En pääse yli siitä että niin ihana ihminen muuttui :(
Kommentit (54)
Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää.
[/quote]
Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista.
Katkeraahan se on. Mutta niin on minunkin hyväksyttävä se, että sitä ihmistä ei luultavasti enää ole, johon minä tutustuin. Ja minulla on sitä valtava ikävä. Ja jonkinlaista tuskaa aiheuttaa sekin, että kukaan muu ei tunne häntä sellaisena kuin minä. En voi siten edes jutella hänestä kenenkään kanssa. Yksinäistä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää. [/quote] Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista.
[/quote]
Siis mitä olet kertonut ja missä? Sanon tämän nyt ihan hyvällä, mutta jos et jaksa kuittailua niin kannattaa pysyä poissa täältä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:50"]
:( kauhea ikävä :(
[/quote]
Ehkä hän voi jonain päivänä palata ennalleen.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää.
[/quote]
Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista.
[/quote]
Siis teet aloituksen siitä, että voivoi kun joku on niin muuttunut. Sitten joku kysyy, että mitä, kerro lisää?
Vastaukseksi laitat: "en mä nyt.. oon puhunu tästä jo niiin paljon.."
Siis ihan suoraa kuin jostain facesta :DD
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää. [/quote] Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista.
[/quote]
No linkkiä sitten niihin aiempiin avautumisiin, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:50"]
:( kauhea ikävä :(
[/quote]
Ehkä hän voi jonain päivänä palata ennalleen.
[/quote]
Tuskin hän minuun ottaa yhteyttä vaikka muuttuisikin :( ensin hän ehdotti kaveruutta, mutta kun se olisi ollutkin minulle ok, niin ei sitten kelvannutkaan :(
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää.
[/quote]
[/quote]
Siis teet aloituksen siitä, että voivoi kun joku on niin muuttunut. Sitten joku kysyy, että mitä, kerro lisää?
Vastaukseksi laitat: "en mä nyt.. oon puhunu tästä jo niiin paljon.."
Siis ihan suoraa kuin jostain facesta :DD
[/quote]
En jaksa sitä että samat paukapäät tulevat tänne haukkumaan ja aukomaan naamaa tyhjästä!! Oli mies, joka oli tosi innokas heti ensimmäisestä hetkestä lähtien kun tapasimme. Hän lähetteli ihania viestejä ja oli aina yhtä hymyä. Muutaman kerran tapailtuamme hän muuttui ja huomautin siitä. Hän sitten jossain vaiheessa paljasti menettäneensä läheisen ihmisen (en kerro kenet) ihan hetki sitten. Siis tämä ihminen kuoli.
Ja siitä hetkestä lähtien kun tiesin asiasta, ei mies enää peitellyt sitä surua mitä kävi ja käy läpi, vaan ihan rehdisti jätti vastailematta viesteihin tai vastasi hyvin hitaasti. Sellainen flirtti katosi viesteistä ja tuntui ettei hän ole sama ihminen ollenkaan. YRITIN jaksaa, mutta totuus on vain se, että jos heti alussa toinen on noin hankala, niin ei sitä vain jaksa. En halua kuulla olevani kamala ihminen sen takia!! :( Täysin eri asia, jos ollaan vaikkapa seurusteltu jonkun ailaa ja tultu läheisiksi, ja menetyksen kokenut ei kuitenkaan muutu TYLYKSI vaan näyttää, että arvostaa tätä toista henkilöä. minä koin olevani vain päivän pilaaja ja taakka :( se minä kai olinkin :(
Mies sanoi, ettei kykene nyt suhteeseen, koska suru vie energian ja ajatukset ihan muualle. Ymmärrän sen täysin, mutta ei silti tarvitse olla tyly :( Hän sanoi kaveruuden olevan ok, minä en ollut samaa
mieltä, kunnes sitten mietin asiaa ja näytin vihreää valoa kaveruudelle. Nyt se ei sitten kelvannutkaan miehelle.
Onko tää tää "kuolemantapaus" erohomma? :D
Livenä nauroimme ja hymyilimme, pussailimme ja kiusoittelimme toisiamme. Olimme myös sängyssä monta kertaa (enkä edelleenkään kadu sitä!)
Hän oli aina niin kohtelias ja kiltti, jalat maassa :( Ja se loppui niiiin lyhyeen :(
Itkettää. Taas kerran.
No enpä ois osannu tohon yhdistää.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:42"]Onko tää tää "kuolemantapaus" erohomma? :D
[/quote]
Kuolema on KUOLEMA!! Ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:42"]Onko tää tää "kuolemantapaus" erohomma? :D
[/quote]
Kuolema on KUOLEMA!! Ap
[/quote]
Menehtynyt, dead and gone, delannut, poissa, edesmennyt, keskuudestamme poistunut. KUOLLUT.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää. [/quote] Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista. [/quote] Siis teet aloituksen siitä, että voivoi kun joku on niin muuttunut. Sitten joku kysyy, että mitä, kerro lisää? Vastaukseksi laitat: "en mä nyt.. oon puhunu tästä jo niiin paljon.." Siis ihan suoraa kuin jostain facesta :DD [/quote] En jaksa sitä että samat paukapäät tulevat tänne haukkumaan ja aukomaan naamaa tyhjästä!! Oli mies, joka oli tosi innokas heti ensimmäisestä hetkestä lähtien kun tapasimme. Hän lähetteli ihania viestejä ja oli aina yhtä hymyä. Muutaman kerran tapailtuamme hän muuttui ja huomautin siitä. Hän sitten jossain vaiheessa paljasti menettäneensä läheisen ihmisen (en kerro kenet) ihan hetki sitten. Siis tämä ihminen kuoli. Ja siitä hetkestä lähtien kun tiesin asiasta, ei mies enää peitellyt sitä surua mitä kävi ja käy läpi, vaan ihan rehdisti jätti vastailematta viesteihin tai vastasi hyvin hitaasti. Sellainen flirtti katosi viesteistä ja tuntui ettei hän ole sama ihminen ollenkaan. YRITIN jaksaa, mutta totuus on vain se, että jos heti alussa toinen on noin hankala, niin ei sitä vain jaksa. En halua kuulla olevani kamala ihminen sen takia!! :( Täysin eri asia, jos ollaan vaikkapa seurusteltu jonkun ailaa ja tultu läheisiksi, ja menetyksen kokenut ei kuitenkaan muutu TYLYKSI vaan näyttää, että arvostaa tätä toista henkilöä. minä koin olevani vain päivän pilaaja ja taakka :( se minä kai olinkin :( Mies sanoi, ettei kykene nyt suhteeseen, koska suru vie energian ja ajatukset ihan muualle. Ymmärrän sen täysin, mutta ei silti tarvitse olla tyly :( Hän sanoi kaveruuden olevan ok, minä en ollut samaa mieltä, kunnes sitten mietin asiaa ja näytin vihreää valoa kaveruudelle. Nyt se ei sitten kelvannutkaan miehelle.
[/quote]
Olen varma että moni on sinulle näin jo sanonut, ja tulee jatkossakin sanomaan. En halua loukata sinun tunteitasi, tai saada sinulle ehdoin tahdoin pahaa mieltä. On kuitenkin parhaaksesi että sanon suoraan:
Se mies ei ole sinusta enää kiinnostunut. Hän oli aikaisemmin, mutta ei ole enää. Jos kuolemantapaus on tosi, hän käyttää sitä verukkeena eikä ole yhtä murtunut kuin antaa sinun ymmärtää. Välttämättä koko kuolemantapausta ei ole, vaan mies on keksinyt loistavan tekosyyn feidata naiset nopeasti ja käyttäytyä miten tahansa.
Voit vatvoa päässäsi syitä miehen kiinnostuksen nopeaan katoamiseen, mutta totuutta et saa selville ellei hän itse avaudu asiasta. Tätä epäilen suuresti, ottaen huomioon kuinka hän nyt kohtelee sinua. Muista että vika ei ole sinussa, vaan miehellä on selvästi jotain sitoutumisongelmia, tai häntä ei vain kiinnosta seurustelu. Jos mies ei välittäisi tunteistasi edes jollain tasolla, hän ei näkisi vaivaa ja kertoisi sinulle kuolemantapaus(teko)syytä.
Anna nyt kuitenkin jo olla, ja lataa vaikkapa Tinder. Ihminen on pohjimmiltaan yksinkertainen otus, ja nuorena pirtsakkana neitosena löydät varmasti uuden miehen kädenkäänteessä. Vaikka tuntuisikin että "kukaan muu ei kelpaa" niin päivä päivältä aina helpottaa vähäsen.
Niin ja kuukauden olet tuntenut tän kyseisen henkilön??
Sarjassamme kryptiset avautumiset.