Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi?
Kommentit (101)
Mikai pitää alapeukuttaa toisten suhteita?
Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä...
[/quote]
No anteeksi helvetisti, kun en kenen vaan kanssa ala seurustelemaan, vaan valikoin seurani huolella, ja siksi ensimmäinen suhteeni alkoi vasta nyt 20-vuotiaana. Olisi kai pitänyt 11-vuotiaana mennä naapurin pojan kanssa kihloihin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä... [/quote] No anteeksi helvetisti, kun en kenen vaan kanssa ala seurustelemaan, vaan valikoin seurani huolella, ja siksi ensimmäinen suhteeni alkoi vasta nyt 20-vuotiaana. Olisi kai pitänyt 11-vuotiaana mennä naapurin pojan kanssa kihloihin.
[/quote]
Niin olisi! Nyt olet ikuinen vanhapiika!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä... [/quote] No anteeksi helvetisti, kun en kenen vaan kanssa ala seurustelemaan, vaan valikoin seurani huolella, ja siksi ensimmäinen suhteeni alkoi vasta nyt 20-vuotiaana. Olisi kai pitänyt 11-vuotiaana mennä naapurin pojan kanssa kihloihin.
[/quote]
Niin olisi! Nyt olet ikuinen vanhapiika!!!!!!!
[/quote]
Mitä ihmettä? :D Taidat itse olla pian se vanhapiika tolla asenteella.
8 Vuotta. About 2v suhteesta enemmän ja vähemmän on/off
Nyt 3 vuotta, vähän päälle tapailun alkamisesta. Yhä yhdessä.
2 vuotta. Vielä jatkuu. :D ollaan siis reilu parikymppinen pariskunta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:54"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä... [/quote] No anteeksi helvetisti, kun en kenen vaan kanssa ala seurustelemaan, vaan valikoin seurani huolella, ja siksi ensimmäinen suhteeni alkoi vasta nyt 20-vuotiaana. Olisi kai pitänyt 11-vuotiaana mennä naapurin pojan kanssa kihloihin. [/quote] Niin olisi! Nyt olet ikuinen vanhapiika!!!!!!! [/quote] Mitä ihmettä? :D Taidat itse olla pian se vanhapiika tolla asenteella.
[/quote]
Oiskohan ollut vitsi?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:54"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä... [/quote] No anteeksi helvetisti, kun en kenen vaan kanssa ala seurustelemaan, vaan valikoin seurani huolella, ja siksi ensimmäinen suhteeni alkoi vasta nyt 20-vuotiaana. Olisi kai pitänyt 11-vuotiaana mennä naapurin pojan kanssa kihloihin. [/quote] Niin olisi! Nyt olet ikuinen vanhapiika!!!!!!! [/quote] Mitä ihmettä? :D Taidat itse olla pian se vanhapiika tolla asenteella.
[/quote]
Oiskohan ollut vitsi?
[/quote]
No kenties. Mä ajattelin, että kyseessä on joku seonnut parisuhteeseensa tylsistynyt nainen. Mutta voihan se vitsikin olla. Oon huono näkemään piilomerkityksiä.
Vähän päälle 2 vuotta, jatkuu siis yhä. Tätä ennen pisin oli 2 vuotta. Olen 27v.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä...
[/quote]
En nyt noinkaan sanoisi. Alkuihanuus voi muuttua HETKESSÄ painajaiseksi. Ja siinä vaiheessa fiksu ihminen ottaa jalat alle eikä jää suhteeseen väkisin siksi, että on "noloo" jos suhse kesti vain 1-2 kk.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:44"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:48"]Huvittaa tollaset 2kk suhteet, kun kyse on aikuisista ihmisistä. Joku on pahasti pielessä...
[/quote]
En nyt noinkaan sanoisi. Alkuihanuus voi muuttua HETKESSÄ painajaiseksi. Ja siinä vaiheessa fiksu ihminen ottaa jalat alle eikä jää suhteeseen väkisin siksi, että on "noloo" jos suhse kesti vain 1-2 kk.
[/quote]
Suhde siis
Pian 5v tätä nykyistä parisuhdetta takana.