Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
301/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:27"]

Etkö millään ymmärrä piparimies, että seksin ostamisella vahvistat lieveilmiötä kuten ihmiskauppaa ja olet pilaamassa prostituoidun mielenterveyttä?

Nämä asiat eivät haittaa, kun mies haluaa piparia. Ihan sama jos kymmeniä tuhansia naisia ja lapsia kaupataan vasten tahtoaan. Ihan sama, jos vapaaehtoisesti itseään myyvä kokee ahdistusta ja masennusta ja käyttää päihteitä turruttaakseen pahan olonsa. Ihan sama vaikka hänet olisi raiskattu lapsena, kunhan minä pääsen ruiskimaan hänen sisäänsä. Ihan sama vaikka hän ei minua oikeasti halua. 

Ihan vitun sama.

[/quote]tämä on oikeastaan se oleellinen asia. Olettamus on, että seksiä myyvä kokee ahdistusta muita enemmän ja hänen taustallaan on seksuaalista hyväksikäyttöä. Tästä ymmärtäisi myös, että lapsena kohdatulla seksuaalisella hyväksikäytöllä olisi jotain tekemistä prostituoiduksi ryhtymisen kanssa, mutta se kerrotaan vain implisiittisesti ja voinhan minä nyt ymmärtää kirjoittajan tarkoitusperät väärin. 

Olen linkannut THLn ja Pro tukipisteen tutkimuksen suomalaisista prostituoiduista. Sieltä käy ilmi, että esimerkiksi tyytyväisyys elämään on jopa korkeampi kuin nuorilla suomalaisilla aikuisilla. Viite siihen toiseen tutkimukseen, jota kannattaa verrata prostituoitujen tilanteeseen löytyy blogikirjoituksestani, jolle annoin myös linkin.

Siten tämä seksuaalinen hyväksikäyttö. Siihen saimme muualta erinomaisen metatutkimuksen, josta lainasin paloja. Kertaan nyt vielä.

On tutkimusnäyttöä, että tietyissä prostituutioryhmissä on esiintynyt seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa. Kyse on kuitenkin pääosin  katuprostituoiduista ja huumeidenkäyttäjistä. Tutkimukset ovat otokseltaan vinoja ja ne eivät edusta koko prostituutioilmiötä. Niistä ei voi pätellä, että tämä koskee kaikkia prostituoituja. Missään tapauksessa ei ole näyttöä, että prostituutio johtuisi seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Lisäksi on olemassa mahdollisuus, että seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole missään yhteydessä prostituutioon vaan johtuu vaan siitä, että otokset edustavat väestöä, jolla on enemmän seksuaalisen hyväksikäytön kokemuksia. Vaikka seksuaalista hyväksikäyttöä olisi, sitä on mitattu yhteismitattomilla kysymyksillä ja ei ol tietoa millaisia seurauksia sillä on ollut tutkituille.

Ne linkkaamani otosvirheet muuten koskevat myös niitä tutkimuksia, joissa prostituoiduilla todetaan masennusta ja ahdistusta. Kovin usein kohderyhmänä katuprostituoidut. Kadulla elävillä nyt yleensä on asiat aika huonosti.

Mitä tulee minuun, en osta kadulta. Toisaalta mietitään tätä asiaa enemmän. Afroamerikkalaisilla naisilla esiintyy seksuaalista hyväksikäyttöä useammin kuin muilla ryhmillä. Jos kapakassa tapaan kyseiseen ryhmään kuuluvan, pitääkö kännipano jättää väliin koska hänellä todennäköisyys traumaattisesta seksuaalisesta kokemuksesta on suurempi. Vastaan itse. Ei tarvitse. Tosin jos homma näyttää vastenmieliseltä, silloin voisi jättää väliin. Niin minä jätän jos homma näyttää vastenmieliseltä prostituoidulle.

Piparimies (seksinostaja ja bloggari)

Vierailija
302/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

ootko koskaan ajatellut, että teissä ns. normaaleissa voisi olla jotain vialla...? En ole koskaan pakottanut yhtäkäkään naista ottamaan tuota taakkaa itsellenne, mutta aina te ns. normaalit otatte tuon esiin. Tiedän, etten luonteeltani ole sitä, mitä tahdotte, muttette tekään naiset kohdelleet minua täydellisesti. Jos olisin vaimon saanut, en olisi koskaan häntä pettänyt. Silti te jaksatte, minua vallinnoistani arvostella.. Te ette sen parempia ole, kuin yritätte antaa ymmärtää...

n seksi ei ole koskaan ole ollut mulle helppoa, mutta mitään muuta en ole juuri saanut. aina olen ns. ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aliarvioi naisen logiikkaa

Vierailija
304/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paikka. Paha varsinkin silloin, kun sitä nimen omaan kysytään oletko käynyt maksullisissa. Toisaalta pakotetaan joko valehtelemaan tai kertomaan vastaus jota ei pystytä kuulemaan. Vastaamatta jättäminen on taas epäilyttävää. Koska menneisyydelleen ei kukaan mahda mitään - paitsi muuttaa tapansa tai oppia siitä tms. - vierittäisin palloa jotenkin asian kyselijälle. Yhä vain vielä toimii se logiikka jossa välttää tekemästä asioita muille joita ei itse halua päälleen. Onko ihan pakko kysellä ihmisten seksihistoriasta ylipäänsä? Itse kunnioitan omaa - ja siis myös muiden! - yksityisyyttä, ei ole pakko saada tietää ja retostella ihan kaikkea, sen teidän avioliiton tekosyylläkään! Tämä siis sillä olettamuksella että avioliitto on sitä että nuoruuden seksihistoria pitää pöyhiä ja riepotella läpi tarkkaan, ja tulkitaan jo etukäteen uskottomuudeksi oletetulle tulevaisuuden puolisolle. Tätä juuri kirkon ym. aikaansaamat (mutta sitten heitteillejättämät) eri tavoin kompleksiset ihmiset kilvan ajavat takaa. Tottakai saan heiltä lokaa tästä päälleni, vaan enpä heitä(kään) itseään tilastaan syyttänyt. 

Vierailija
305/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:27"]

Yrität pikkuleipämies julistaa täällä omaa agendaasi keskittymällä epäoleellisuuksiin. Painotan nyt vielä kerran, etten ole sanonut missään vaiheessa, että lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö johtaa suoraan itsenä myymiseen. Olen todennut, että osa heistä on käytetty hyväksi. Linkkaamani tutkimus ei ole yleistettävissä kaikkiin maailman prostituioituihin, he kun ovat hyvin heterogeeninen joukko. Siinä olet oikeassa. Jos on edes pieni mahdollisuus, että prostituoitua on saatettu käyttää hyväksi ja se on ollut osasyynä seksuaalisen minäkuvan vääristymään ja itsensä myymiseen, on mielestäni vastenmieleistä ostaa häneen käyttöoikeus. Tätä ei voi verrata yhdenillanpanoon, johon viittaat. 

Erikoista, että linkkaat tänne vain tutkimuksia suomalaisten seksityöntekijöiden koetusta hyvinvoinnista, vaikka blogisi perusteella käyt ostamassa nuoria naisia mm. Venäjällä, Tsekeissä ja Virosssa. Ethän siis yleistä suomalaisten seksityöntekijöiden hyvinvointia koskemaan koko maailman seksityöntekijöiden populaatiota.

En ymmärrä väitettäsi. Minusta hyväksikäyttö baaripanon kanssa on aivan yhtä paha asia kuin maksullisessa seksissä. En näe mitään eroa siinä. Tietenkin niitä voidaan verrata. Molemmissa voi esiintyä hyväksikäyttöä tai sitten ei. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että pyritkö välttämään hyväksikäyttöä. Minä pyrin. Niin siviilipanoissa kuin prostituoitujen kanssakin. Sinulle tuntuu nyt tuo raha aiheuttavan jonkinlaisia primitiivireaktioita.

Maksullisen nainen antaa sinulle seksiä rahasta, ei siksi että hän haluaisi sinua. Hän on sinuun nähden aina alisteisessa asemassa. Yhdenillan tuttavuus haluaa sinusta samaa asiaa kuin sinä hänestä ja olette tasavertaisia.

Vierailija
306/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:34"]

Mieti ap tuota kun olet nussinut muutamaa sataa maksullista naista tai naisen kaltaista otusta ja sairastanut kaikki tunnetut sukupuolitaudit.

[/quote]

En tiedä oliko tämä minulle vai jollekin muulle. Siitä huolimatta lienee syytä kertoa tautitilanne. Olen sairastanut kerran klamydian. En levittänyt tartuntaa kenellekään. Muita tauteja ei ole ollut.

Prostituutiossa kumin käyttö on yleisempää kuin baaripanoissa. Paljaalla ei juurikaan anneta. Poikkeuksen tästä muodostaa ns. OWO eli oral without condom. Siihen liityy tiettyjä riskejä, vaikka tartunnat ovat useassa taudissa harvinaisempia kuin emätinyhdynnässä.

Piparimies (seksinostaja ja bloggari)

Käyn itse säännöllisesti testeissä. En tiedä moniko baaripanoja harrastava käy. Toivottavasti mahdollisimman moni.

Vierailija
307/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:03"]

Maksullisen nainen antaa sinulle seksiä rahasta, ei siksi että hän haluaisi sinua. Hän on sinuun nähden aina alisteisessa asemassa. Yhdenillan tuttavuus haluaa sinusta samaa asiaa kuin sinä hänestä ja olette tasavertaisia.

[/quote]

No jos seksiä ostaa niin lähtökohta on, että motiivi on raha. Vaan mistä se alisteinen asema tulee? Voisitko kertoa.

Vierailija
308/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:15"]

Mminulla on aina ollut se käsitys, että miehet, jotka käyttävät prostituoiden palveluja, vaikka muitakin vaihtoehtoja olisi, ovat kyvyttömiä normaaleihin, tasa-arvoisiin parisuhteisiin. Kummassakin tapauksessa mies ostaa ihmisen käyttöönsä, eikä tällä ole pienintäkään mahdollisuutta vaikuttaa asioiden kulkuun.

[/quote]

Tämä on yleinen harhaluulo. Prostituoitu asettaa aina säännöt mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Säännöt ovat tiukemmat kuin siviilisuhteissa. Prostituoidut eivät pääosin ole tahdottomia heikkoja naisia, jotka antavat tehdä mitä vaan.

Itselläni on ollut satoja siviiliapanoja ja tapaamisia prostituoitujen kanssa. Jälkimmäiset ovat olleet keskimääräisesti huomattavasti vahvatahtoisempia.

Vastoin yleisiä harhaluuloja prostituoitujen asiakkaista aika iso on miehiä, joilla on muutenkin paljon suhteita. Tämä käy hyvin ilmi esimerkiksi Kontulan ja Haavio-Mannilan Suomalainen seksi -tutkimuksista. Toisin sanoen, jos miehesi on kokenut. riski prostituoidun kanssa tapaamisesta on aika iso.  Siitä ei vaan välttämättä kerrota.

Piparimies (seksinostaja ja bloggaaja)

[/quote]

Ja nyt yleistät itsekin irvokkaasti. Miten vasten tahtoaan myytävä prostituoitu asettaa säännöt mitä saa tehdä ja mitä ei?

Vierailija
309/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin viimevuonna seksiä 5 eri maksullisen naisen kanssa ja enkä todellakaan kerro vaimolle. Katsokoot itseään peilistä nii syy löytyy heti miks noin teen...

Vierailija
310/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:03"]

[/quote]

No jos seksiä ostaa niin lähtökohta on, että motiivi on raha. Vaan mistä se alisteinen asema tulee? Voisitko kertoa.

[/quote]

Alisteinen asema tulee siitä, että nainen voi joutua olosuhteiden pakosta myymään itseään tai olla pakotettuna myymään itseään. 

Vierailija
311/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että AP on ihan rehellinen ja tavallinen suomalainen mies. Paneminen nyt on geeneissä ja naisten kummalliset moraalinäkemykset on oma asiansa. Älä turhaan vaivaa siippaasi tällaisilla turhuuksilla vaan nauttikaa yhdessä avioliitosta ja toisistanne. Parempi kuitenkin käydä tarpeen mukaan maksullisissa kuin polkemassa naapurin rouvaa. Jälkimmäisestä jää kuitenkin kiinni ja kaikille tulee huono mieli. Vaimo käy kuitenkin kampaajalla joten miksi et voisi nauttia omasta luksuksesta silloin tällöin? Täysin rinnasteisia asioita, kampaajalla käynti on usein vaan kalliimpaa.

Vierailija
312/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan tilanne, jossa nainen myy itseään täysin vapaasta tahdostaan. Hän on korkeasti koulutettu, hänellä on mahdollisuus koulutusta vastaavaan työhön, häntä ei ole koskaan käytetty seksuaalisesti hyväksi ja mielenterveyskin on hyvä. Hänen parisuhteensa tai henkilökohtainen seksielämä eivät kärsi valitusta ammatista. Hän kokee ammattiylpeyttä ja antaa myös lapsilleen siunauksen seurata äitinsä jalanjäljissä.

Koet varmaan pikkuleipämies, että on täysin eettistä ostaa seksiä kuvatulta henkilöltä? Kuitenkin kun ostat häneltä seksiä vaikutat positiivisesti seksinoston kysyntään. Ja kun kysyntä on korkealla alalle tulee toimijoita, jotka eivät ole siellä vapaasta tahdostaan. Miksi et suostu tarkastelemaan toimintasi vaikutuksia suuremmassa mittakaavassa?

Vierailija
313/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:20"]

Kuulostaa siltä että AP on ihan rehellinen ja tavallinen suomalainen mies. Paneminen nyt on geeneissä ja naisten kummalliset moraalinäkemykset on oma asiansa. Älä turhaan vaivaa siippaasi tällaisilla turhuuksilla vaan nauttikaa yhdessä avioliitosta ja toisistanne. Parempi kuitenkin käydä tarpeen mukaan maksullisissa kuin polkemassa naapurin rouvaa. Jälkimmäisestä jää kuitenkin kiinni ja kaikille tulee huono mieli. Vaimo käy kuitenkin kampaajalla joten miksi et voisi nauttia omasta luksuksesta silloin tällöin? Täysin rinnasteisia asioita, kampaajalla käynti on usein vaan kalliimpaa.

[/quote]

Kyllä seksi ja hiustenleikkaus ovat täysin verrannollisia keskenään. Nyt voin hyvillä mielen lähteä kävelemään pimeälle polulle ja ei ole väliä raiskataanko minut vai tuleeko joku väkisin leikkaamaan minun hiukset. 

Vierailija
314/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkaan ei saa luovuttaa nyt sitten verta, kun sinä olet maksanut seksistä. Riskeeraat verta saavien potilaiden turvallisuuden!

Vierailija
315/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"]

Nainenkaan ei saa luovuttaa nyt sitten verta, kun sinä olet maksanut seksistä. Riskeeraat verta saavien potilaiden turvallisuuden!

[/quote]

Miksi? Mäkin olen käynyt maksullisissa ja verenluovutuksissa...

Vierailija
316/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tätä trollien määrää täällä!

Vierailija
317/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:39"]

Huh tätä trollien määrää täällä!

[/quote]

Ja kuka oli trolli?

Vierailija
318/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Miksi? Mäkin olen käynyt maksullisissa ja verenluovutuksissa...
[/quote]
Menepä tekemään vaikka ihan netissä se "sovinko luovuttajaksi". Samat kysytään sitten luovutuksessa ja maksullinen seksi ei ole ok.

Vierailija
319/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Alisteinen asema tulee siitä, että nainen voi joutua olosuhteiden pakosta myymään itseään tai olla pakotettuna myymään itseään. 

[/quote]

Joudun olosuhteiden pakosta ja pakotettuna työskentelemään toiselle joka päivä 7,5 tuntia jotta perheeni saa ruokaa ja laskut maksettua. Olenko alisteisessa asemassa ja jos en niin miksi en?

Vierailija
320/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:34"] Nainenkaan ei saa luovuttaa nyt sitten verta, kun sinä olet maksanut seksistä. Riskeeraat verta saavien potilaiden turvallisuuden! [/quote] Miksi? Mäkin olen käynyt maksullisissa ja verenluovutuksissa... [/quote] Menepä tekemään vaikka ihan netissä se "sovinko luovuttajaksi". Samat kysytään sitten luovutuksessa ja maksullinen seksi ei ole ok.

[/quote]

No voiko käydä luovuttamassa verta jos on ehkä herpes? Mä olen käyny...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän