Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty unohtamaan yhtä ihmistä!

Vierailija
03.01.2015 |

En tajua, miten pää voi olla nyt näin sekaisin. Siis aivan sairasta. Miten ihmeessä saa mielestä jonkun, jota ei edes näe eikä ole tähän yhteydessä? Kummittelee jatkuvasti mielessä...

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekee tehtävänsä. Minulla meni kerran rapiat puoli vuotta yhden ihmisen tähden itkemiseen. Ikävöin häntä siis joka päivä niin paljon, että poru pääsi. 

Aikanaan se loppui, onneksi.

Vierailija
2/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tuntenut tyypin kyllä jo lähes 25 vuotta ja olemme törmänneet vuosien aikaan monta kertaa, mutta paljoa edemmäksi emme ole päässeet olosuhteiden takia. Näkiessämme jumiudumme toisen silmiin kiinni niin, että jään miettimään sitä katsetta taas pitkään ja tiedän, että hänellä on sama juttu. En halua edes unohtaa tätä miestä ja jo tieto hänen olemassaolostaan piristää vaikka mitään en voi oikein nyt tehdä. Ehkä joskus kuitenkin voin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Virpi.

Vierailija
4/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen on ensimmäinen ja viimeinen ajatus päivittäin. Satunnaisesti yhteyksissä. Koko elämä yhtä helvettiä ja mistään muusta ei tule mitään. M26

Vierailija
5/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katkesi tasan 3v sitten välit yhteen ihmiseen, mutta vihdoin tänään uskalsin laittaa viestiä ja nähdään tämän ihmisen kanssa huomena, iik :D Kolmeen vuoteen ei ainuttakaan viestiä ja kerran olen nähnyt tämän ihmisen noin 50m päästä vilaukselta. Vähintään pari kertaa kuukaudessa tämä ihminen pyöri mielessä, usein viikottainkin. Välillä päivittäin. En pääse yli, enkä ympäri, joten katsoo miten huomena menee. Jännittää.

Vierailija
6/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:47"]Minulta katkesi tasan 3v sitten välit yhteen ihmiseen, mutta vihdoin tänään uskalsin laittaa viestiä ja nähdään tämän ihmisen kanssa huomena, iik :D Kolmeen vuoteen ei ainuttakaan viestiä ja kerran olen nähnyt tämän ihmisen noin 50m päästä vilaukselta. Vähintään pari kertaa kuukaudessa tämä ihminen pyöri mielessä, usein viikottainkin. Välillä päivittäin. En pääse yli, enkä ympäri, joten katsoo miten huomena menee. Jännittää.
[/quote]

Ollaan 18-v ja 19-v, eli toi 3v on suht paljon vielä :D

Vierailija
7/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki muuta ajateltavaa. Tollanen jumiutuminen kertoo siitä, että sulla on tyhjä elämä. 

Vierailija
8/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla, että jollain muullakin. Ihminen on mielessä ihan koko ajan. Aamuin illoin tulee itku ikävästä. Tää tuntuu jo ihan epätodelliselta, kun samaa on jatkunut kuukausikaupalla, eikä ole helpottanut. Ikinä en tietenkään tule tuota ihmistä unohtamaan. Mutta kyllä tässä tarttis muutakin elämää elää, mikä on näissä olosuhteissa vähän vaikeaa.

Vierailija
9/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu kyllä, samat fiilikset! Mutta kyllä ajan kanssa ihan varmasti haalistuu:-) Itse jaksan sen voimalla vaan

Vierailija
10/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:45"]

Yksi nainen on ensimmäinen ja viimeinen ajatus päivittäin. Satunnaisesti yhteyksissä. Koko elämä yhtä helvettiä ja mistään muusta ei tule mitään. M26

[/quote]

Kannattaa ehkä lopettaa satunnaisetkin näkemiset, jos haluat unohtaa..

Vierailija
11/123 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ajatukset ovat jumiutuneet yhteen ja samaan mieheen. Liian monta vuotta jo...

Vierailija
12/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:50"]

Hanki muuta ajateltavaa. Tollanen jumiutuminen kertoo siitä, että sulla on tyhjä elämä. 

[/quote]

Ei ole. Enkä todellakaan itke henkilöstä. En edes tunne koko henkilöä tai tiedä tästä juurikaan mitään. Hän vain jäi mieleeni, en saa pois ajatuksista. Todella erikoista. No, kai se menee ohi. Saattaa yhdistyä stressitilanteeseen elämässä.

Vierailija
13/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:35"]

Kerro lisää ap, millainen on ollut tapaamisenne? Täällä av-palstalla on koko Suomi, joten kyllä se täältä löytyy. 

[/quote]

En kehtaa. Mihinkään Virpiin tämä juttu ei kyllä liity mitenkään. Minäkään en suoranaisesti etsi tuota ihmistä. Olen naimisissa ja niin edelleen. En vain saa häntä pois ajatuksistani. Jotenkin syöpyi mieleeni... Ehkä hän sitten muistuttaa jostain toisesta ihmisestä tai menneisyydestä.

[/quote]

Tosi tylsä vastaus, ap. Jos syy ongelmaasi onkin se, että tuo toinen ajattelee sinua koko ajan?

Vierailija
14/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:41"]Kiitos, Virpi.
[/quote]
häh, kuka virpi?

Vierailija
15/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:26"]

Kerro lisää ap, millainen on ollut tapaamisenne? Täällä av-palstalla on koko Suomi, joten kyllä se täältä löytyy. 

[/quote]

En kehtaa. Mihinkään Virpiin tämä juttu ei kyllä liity mitenkään. Minäkään en suoranaisesti etsi tuota ihmistä. Olen naimisissa ja niin edelleen. En vain saa häntä pois ajatuksistani. Jotenkin syöpyi mieleeni... Ehkä hän sitten muistuttaa jostain toisesta ihmisestä tai menneisyydestä.

[/quote]

Tosi tylsä vastaus, ap. Jos syy ongelmaasi onkin se, että tuo toinen ajattelee sinua koko ajan?

[/quote]

Niin että meinaat sitten telepatiaa? :))

Vierailija
16/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tässä joulun alla niin, että tapasin yhden henkilön jota en saa millään mielestä. Olen ite aviossa ja luultavasti tämäkin tyyppi on varattu, enkä kuitenkaan alkais tekemään asialle yhtään mitään.

Olin toisella paikkakunnalla, ja tämä mies työnsä puolesta tapasi minut. Ihailen ennen kaikkea hänen ammattitaitoa, mutta muutenkin ilmassa oli jännitettä. Tuskin tulen koskaan tapaamaan tyyppiä enää... en vain saa mielestä.

Vierailija
18/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]En usko täältä löytyvän ainakaan tuota minun ihmistäni.. Mutta jos kuulostaa tutulta, niin tiedät mistä minut löytää. :) t. 3

Vierailija
19/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troms

Vierailija
20/123 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin että meinaat sitten telepatiaa? :))

[/quote]

Sitä juuri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan