Sairaanhoitaja sanoi minä olen harvinainen työtön
Kun terveys on priimaa enkä käytä päihteitä kaikki arvot optimaalisia. Pelkään kuitenkin työkkäri saa tästä syyn karenssille koska täysin terveen työttömyys on itseaiheutettua. Taisin langeta ansaan suostumalla terveystarkastukseen.
Kommentit (6)
Lucky you.
Minäkään en käytä päihteitä mutta olen 56v. monisairas. Työvuosia on takana yli 30 vuotta.
Mene nyt saatanan aivovammainen hirttämään itsesi vitunsekopää jankuttaja !
Etkä saatanan kusipää edes tajua sitä että paskanjauhamisesi menee järkeensä poistoon !
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt saatanan aivovammainen hirttämään itsesi vitunsekopää jankuttaja !
😬
Työkkärissä ne väitti minulle v 2019 että olen täysin työkyvytön. Sanoivat että työttömyystukeni katkee ja minun pitää mennä kuntouttavaan työhön koska olen työkyvytön. Sanoin että jos olen työkyvytön niin enhän minä voi tehdä sitten mitään töitä.
Tein rikosilmoituksen työkkärin virkailijasta koska se ei voi päättää olenko työkyvytön. Menin sitten itse terveystarkastukseen ja otettiin kunnon verikokeet. Mitään sairauksia ei löytynyt. Ei tietenkään koska urheilen, en ole polttanut tupakkia enkä juo viinaa. No se työkkärin akka tuomittiin oikeudessa ja minä sain korvauksia muun muasssa 3 kuukauden työttömyysrahat, 2500 euroa kunnianloukkauksesta koska se akka väitti minua sairaaksi.
Se oli kiristys saada minut kuntouttavaan koska olin ollut työtön pitkään.
😂