Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä että niin ihana ihminen muuttui :(

Vierailija
03.01.2015 |

:( kauhea ikävä :(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:39"]

Kunnon retard oot

[/quote]

Nuoleskelen kirjoittamaasi sanaa retard. Se on ehkä lähintä mitä voin tehdä vastauksellesi. Toki lähemmäs pääsen, jos ajattelet sitä miten nuolaisen tuota sanaa ruudullani. Retard

Vierailija
42/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:53"]Fb-tyyliä. Että ai kun kauheeta, mutta enpäs kerro enempää. [/quote] Olen kertonut täällä jo vaikka kuinka paljon. En jaksaisi enää kuunnella päänaukomista ja haukkumista. [/quote] Siis teet aloituksen siitä, että voivoi kun joku on niin muuttunut. Sitten joku kysyy, että mitä, kerro lisää? Vastaukseksi laitat: "en mä nyt.. oon puhunu tästä jo niiin paljon.." Siis ihan suoraa kuin jostain facesta :DD [/quote] En jaksa sitä että samat paukapäät tulevat tänne haukkumaan ja aukomaan naamaa tyhjästä!! Oli mies, joka oli tosi innokas heti ensimmäisestä hetkestä lähtien kun tapasimme. Hän lähetteli ihania viestejä ja oli aina yhtä hymyä. Muutaman kerran tapailtuamme hän muuttui ja huomautin siitä. Hän sitten jossain vaiheessa paljasti menettäneensä läheisen ihmisen (en kerro kenet) ihan hetki sitten. Siis tämä ihminen kuoli. Ja siitä hetkestä lähtien kun tiesin asiasta, ei mies enää peitellyt sitä surua mitä kävi ja käy läpi, vaan ihan rehdisti jätti vastailematta viesteihin tai vastasi hyvin hitaasti. Sellainen flirtti katosi viesteistä ja tuntui ettei hän ole sama ihminen ollenkaan. YRITIN jaksaa, mutta totuus on vain se, että jos heti alussa toinen on noin hankala, niin ei sitä vain jaksa. En halua kuulla olevani kamala ihminen sen takia!! :( Täysin eri asia, jos ollaan vaikkapa seurusteltu jonkun ailaa ja tultu läheisiksi, ja menetyksen kokenut ei kuitenkaan muutu TYLYKSI vaan näyttää, että arvostaa tätä toista henkilöä. minä koin olevani vain päivän pilaaja ja taakka :( se minä kai olinkin :( Mies sanoi, ettei kykene nyt suhteeseen, koska suru vie energian ja ajatukset ihan muualle. Ymmärrän sen täysin, mutta ei silti tarvitse olla tyly :( Hän sanoi kaveruuden olevan ok, minä en ollut samaa mieltä, kunnes sitten mietin asiaa ja näytin vihreää valoa kaveruudelle. Nyt se ei sitten kelvannutkaan miehelle.

[/quote]

Mulla aika vastaava tilanne, paitsi että olen mies. Eikä ole naisestani kuulunut vähään aikaan mitään... Tylysti lopetti hänkin, oli ihana viikonloppu yhdessä ja sen jälkeen kuin ei mitään sellaista olisi ikinä tapahtunutkaan. Ja on hänellä(kin) rankkaa joo, mutta on silti itselle vaikea paikka.
[/quote]

Ihanaa että joku ymmärtää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen heila kuollut tai jokin muu läheinen ja jäänyt yksin tämän takia? Ei ole pystynyt käsittelemään asiaa ja kokee huonoa omaatuntoa, jos aloittaa suhteen toisen kanssa näin äkkiä? Varmasti välittää sinusta mutta joku hänen elämässään ei nyt ole kohdallaan. Ikävää ja surullista, mutta... en jäisi odottelemaan tuota. Jos niin on käydäkseen, hän palaa elämääsi vielä... mutta älä missään tapauksessa jää roikkumaan. Katso tulevaisuuteen ja ajattele itseäsi. Löydät kyllä paremman miehen.

Vierailija
44/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sun viestistä tulee olo että ei ollut mikään tärkeä kuolema jos Karusti sanotaan.tai että ex vois olla just..

Vierailija
45/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄRSI PASKA SÄ ANSAITSET SEN BUAHAHHAHHHAHA

Vierailija
46/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
47/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:44"]Entinen heila kuollut tai jokin muu läheinen ja jäänyt yksin tämän takia? Ei ole pystynyt käsittelemään asiaa ja kokee huonoa omaatuntoa, jos aloittaa suhteen toisen kanssa näin äkkiä? Varmasti välittää sinusta mutta joku hänen elämässään ei nyt ole kohdallaan. Ikävää ja surullista, mutta... en jäisi odottelemaan tuota. Jos niin on käydäkseen, hän palaa elämääsi vielä... mutta älä missään tapauksessa jää roikkumaan. Katso tulevaisuuteen ja ajattele itseäsi. Löydät kyllä paremman miehen.
[/quote]

Ei edelleenkään mikään ex.

Enkä ole jäänyt roikkumaan.

En alennu odottelemaan ketään.
Kyllä, myönnän sanoneeni ilkeästi hänelle hänen kerrottua, ettei kykene mihinkään vakavaan nyt. Koin tulleeni huijatuksi, eihän minulla voinut olla harmainta aavistusta upouuden ihmisen taustoista. Hän sen sijaa tieai kaiken koko ajan. Koin siis tulleeni huijatuksi ja suutuin ja loukkaannuin siitä. En silti usko löytäväni parempaa :(

Vierailija
49/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako avausta ajattelit tehdä aiheesta...

Vierailija
50/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:46"]No kun sun viestistä tulee olo että ei ollut mikään tärkeä kuolema jos Karusti sanotaan.tai että ex vois olla just..
[/quote]

Jaa millä tavalla tulee olo, ettei ollut "tärkeä kuolemantapaus"?? Koko akan olen jankannut sanaa LÄHEINEN ihminen.

Vierailija
51/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:46"]No kun sun viestistä tulee olo että ei ollut mikään tärkeä kuolema jos Karusti sanotaan.tai että ex vois olla just..
[/quote]

Jaa millä tavalla tulee olo, ettei ollut "tärkeä kuolemantapaus"?? Koko akan olen jankannut sanaa LÄHEINEN ihminen.
[/quote]

*Ajan

Vierailija
52/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:44"]Entinen heila kuollut tai jokin muu läheinen ja jäänyt yksin tämän takia? Ei ole pystynyt käsittelemään asiaa ja kokee huonoa omaatuntoa, jos aloittaa suhteen toisen kanssa näin äkkiä? Varmasti välittää sinusta mutta joku hänen elämässään ei nyt ole kohdallaan. Ikävää ja surullista, mutta... en jäisi odottelemaan tuota. Jos niin on käydäkseen, hän palaa elämääsi vielä... mutta älä missään tapauksessa jää roikkumaan. Katso tulevaisuuteen ja ajattele itseäsi. Löydät kyllä paremman miehen.
[/quote]

Ei edelleenkään mikään ex.

Enkä ole jäänyt roikkumaan.

En alennu odottelemaan ketään.
Kyllä, myönnän sanoneeni ilkeästi hänelle hänen kerrottua, ettei kykene mihinkään vakavaan nyt. Koin tulleeni huijatuksi, eihän minulla voinut olla harmainta aavistusta upouuden ihmisen taustoista. Hän sen sijaa tieai kaiken koko ajan. Koin siis tulleeni huijatuksi ja suutuin ja loukkaannuin siitä. En silti usko löytäväni parempaa :(
[/quote]

*Sijaan, *tiesi

Vierailija
53/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astetta raaempi pelimies. Läheisen kuoleman takia on sallittua muuttua kusipääksi?

Vierailija
54/54 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on naiivi. Äijä esitti ihanaa niin kauan, että sai tarpeeksi pimperoa ja sitten dasvidaanija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme