Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
41/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas. [/quote]   ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI. [/quote] Enpä usko ettei 30v mies thaimaassa tarttuisi kertaluontoisesti maksulliseen jos siihen tulisi helppo ja sujuva tilaisuus. Esim. kahvilassa juttua mukavan naisen kanssa -joka sitten paljastuu maksulliseksi. Nainen ei ole validi tällaista asiaa totuutena kertomaan, sorry nyt vaan...

[/quote]

Voivoi :) Mä tiedän paljon miehiä jotka eivät ikinä menisi maksullisiin vaikka eivät muuten seksiä saakaan. Heillä on periaatteena tämä asia. Ilmeisesti itse pyörit paljon löyhämoraalisten ihmisten kanssa?

Vierailija
42/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas. [/quote]   ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI. [/quote] Enpä usko ettei 30v mies thaimaassa tarttuisi kertaluontoisesti maksulliseen jos siihen tulisi helppo ja sujuva tilaisuus. Esim. kahvilassa juttua mukavan naisen kanssa -joka sitten paljastuu maksulliseksi. Nainen ei ole validi tällaista asiaa totuutena kertomaan, sorry nyt vaan...

[/quote]

Ja sinä et ole validi kertomaan muiden miesten seksikäyttäymisestä yhtään mitään. Kaikki miehet eivät käytä naista. Eivät vaikka mikä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää kertoa. Itse en pystyisi missään olosuhteissa elämään miehen kanssa joka on ostanut toisen runkkausalustakseen. Jos olisin tälläisen miehen kanssa harrastanut seksiä, olisi itseinhoni todella kova.

Vierailija
44/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen seksityöntekijä, joten ymmärrän kyllä sinkkujen hyvännäköisten miesten syyn hakeutua maksullisten seuraan. Mutta kyllä silti miettisin, että haluaisinko mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, koska monet asiakkaani olivat seksiaddikteja jotka pettivät vaimojaan. Kun on kerran todennut miten helppoa maksullisten kanssa toimiminen on, siihen päätyy helposti uudestaan.

Itse en varmaan kertoisi, jos en olisi tuohonkaan mennessä kertonut. Mutta älä kerro sitä sitten myöhemminkään, äläkä käy maksullisissa suhteenne aikana. Ja jos käyt niin älä ainakaan käytä lieventävänä asianhaarana että "olen mä aiemminkin käynyt".

Niin ja olethan varmasti käynyt sp-testeissä? Siis veri- ja virtsakokeissa?

Vierailija
45/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pelkästään kuvottavista teoistasi vaan sairaasta arvomaailmastasi, jossa ihminen on pelkkää käyttötavaraa. Olet tukenut toiminnallasi mahdollisesti ihmiskaupan uhreja ja luonut kysyntää sairaalle bisnekselle.

Toivottavasti kerrot salaisuutesi ja kihlattusi voi itse tehdä päätöksen siitä jatkaako hän yhteiseloa kaltaisesi ihmissaastan kanssa. 

Vierailija
46/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet velvollinen. Petät vaimoasi kun hän joutuu elämään täysin erilaisen ihmisen kanssa kuin kuvittelee.

Vierailija
47/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia alustoja ne baarien yhden olla pokat ovat, jos nainen on niitä harrastanut turha kertoa.

Vierailija
48/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomisesta en tiedä, mutta outoon jamaan olet itsesi saattanut, jos olet jo kihloissa, mutta naimisiinmeno olisi eksymistä.

Vierailija
49/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:57"]

Samanlaisia alustoja ne baarien yhden olla pokat ovat, jos nainen on niitä harrastanut turha kertoa.

[/quote]

Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?

Vierailija
50/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot niin paatunut,että voit kertomatta jättämisen kanssa elää

Vierailija
51/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:53"]

Olen entinen seksityöntekijä, joten ymmärrän kyllä sinkkujen hyvännäköisten miesten syyn hakeutua maksullisten seuraan. Mutta kyllä silti miettisin, että haluaisinko mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, koska monet asiakkaani olivat seksiaddikteja jotka pettivät vaimojaan. Kun on kerran todennut miten helppoa maksullisten kanssa toimiminen on, siihen päätyy helposti uudestaan.

Itse en varmaan kertoisi, jos en olisi tuohonkaan mennessä kertonut. Mutta älä kerro sitä sitten myöhemminkään, äläkä käy maksullisissa suhteenne aikana. Ja jos käyt niin älä ainakaan käytä lieventävänä asianhaarana että "olen mä aiemminkin käynyt".

[/quote]

Oletatko, että joku haluaa sinut? Kuulostat kaksinaismoralistilta.

Vierailija
52/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]

[/quote]

Voivoi :) Mä tiedän paljon miehiä jotka eivät ikinä menisi maksullisiin vaikka eivät muuten seksiä saakaan. Heillä on periaatteena tämä asia. Ilmeisesti itse pyörit paljon löyhämoraalisten ihmisten kanssa?
[/quote]

Sä oot aika naiivi :D. Ei mulla muuta.

Vierailija
53/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vialla ettet oo maksutonta huoraa saanu vaikka niitäkin on pilvin pimein?

Vierailija
54/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote]

Olen naimisissa joten kaipa joku haluaa, kerroin historiastani ennen seurustelua.

Vierailija
55/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja naista saa vaikka läiskiä lättyyn mutta (aikanaan) maksullisissa käyminen tai edes ajatus siitä, se on kyllä paha.... menee vielä avioliitto pilalle. Inhottava ja lapsuuden traumainen siis se sika se joka ei ikinä läiski naistaan lättyyn (vaan kävi ennen avioliittoaan aikanaan maksullisissa). 

Vierailija
56/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot niin paatunut,että voit kertomatta jättämisen kanssa elää

[/quote]

Mitä paatuneisuutta kertomatta jättäminen on?

Vierailija
57/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]

[/quote]

[/quote]

Olen naimisissa joten kaipa joku haluaa, kerroin historiastani ennen seurustelua.

[/quote]

Ja sinunko ei olisi helppo palata tekemään nopeaa rahaa?

Vierailija
58/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin sinuna naisen, joka hyväksyy tekosi - joka minusta on ihan normaalia. Siitä ei vaan puhuta. Mutta tosiasia on, jos hän ei kestä tuota tietoa sinusta, en suosittele pitempää parisuhdetta. Minulla on mies joka ennen tapaamistamme on käynyt Thaimaassa juuri tuota varten ja kertoi, että se on niiiin helvetin tavallista, että uskoin ja minulle on aivan sama mitä on tehnyt. Hän on tehnyt selväksi, että se oli vain sen hetkisen elämän aatoksia ja saa minusta nyt kaiken tarvitsemansa. Jos et tunne samoin, päästä nainen menemään. Jos et uskalla kertoa, suhde on väärällä pohjalla. Kun kerrot ja hän hermostuu, odota muutama viikko. Naisesi saattaa tulla takaisin. Et ole oksettava, vaan normaali. 

Vierailija
59/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan seksiä naisille - myös maksutta. Maksu olis tosin varmaan kiva ylläri sekin... Ja juu lapsuuteni on siinä taustalla: isäni ei käyttänyt lainkaan hyväksi siispä vissiin nykykäsityksen mukaan laiminlöi meitä kakaroita. Eipä vedellyt edes aineita, viinaa, meitä kersoja tai äitiäkään turpaan. Ja juu: tykkään seksistä. Voi olla että tämä kaikki on nykyisin häpeällistä ja pervoa. Kumma kun en tiedä kuka pakottaa vaikka kuulemma olen ihmiskaupan uhri. Paikkoja sen sijaan toisinaan pakottaa jännästi. Päätä ei silti juuri lainkaan.

Vierailija
60/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon maailmaa nähneenä voisin heittää villin veikkauksen, että maksullisissa käyminen on yleisempää, mitä naiset haluavat uskoa. Moni harmaa isukki on osoittautunut tilaisuuden tullen hyvinkin innokkaaksi kys. palveluiden käyttäjäksi.