Zalando - voiko vielä palauttaa, tietääkö kukaan...?:
Palautin joulun alla tilauksesta yhden tuotteen, jäin miettimään toisen palautusta. Nyt päädyin siihen että palauttaisin sen jos mahdollista. Mutta ensinnäkin se alkuperäinen loota meni tietty ekan palautuksen yhteydessä ja toisekseen tästä vaatteesta on "kadonnut" se pussi, jossa se mulle lähetettiin. Kaikki kyltit yms. on tietty paikoillaan, koska vaatetta ei ole todellakaan käytetty.
Uskaltaako edes kysyä Zalandolta palautusmahdollisuudesta vai onko mun vaan pidettävä tuo vähän epäsopiva, hemmetin kallis takki?
Kommentit (6)
Ilman pusseja ja laatikkoa, vähän huonosti. En ymmärrä mikset epäsopivaa takkia palauttanut samalla?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:58"]
Ilman pusseja ja laatikkoa, vähän huonosti. En ymmärrä mikset epäsopivaa takkia palauttanut samalla?
[/quote]
No en ymmärrä itekään :( Joulukiireet pisti pään sekaisin... kai....
Mutta että ei siis onnistuis?
-ap
Ei tarvii olla Zalandon laatikko, tuosta pussista en osaa sanoa. Kato Zalandon omilta sivuilta, luulis olevan yksinkertaisinta?
Maanantaina soitat ja kysyt miten toimit. Kai sieltä nettisivuilta pitäisi joku asiakaspalvelun puhelinnumero löytyä. Ja jos palautus ei jostain syystä onnistu, myy se takki vaikka fb kirppiksellä :)
Kyseessä oli varmaan sellainen tavallinen läpinäkyvä muovipussi? Mä olen palauttanut joskus väärässä pussissa, ei luulisi olevan väliä millainen se pussi on, kunhan se suojaa vaatetta. Pahvilaatikolla ei nyt ole mitään väliä.
Joo, siitä vaan. Sähän haluat tietysti maksaa vastaisuudessakin "hemmetin kalliilla" ne palautuskustannukset kappaleittain kaikissa tilaamissasi vaatteissa, ja ostaa "hemmetin kalliilla" pitkiä aikoja jonkun eteisessä pyörineitä vaatteita?