Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty unohtamaan yhtä ihmistä!

Vierailija
03.01.2015 |

En tajua, miten pää voi olla nyt näin sekaisin. Siis aivan sairasta. Miten ihmeessä saa mielestä jonkun, jota ei edes näe eikä ole tähän yhteydessä? Kummittelee jatkuvasti mielessä...

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen. mielessani on mieshenkilo kolmen vuoden takaa. oltiin samassa tyopaikassa, meidan valilla oli kemiaa. viihdyimme yhdessa ja nauroimme paljon. olin vahan ihastunutkin haneen. mies oli tyopaivieni piristys, ja viela jumalaisen komeakin. samoihin aikoihin aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, ja olimme juuri sopineet keskenamme etta emme tapaile enaa muita henkiloita, kun tama tyopaikan mies pyysi minua treffeille ja elokuviin kanssaan. halusin lahtea niin kovasti, ja sydameni itki verta kun jouduin sanomaan ei. halusin kokea ja tuntea taman upean miehen, mutten voinut tehda niin julmaa temppua miehelleni, joka kohteli minua kuin kuningatarta alkumetreilta saakka. meidan valimme tulehtuivat ja toissa oli kiusallista, miehella taisi jo parin viikon jalkeen olla uusi nainen. en mahda sille mitaan, etta naen tasta miehesta jatkuvasti unta ja paivisin haaveilen. olen itse onnellisessa parisuhteessa, mutta voin rehellisesti vastata etten kadu elamassani mitaan muuta niin paljon kuin kieltaytymista talle miehelle. oma avomieheni on taydellinen, muttei meilla koskaan ollut samanlaista kipinointia valillamme... yritan unohtaa, vaikka mietin jatkuvasti "mita jos"... mies on varmasti jatkanut elamaansa ja takuulla parisuhteessa. enka minakaan enaa voi mitaan tehda. aah...elama on valintoja.

Vierailija
102/123 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjördis ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikäää :(( mä oon ollut ihan jumissa yhteen mieheen jo kohta vuoden ja oon ajatellut että kyllä tää tästä, välillä parempia päiviä ja välillä huonompia. ja sitten täällä joku sanoo että ollut jo 20 vuotta jumissa. nyt vitulla päähän tätä mun elämää mä lähen kaljalle.

Vierailija
104/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:41"]Niin kun se aina olis helppoa! Kahdeksan vuotta on aikaa kulunut! Näen tyypin max. Pari kertaa vuodessa. Enkä edes vuosittain jututa! Silti mietin millaista elämä olis hänen kanssa tai mitähän hänelle kuuluu... Ja en pääse yli vaikka asiasta on juteltu myös ammattilaisten kanssa.
Ja olen tällä hetkellä naimisissa ja minulla on ihanat lapset ja mies. Siltikin on vaikee päästä irti! :/ välissä mietin et pitääkö asiasta ottaa selvä mutta hyppääminen tyhjyyteen ei nyt houkuta!
[/quote]Nauti elämästäsi sen ihmisen kanssa jota olet luvannut Rakastaa. Pelkäsitkö jäädä vanhaksipiiaksi vai miksi oikein menit
naimisiin?

Vierailija
105/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun haalistuisikin... Ensirakkauteni on mielessäni päivittäin ja rakastan häntä hautaan saakka. Tämä estää minua rakastumasta keneenkään toiseen mieheen. Ja erostamme on jo yli 10 vuotta. Voi kunpa en olisi koskaan rakastunut häneen.

Vierailija
106/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:12"] Onkos täällä sitten ketään miestä, joka olisi juuttunut ajattelemaan jotain naista? [/quote] On. Itselläni on voimakas juuttuminen kyseessä. :( -Mies [/quote] Kerro lisää. Minkälaiseen naiseen olet juuttunut ja miksi? [/quote] Elämäni naiseen, jonka kanssa emme ole olosuhteiden takia ikinä mahdollisuutta. [/quote] Kuinka usein näet häntä? Missä tapasitte?

[/quote]

Minkälainen olosuhde on kyseessä, jos teillä ei ole ikinä mahdollisuutta saada toisianne?

[/quote]

Liian pitkä tilanne avattavaksi. Tiedän sisimmässäni, että nainen ajattelee tilanteesta samoin. Olen hänet tunnistanut tällä palstallakin viestittelemässä.
[/quote]Kerro alkukirjaimesi? Ja pieni "vihje"perään?:)

Vierailija
107/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy.

Vierailija
108/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy.
[/quote]Huh huh. Onk sul perhe?

Vierailija
109/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy. [/quote]Huh huh. Onk sul perhe?

[/quote]

On. Ja alotin jo eroprosessin ja jätän perheen. En voi elää ilman sitä hullua. Vielä ei olla tavattu, juteltu vaan. Mut se on kun mulle tehty. En aio jäähä odottelemaa mitää fuckin seuraavaa elämää..

Vierailija
110/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa ihan henkisesti ns. riippuvainen monia vuosia yhestä kammottavasta miehestä, johon olin vaan niin rakastunut. Ikinä en vienyt suhdetta pidemmälle kuin kahdesti harrastimme seksiä, koska tiesin ettei sen miehen kanssa mistään tulis mitään. Silti se riivattu oli noin kolme vuotta niin mielessä, että välillä oikein vitutti. Siihen auttoi uusi rakastuminen :)

Vierailija
111/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy. [/quote]Huh huh. Onk sul perhe?

[/quote]

On. Ja alotin jo eroprosessin ja jätän perheen. En voi elää ilman sitä hullua. Vielä ei olla tavattu, juteltu vaan. Mut se on kun mulle tehty. En aio jäähä odottelemaa mitää fuckin seuraavaa elämää..
[/quote]Älä hyvä ihminen hylkää perhettäsi ja puolisoasi, Oikeasti! Se on todella traumatisoivaa lapsia ja puolisoa kohtaan.Muista,että vahingoitat siinä myös Itseäsi henkisesti. Kannattaa pysyä vahvana, Rakastaa omaa puolisoa ja lapsia. Tulet huomaamaan vanhempana ,että kuuliaisuus on elämälle Siunaukseksi.

Vierailija
112/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy. [/quote]Huh huh. Onk sul perhe? [/quote] On. Ja alotin jo eroprosessin ja jätän perheen. En voi elää ilman sitä hullua. Vielä ei olla tavattu, juteltu vaan. Mut se on kun mulle tehty. En aio jäähä odottelemaa mitää fuckin seuraavaa elämää.. [/quote]Älä hyvä ihminen hylkää perhettäsi ja puolisoasi, Oikeasti! Se on todella traumatisoivaa lapsia ja puolisoa kohtaan.Muista,että vahingoitat siinä myös Itseäsi henkisesti. Kannattaa pysyä vahvana, Rakastaa omaa puolisoa ja lapsia. Tulet huomaamaan vanhempana ,että kuuliaisuus on elämälle Siunaukseksi.

[/quote]

Ja paskat! tää päätös on tehty ja siinä pysyn. En kestä ilman sen mielenvikaisen seuraa. Heti kun se päsee mielisairaalasta, lähen sen mukaan. Jos se huolii...

Vierailija
113/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy. [/quote]Huh huh. Onk sul perhe? [/quote] On. Ja alotin jo eroprosessin ja jätän perheen. En voi elää ilman sitä hullua. Vielä ei olla tavattu, juteltu vaan. Mut se on kun mulle tehty. En aio jäähä odottelemaa mitää fuckin seuraavaa elämää.. [/quote]Älä hyvä ihminen hylkää perhettäsi ja puolisoasi, Oikeasti! Se on todella traumatisoivaa lapsia ja puolisoa kohtaan.Muista,että vahingoitat siinä myös Itseäsi henkisesti. Kannattaa pysyä vahvana, Rakastaa omaa puolisoa ja lapsia. Tulet huomaamaan vanhempana ,että kuuliaisuus on elämälle Siunaukseksi.

[/quote]

Ja paskat! tää päätös on tehty ja siinä pysyn. En kestä ilman sen mielenvikaisen seuraa. Heti kun se päsee mielisairaalasta, lähen sen mukaan. Jos se huolii...
[/quote]Jaa'a jo selvis taidat trollailla, Voi sinuu raukkaa!

Vierailija
114/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

trollollol :D

Vierailija
115/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]En tosiaan pysty unohtamaan yhtä ihmistä. Lähtisin sen kelkkaan heti, jos se hullu sitä ehdottaisi. En tiijä mistä tämä johtuu, mutta loppua ei näy. [/quote]Huh huh. Onk sul perhe? [/quote] On. Ja alotin jo eroprosessin ja jätän perheen. En voi elää ilman sitä hullua. Vielä ei olla tavattu, juteltu vaan. Mut se on kun mulle tehty. En aio jäähä odottelemaa mitää fuckin seuraavaa elämää.. [/quote]Älä hyvä ihminen hylkää perhettäsi ja puolisoasi, Oikeasti! Se on todella traumatisoivaa lapsia ja puolisoa kohtaan.Muista,että vahingoitat siinä myös Itseäsi henkisesti. Kannattaa pysyä vahvana, Rakastaa omaa puolisoa ja lapsia. Tulet huomaamaan vanhempana ,että kuuliaisuus on elämälle Siunaukseksi. [/quote]   Ja paskat! tää päätös on tehty ja siinä pysyn. En kestä ilman sen mielenvikaisen seuraa. Heti kun se päsee mielisairaalasta, lähen sen mukaan. Jos se huolii... [/quote]Jaa'a jo selvis taidat trollailla, Voi sinuu raukkaa!

[/quote]

En trollaa. tämä on täys tosi. Toivon kauheesti, että se huolii mut. Olen aika ruma ja tyhmä ja käyttäydyn toooosi huonosti, mut osaan kiroilla niinku tukkijätkät ja olen tarvittaessa tooosi kova äijä. pitäkää peukkuja että se huolii mut edes koekäyttöön. :D

Vierailija
116/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:57"]Voi kun haalistuisikin... Ensirakkauteni on mielessäni päivittäin ja rakastan häntä hautaan saakka. Tämä estää minua rakastumasta keneenkään toiseen mieheen. Ja erostamme on jo yli 10 vuotta. Voi kunpa en olisi koskaan rakastunut häneen.
[/quote]

juu.. samaa toivon. että kumpa en olisi ikinä kohdannutkaan kyseistä miestä :( tuntuu että elämä pilalla, en pääse millään yli ja eteenpäin. t. 107

Vierailija
117/123 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:18"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:11"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:03"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:55"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:12"] Onkos täällä sitten ketään miestä, joka olisi juuttunut ajattelemaan jotain naista? [/quote] On. Itselläni on voimakas juuttuminen kyseessä. :( -Mies [/quote] Kerro lisää. Minkälaiseen naiseen olet juuttunut ja miksi? [/quote] Elämäni naiseen, jonka kanssa emme ole olosuhteiden takia ikinä mahdollisuutta. [/quote] Kuinka usein näet häntä? Missä tapasitte? [/quote] Minkälainen olosuhde on kyseessä, jos teillä ei ole ikinä mahdollisuutta saada toisianne? [/quote] Liian pitkä tilanne avattavaksi. Tiedän sisimmässäni, että nainen ajattelee tilanteesta samoin. Olen hänet tunnistanut tällä palstallakin viestittelemässä. [/quote] Ai mut vai? No ethän oo :D [/quote] Et voi olla varma. Sukunimesi päättyy n:n?  [/quote] No päättyy. Mut niin päättyy aika monen :) [/quote] Yhtä monen, ei kuitenkaan pääty: "nen". Tiedät miten minuun saat yhteyden, jos todella haluat. Se viimeinen kohtaamisemme ei ollut kummallekaan kovin helppo tilanne. :) [/quote] Et voi olla oikeesti. No ei ollut helppo ei :DAinakaan tämän "herras" miehen kanssa. [/quote] Epäilen, että olen ihan oikeesti. Tiedät itsekin, etten ollut varautunut tilanteeseen sen paremmin, kuin sinäkään. ;) [/quote] Ai tilanteeseen missä kohtelit mua kuin tiskirättiä? Joo en ollut varautunut siihen :D [/quote] Tarkoitukseni ei ollut kohdella, mutta tiedän että vaikutin tylyltä, koska tilanne oli yllättävä. Olet aina tiennyt tunteeni sisimmässäsi sinua kohtaan. :) [/quote] En mä usko että olet sama. Et vaan voi olla. Milloin näit tän neitosen viimeksi?

[/quote]

Usko pois. Viime vuoden puolella.

[/quote]

En usko. Tänä vuonnahan me nähtiin.

Vierailija
118/123 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:53"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:46"] eikai etunimesi ala O:lla? [/quote] Ei ala. Kyllähän sinä nimeni vielä muistat.. ;) [/quote] No eipä ala munkaan nimi :) [/quote] Sun nimi alkaa K:lla. [/quote] Ai alkaa :) [/quote] No eikun vaikka M:llä.. Kunhan vitsailin.. [/quote] Niin alkaa M:llä, entä sukunimi? Tai kerro oma ikäsi. [/quote] Siis mies alkaa M kirjaimella, vai?

[/quote]

Hmmm... Mitäs täällä nyt hommaillaan? Tuli vain mieleen, että täällä on se joku Lähetä terveisiä mielessäsi pyörivälle henkilölle -ketju. Siellä on kaikenlaisia aakkosarvuuttelijoita... Ehkä nuokin sopisivat peremmin sinne? Ap

Vierailija
119/123 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:39"]

Jännää miten joku tai jokin henkilö/persoona voi hetkessä mullistaa toisen maailman/ajatusmaailman ! Se jokin hänessä ilmeisesti on/oli ja varsinkin jos oot (varattu) ja tunnet noin !  Siis kuten sarjasta kumman kaa kyssäri ? Panisitko? Siis oikeesti jos tietäisit varmuudella että kukaan ei saisi koskaan tietää?

[/quote]

Niin. Ehkä se johtui tilanteista, joita kävin läpi, ja hän oli niin lämminhenkinen ja kaikkea tarvittavaa. Tai sitten aivot tulkitsivat, että hän olisi hyvä suvunjatkaja tai jotain muuta kemiallista toimintaa. Vaikea kysymys. Varmasti ehkä haluaisin, mutta en kai voisi sallia sitä. Pystyisikö sellaisen taakan kanssa elämään? Ap

Vierailija
120/123 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo mieleen jumiutumiset ihastumista vai jotain muuta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän