Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin parhaan ystäväni

Vierailija
17.12.2014 |

Olemmme tunteneet yli kymmenen vuotta ja hän ei enää vastaa puheluihini, ei tule kylään. Olemme tukeneet toisiamme niin monissa suruissa ja olen luvannut hänelle, että vaikka maailma murenisi, minä en häntä hylkää. Menikin toisin päin. Hänen uusi miehensä ei siedä minua ja välissämme on railo.

En ole nukkunut kunnolla yli kuukauteen. Suren kuin kuollutta. Juon liikaa, laiminlyön terveyteni, perheeni ja työni. Taistelen tuulimyllyjä vastaan, mutta huudan tyhjään. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän mikä olisi voinut johtaa tuohon tilanteeseen. Tuskinpa yhtäkkinen muutos. Olitko jollain tavalla takertuva, kuormititko liikaa ystävääsi, onko hän kenties ihastunut ja uuden poikaystävän pauloissa jolloin ei sinulle aikaa vai mikä syy. 

Vierailija
2/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi mies ei siedä sinua? Pitääkö teidän aina tavata niin, että hänen miehensä on paikalla? Itse tapaan ystäviäni kahvilla, elokuvissa, teatterissa ilman miehiä, joten ei haittaa, jos ei joku mies pidä jostakusta. Tuntuu, ettei ystävyytenne ole ollut täydellisen molemminpuolista, jos ystäväsi hylkää sinut miehen takia. Oletko loukannut miestä jotenkin? Tuntuu kuin ystäväsi olisi suuttunut jostakin, jos ei edes vastaa puheluihin. Mutta ei kai sinun auta kuin etsiä uusia ystäviä ja unohtaa tämä. Lopeta nyt ainakin juominen ja keskity perheeseesi, jotka rakastavat ja kunnioittavat sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut takertuva, pikemminkin päinvastoin. Ystäväni on aina hakeutunut luokseni, jos hänellä on ollut vaikeaa. Olen ollut se tukeva olkapää, johon nojata, enkä ole edes tajunnut kuinka tärkeä tämä ystäväni on oikeasti ollut minulle. Hänen uusi miehensä on saanut hänet riitaantumaan sisarustensa ja äitinsä kanssa ja laittamaan välit poikki lähes kaikkiin ystäviin. En vain uskonut, että näin kävisi meillekin.

-Ap

Vierailija
4/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Ystäviä tulee ja menee.

Vierailija
5/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu nykyään melko kaukana joten kahvittelu kahden kesken ei onnistu. Miehellä on tavallaan oikeuskin suuttua minulle, koska kerroin ystävälleni, minun ja miehen kahdenkeskisitä keskusteluista. Koin olevani ennemmin tilivelvollinen ystävälleni kuin tälle miehelle, jonka olen tuntenut vasta joitain kuukausia. 

Mies on hurmaava, älykäs ja kohtelias, mutta puhuu ystäväni selän takana aivan muuta kuin hännen läsnäollessaan. Tuntuu, että miehellä on huomattavan suuri vaikutusvalta ystävääni. Olen ollut miehen kanssa aina ihan kohteliaissa väleissä, mutta hänen vastenmielisyyteni minun persoonaani kohtaan on ollut aina ilmiselvää. Viimeksi tavatessamme ystävänikin totesi, ettei hänen miehensä ole koskaan voinut sietää minua.

Minulla on toki muitakin ystäviä, mutta tämän ihmissuhteen katkeaminen tuntuu jotenkin todella raskaalta. 

Vierailija
6/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ystävän äitiä/siskoja? Kuulostaa narsistimieheltä, voisi olla hyvä yrittää kimpassa puuttua. Voi toki olla muukin kuin narsisti, mutta joskus ilmenee noin..

Vierailija
7/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänen äitinsä ja molemmat siskonsa, mutten ole halunnut vetää heitä mukaan tähän tilanteeseen. Jos mies olisikin narsisti, mitä ihmettä me läheiset voisimme asialle tehdä? Ystäväni on rakastunut ja haluaa uskoa ja luottaa mieheensä. 

-Ap

Vierailija
8/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:17"]

Unohda. Ystäviä tulee ja menee.

[/quote]

Hyi, hyi ja yök. Kertakäyttöihmiset ry?

Minä etsisin käsiini miehen pari exää ja kyselisin, missä mennään. Eiköhän se sieltä selviä, jos miehessä on enemmänkin pelättävää.  Pahin huuma menee parissa kuukaudessa, sen jälkeen jo epäilyksillekin alkaa jonkinnäköistä sijaa löytymään rakastuneen ystävän päästä. Ottakaa säännöllisesti yhteyttä keinolla millä hyvänsä tehdäksenne tiettäväksi, että vaikka ystävä ei uskaltaisi ottaa yhteyttä teihin, häntä ei ole hylätty. Ei tarvitse saada häntä kiinni ja keskustella tai vakuutella jotain. Riittää, että hän tietää, että yhteyttä on yritetty ottaa.

Vierailija
9/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:26"]

Tunnen hänen äitinsä ja molemmat siskonsa, mutten ole halunnut vetää heitä mukaan tähän tilanteeseen. Jos mies olisikin narsisti, mitä ihmettä me läheiset voisimme asialle tehdä? Ystäväni on rakastunut ja haluaa uskoa ja luottaa mieheensä. 

-Ap

[/quote]

No jos hän on jo riitaantunut äitinsä ja siskojensa kanssa niin miten sä nyt olisit se joka vetää heidän mukaan "tähän"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä