatkuu edelleen. N27.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:08"]
Montako vuotta?
[/quote] 19 vuotta olin naimisissa. Suhde päättyi miehen kuolemaan.
Nykyistä liittoa menossa kolmastoista vuosi.