Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?
Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.
Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?
Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.
Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.
Kommentit (341)
Miten strippibaarissa käyminen ja huorissa käyminen eroavat toisistaan?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:53"]
Olen entinen seksityöntekijä, joten ymmärrän kyllä sinkkujen hyvännäköisten miesten syyn hakeutua maksullisten seuraan. Mutta kyllä silti miettisin, että haluaisinko mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, koska monet asiakkaani olivat seksiaddikteja jotka pettivät vaimojaan. Kun on kerran todennut miten helppoa maksullisten kanssa toimiminen on, siihen päätyy helposti uudestaan.
Itse en varmaan kertoisi, jos en olisi tuohonkaan mennessä kertonut. Mutta älä kerro sitä sitten myöhemminkään, äläkä käy maksullisissa suhteenne aikana. Ja jos käyt niin älä ainakaan käytä lieventävänä asianhaarana että "olen mä aiemminkin käynyt".
Niin ja olethan varmasti käynyt sp-testeissä? Siis veri- ja virtsakokeissa?
[/quote]
Oletatko, että joku haluaa sinut? Kuulostat kaksinaismoralistilta.
[/quote]
Olen naimisissa joten kaipa joku haluaa, kerroin historiastani ennen seurustelua.
[/quote]
Ja sinunko ei olisi helppo palata tekemään nopeaa rahaa?
[/quote]
Kyllä mä tätä suhdetta arvostan enemmän kuin helppoa rahaa, ja osaan kyllä täyttää eropaperit jos tuntuu siltä ettei nykyinen seksiseura riitä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:18"]
Miten strippibaarissa käyminen ja huorissa käyminen eroavat toisistaan?
[/quote]
Oliskohan se yhdyntä jollain tapaa merkittävä asia
Älä kerro jos haluat jatkaa suhdetta jos kaverisi tietää ne voi kiristää raha pulan aikana
Tai sitten olet rehellinen ja vaimosi voi antaaaa anteeeksi
Ei tarvitse kertoa, jos nämä on tapahtunut ennen kumppania. Kihlautuminen ei tarkoita tilivelvollisuutta eikä sinun tarvitse menneisyyttäsi avata jos et itse tahdo.
Kas Mikki-Hiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkottaa ... Onko kihlattusi käynyt testeissä? Entäs itse? Sika olet, hyi helkkari. Jos olisit minun kihlattuni ja saisin tietää, millainen Hyppy-Heikkii todellisuudessa olet, osoittaisin sinulle välittömästi ovea. Sormuksenkin saisit takaisin, että voisit kihlata sillä jonkun huoristasi.
Joskus jopa toivoisi, että maksullisessa käyvä mies kaapattaisiin ja myytäisiin seksiorjaksi. Raiskattaisiin monta kertaa päivässä ja toteuttaisi sairaiden perverssien mielitekoja. Välillä pieksettäisiin henkihieveriin.
Muuttuisikohan perspektiivi?
Minulle ei maksulliset sinällään olisi ongelma, mutta että Thaimaan maksulliset.. Se kertoo jo liikaa ihmisen moraalista minullekin. Kiitos ei ja hei!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:53"]
Olen entinen seksityöntekijä, joten ymmärrän kyllä sinkkujen hyvännäköisten miesten syyn hakeutua maksullisten seuraan. Mutta kyllä silti miettisin, että haluaisinko mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, koska monet asiakkaani olivat seksiaddikteja jotka pettivät vaimojaan. Kun on kerran todennut miten helppoa maksullisten kanssa toimiminen on, siihen päätyy helposti uudestaan.
Itse en varmaan kertoisi, jos en olisi tuohonkaan mennessä kertonut. Mutta älä kerro sitä sitten myöhemminkään, äläkä käy maksullisissa suhteenne aikana. Ja jos käyt niin älä ainakaan käytä lieventävänä asianhaarana että "olen mä aiemminkin käynyt".
Niin ja olethan varmasti käynyt sp-testeissä? Siis veri- ja virtsakokeissa?
[/quote]
Oletatko, että joku haluaa sinut? Kuulostat kaksinaismoralistilta.
[/quote]
Olen naimisissa joten kaipa joku haluaa, kerroin historiastani ennen seurustelua.
[/quote]
Ja sinunko ei olisi helppo palata tekemään nopeaa rahaa?
[/quote]
Kyllä mä tätä suhdetta arvostan enemmän kuin helppoa rahaa, ja osaan kyllä täyttää eropaperit jos tuntuu siltä ettei nykyinen seksiseura riitä.
[/quote]
Miksei aviomies arvostaisi enemmän vaimoaan kuin huoria.
en tajuu mikä näit naisii vaivaa??? mitä vikaa jos on käyny maksullisissa jos vaan on rahaa? oon nainen ja mulle on ihan sama vaikka mies oiski käyny huorissa tai jos yhen illan juttuja ois enemmän. jos et haluu kertoo et oot ostanu seuraa ja joskus tulee puhetta entisistä petikumppaneista nii voithan sä "luetella" ne huorat ja jättää kertomat et olit maksanu seurasta? jos sul nyt parikyt maksullista on ollu ja muijas kans tulee juttuu et kuinka monen kans oot maannu nii sanot parinkymmenen, älä lisää siihen sitä et ne on huoria.
ei toi mun mielestä niin iso asia oo. toisaalta, oonki varustettu hyvällä itsetunnolla enkä koe maksullisia naisia uhaks niiku ilmeisesti suurin osa tääl vastanneista ;)
p.s. kysyin kahelta muijakaverilta samaa asiaa. ei niitäkää haittais. mut koska et voi tietää onko muijas samaa mieltä ku avmammat kannattaa vaan olla hiljaa.
t. n20
Ihmetyttää tosi paljon nämä ihmiset, jotka eivät näe eroa sillä, että pokaako kertakäyttöiset hoidot baarista vai ostaako ihmisen käyttöönsä.
Suurin ongelma prostituutiossa on mahdottomuus varmistua siitä, että työ on tekijälle täysin vapaaehtoista. Vaikka kyse ei olisikaan ihmiskaupasta ja prostituoitu ei olisi alalla täysin vastentahtoisesti, se voi silti olla hänelle ainut vaihtoehto, ja tällaisen henkilön hyväksikäyttäminen nyt vaan on todella epäeettistä. Prostituution takana on valtava määrä järjestäytynyttä rikollisuutta, niin ihmiskaupan ja parittamisen kuin huumebisneksenkin muodossa. Jokainen seksityöläinen ei ole uhri, mutta asiakkaalla on aika vähän mahdollisuuksia varmistua asiasta.
Baarihoidon ja prostituoidun suurin ero lienee siis siinä, että baarihoito haluaa panna sun kanssasi. Prostituoitu haluaa sun rahasi. Itse en henk.koht. edes ymmärrä, miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua tehdä sitä sun kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:37"]
en tajuu mikä näit naisii vaivaa??? mitä vikaa jos on käyny maksullisissa jos vaan on rahaa? oon nainen ja mulle on ihan sama vaikka mies oiski käyny huorissa tai jos yhen illan juttuja ois enemmän. jos et haluu kertoo et oot ostanu seuraa ja joskus tulee puhetta entisistä petikumppaneista nii voithan sä "luetella" ne huorat ja jättää kertomat et olit maksanu seurasta? jos sul nyt parikyt maksullista on ollu ja muijas kans tulee juttuu et kuinka monen kans oot maannu nii sanot parinkymmenen, älä lisää siihen sitä et ne on huoria.
ei toi mun mielestä niin iso asia oo. toisaalta, oonki varustettu hyvällä itsetunnolla enkä koe maksullisia naisia uhaks niiku ilmeisesti suurin osa tääl vastanneista ;)
p.s. kysyin kahelta muijakaverilta samaa asiaa. ei niitäkää haittais. mut koska et voi tietää onko muijas samaa mieltä ku avmammat kannattaa vaan olla hiljaa.
t. n20
[/quote]
Voi luoja, oletko oikeasti noin tyhmä? Kyse on seksin ostamisen epäeettisyydestä, ei mustasukkaisuudesta. Kannattaa tarkastaa sanakirjasta mitä eettisyys tarkoittaa.
t. n20
[/quote]
Voi luoja, oletko oikeasti noin tyhmä? Kyse on seksin ostamisen epäeettisyydestä, ei mustasukkaisuudesta. Kannattaa tarkastaa sanakirjasta mitä eettisyys tarkoittaa.
En minäkään haluaisi tietää oliko nainen joskus maksullinen. Ei se kiinnosta pätkääkään. Pelkkää seksiä
Missä on Anna Kontula kun sitä tarvitaan?
Suomalaisia naisia ei ihmiskaupata, joten jos on ollut itsenäisen suomalaisen palveluntarjoajan kanssa, itselläni ei ole ongelmaa asian kanssa. Jos kyse on taas köyhemmästä maasta tullut polkuhintaan toimiva prostituoitu, pitäisi hälytyskellojen soida. En ottaisi ulkomaalaisten kanssa riskiä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:42"]
t. n20
[/quote]
[/quote]
Jos molemmat osapuolet ovat vapaaehtoisesti tehneet sopimuksen ja molemmat ovat täysi-ikäisiä, niin en näe ongelmaa.
Jos kaikki on muuten suhteessa hyvin, en haluaisi tietää tuota osaa miehen historiasta (olettaen, että tauteja ei ole). Jos olisin elämäni miehen kanssa ja hän pamauttaisi tuollaisen tiedon, tuskin eroaisin, mutta miettisin niitä maksullisi naisia varmaan lopun ikääni. Väkisinkin se tulisi joskus mieleen, varsinkin seksiä harrastaessa.
Eli en kertoisi, tuskin meistä kukaan on täysin puhdas pulmunen.
Minä valitsisin sinuna naisen, joka hyväksyy tekosi - joka minusta on ihan normaalia. Siitä ei vaan puhuta. Mutta tosiasia on, jos hän ei kestä tuota tietoa sinusta, en suosittele pitempää parisuhdetta. Minulla on mies joka ennen tapaamistamme on käynyt Thaimaassa juuri tuota varten ja kertoi, että se on niiiin helvetin tavallista, että uskoin ja minulle on aivan sama mitä on tehnyt. Hän on tehnyt selväksi, että se oli vain sen hetkisen elämän aatoksia ja saa minusta nyt kaiken tarvitsemansa. Jos et tunne samoin, päästä nainen menemään. Jos et uskalla kertoa, suhde on väärällä pohjalla. Kun kerrot ja hän hermostuu, odota muutama viikko. Naisesi saattaa tulla takaisin. Et ole oksettava, vaan normaali.
[/quote]
Normaali? Älä nyt viitsi.