Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tästä hyötyä treffimaailmassa...

Vierailija
03.01.2015 |

Olen tällä hetkellä pienimuotoisessa suossa, ei vielä vyötäröä myöten, mutta ainakin polvia myöten. Ajattelin kuitenkin nousta tästä ahdingosta ja aloittaa kenties nettitreffailun. Specsini eivät ole ihan sieltä parhaimmasta päästä, sillä en ole mikään uraohjus ja muutenkin elämä on vähän hakusessa. Olen kuitenkin melko kirjoitustaitoinen. Onko siitä paljoa hyötyä?

Minulla ei ole mitään kokemusta nettitreffailusta ja haluaisin kartoittaa mitkä ominaisuudet ovat hyviä ja mitkä yhdentekeviä. Erottuuko fiksun oloinen, huumorintajuinen mies siitä sakeasta massasta mitenkään edukseen? Nyt olen kännissä, joten tästä viestistä ei kannata välittää...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:20"]

Olen nainen. Tein nettitreffit-ilmoituksen suomi 24. Sain kaksi vastausta. Ensinmäinen halusi seksi seuraa ja toinen asuu 700km päässä. Kuukauden jälkeen poistin ilmoituksen. Että ei kaikki naiset saa kasapäin yhteydenottoja. Olen ok näköinen ja huolehdin itsestäni.

[/quote]

Tee profiili okcupid.com:iin. Sieltä saa fiksu paremmin seuraa...

Vierailija
22/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:32"]

Kuinka vanha olet ja mitä kaikkia muita virityksiä olet kokeillut? Mistä olet kiinnostunut, mitä harrastat, mistä päin Suomea olet ja onko sinulla kavereita? Nettitreffailu on vähän kuin vaikka käytetyn auton myyminen, sinun pitää laittaa ilmoitus sellaiseksi, että se myy ja osuu oikeaan kohderyhmään. Yksi ainoa ostaja riittää, kyselijöitä voi tietenkin olla enemmänkin, mutta vain yksi sen auton voi ostaa.

Huumori ilmoituksessa pitää olla sinunlaistasi, ei kaikkien harrastamaa yleistä läppää. Jos et pysty massasta erottumaan kuvalla, niin sitten jollakin muulla, joten mieti tarkkaan mitä kirjoitat. Selaa läpi vaikka viikon ajan erilaisia ilmoituksia ja kirjoita mieleen pulpahtavat asiat heti ylös vaikka kännykän muistivihkoon. Niistä pulpahduksista koostat sitten ilmoituksesi ja jätät sen hautumaan päiväksi pariksi ennen lähettämistä. Älä hätiköi. Jos olet tässä muutaman vuoden tilaisuuttasi odottanut, ei muutama päivä sinne tänne enää merkitse mitään. Muista pitää punaista lankaa käsissäsi myös mahdollisissa vastauksissasi ja älä ala hötkyilemään ja rönsyilemään teinin tavoin jos asiallista vastausta tulee.

[/quote]

Olen pääkaupunkiseudulta, joten se hieman helpottanee asiaa. Onko niillä kavereilla niin väliä? Olen melko urheilullinen ja siinä mielessä eroan "perusluuserista". Viihdy paljon kotona, mutta olen viettänyt myös vauhdikasta elämää. Se tosin on jäänyt taakse. Eli kyllä minulla on kokemusta naisista.

Tottakai ilmoituksessani huumori olisi sitä omaa persoonallista tyyliä. Se on kyllä totta, että se yksi ostaja riittää. Tiedän itsekin että taloudellisesti menestyneemmät miehet löytävät helpommin seuraa, mutta tiedän myös että en ole veistetty ihan siitä samasta puusta kuin useimmat miehet. Enkä minä mikään juoppo ole, niin kuin joku kysyi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 4 vastasi niin kuin se on. Et tule saamaan vastauksia omaan ilmoitukseesi vaikka osaisit kirjoittaa kuin Don Brown, olla maailman uusi Chaplin, tehdä temppuja kuin David Blame, laulaa kuin Cris Rea ja olla kaikkea mitä naisten mielikuvitus mieheltä odottaa. Naiset eivät vain vastaa miesten jättämiin ilmoituksiin, vaikka luulisi, että ollessaan treffipalstalla haku päällä, ottaisivat itsekin yhteyttä joihinkin kaksilahkeisiin ja yrittäisivät itse saa sen kalan koukkuun, mutta ei.

Tilanne on siellä treffipalstoilla sama kuin arkimaailmassa, naiset tyytyvät passiviseen roolin ja odottavat mieluummin maailmanlopun alkuun kuin tekisivät itse avauksen.

Taas jos itse vastaat naisten jättämiin ilmoituksiin, on lähes turha odottaa saavansa vastausta, siihen on muutama perustavaa laatua olevä syykkin.

Ensimmäinen on se, että naiset saavat valtavan määrän vastauksia ja siinä viestitulvassa hukkuu yksi jos toinenkin mielenkiintoinen vastaaja, sille ei vaan voi mitään.

Toinen, ehkä se suurin syy on se, että naiset ovat noilla treffipalstoilla harvoin etsimässä mitään, kunhan katselevat. Tämä on kaikkein ärsyttävin piirre mitä naisita voi löytää.

Kolmas syy, naiset odottavat sitä "seuraavaa" ja taas seuraavaa parempaa deittiä. Koskaan ei tule tilannetta, että olisit se oikea, vaan taustalla muhii ajatus siitä maailmoja mullistvasta prinssistä joka tulee ja vie, siihen asti, eli loputtomiin, olet vain vaihtoehto nro. 2 jos sitäkään?

Älä haaskaa aikaasi ja varsinkaan rahaasi noille treffisivustoille, anna ennemmin vaikka eläkeläisten bingokeräykseen tai mihin tahansa yleishyödylliseen.

Vierailija
24/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:00"]

Numero 4 vastasi niin kuin se on. Et tule saamaan vastauksia omaan ilmoitukseesi vaikka osaisit kirjoittaa kuin Don Brown, olla maailman uusi Chaplin, tehdä temppuja kuin David Blame, laulaa kuin Cris Rea ja olla kaikkea mitä naisten mielikuvitus mieheltä odottaa. Naiset eivät vain vastaa miesten jättämiin ilmoituksiin, vaikka luulisi, että ollessaan treffipalstalla haku päällä, ottaisivat itsekin yhteyttä joihinkin kaksilahkeisiin ja yrittäisivät itse saa sen kalan koukkuun, mutta ei.

Tilanne on siellä treffipalstoilla sama kuin arkimaailmassa, naiset tyytyvät passiviseen roolin ja odottavat mieluummin maailmanlopun alkuun kuin tekisivät itse avauksen.

Taas jos itse vastaat naisten jättämiin ilmoituksiin, on lähes turha odottaa saavansa vastausta, siihen on muutama perustavaa laatua olevä syykkin.

Ensimmäinen on se, että naiset saavat valtavan määrän vastauksia ja siinä viestitulvassa hukkuu yksi jos toinenkin mielenkiintoinen vastaaja, sille ei vaan voi mitään.

Toinen, ehkä se suurin syy on se, että naiset ovat noilla treffipalstoilla harvoin etsimässä mitään, kunhan katselevat. Tämä on kaikkein ärsyttävin piirre mitä naisita voi löytää.

Kolmas syy, naiset odottavat sitä "seuraavaa" ja taas seuraavaa parempaa deittiä. Koskaan ei tule tilannetta, että olisit se oikea, vaan taustalla muhii ajatus siitä maailmoja mullistvasta prinssistä joka tulee ja vie, siihen asti, eli loputtomiin, olet vain vaihtoehto nro. 2 jos sitäkään?

Älä haaskaa aikaasi ja varsinkaan rahaasi noille treffisivustoille, anna ennemmin vaikka eläkeläisten bingokeräykseen tai mihin tahansa yleishyödylliseen.

[/quote]

Mä laitoin itse aktiivisesti viestejä kiinnostaville miehille. Yhteensä lähemmäs kymmenelle. Toistasataa miestä lähestyi kyllä muakin, mutta valtaosa viesteistä oli selviä massaviestejä ja monista huomasi, että ilmoituksesta oli korkeintaan katsottu kuva. Vastasin kyllä kaikille, jotka olivat vaivautuneet kirjoittamaan härskeyksiä tai hymiötä enemmän. 

t: 9

Vierailija
25/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin itse aktiivisesti viestejä kiinnostaville miehille. Yhteensä lähemmäs kymmenelle. Toistasataa miestä lähestyi kyllä muakin, mutta valtaosa viesteistä oli selviä massaviestejä ja monista huomasi, että ilmoituksesta oli korkeintaan katsottu kuva. Vastasin kyllä kaikille, jotka olivat vaivautuneet kirjoittamaan härskeyksiä tai hymiötä enemmän. 

t: 9

Se on hienoa, että olet toiminut niin! Mutta yksi pääsky ei vielä tee kesää. Poikeuksia mahtuu aina suureen joukkoon, vaan siitä yhdestä purosta ei riitä kaikille.

Vierailija
26/26 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:ssa on ollut profiili ja olen saanut naisilta yhteydenottoja jopa kuvattomaan profiiliin, ja yli puolet on vastannut jos olen laittanut viestin. Yleensä katson ketkä ovat käyneet katsomassa profiilini ja jos vaikuttaa kiinnostavalta niin kirjoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi