Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
221/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota kertomaan, jos et enää moista harrasta. Ehkä kannattaisi kuitenkin homman eettisyyttä miettiä edes näin jälkikäteen. 

Vierailija
222/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:24"]

En jaksa uskoa, että seksiä ostavat valehtelisivat kyselyssä niin radikaalisti. Säilyttäväthän he anonymiteetin ja koskemattomuuden. 

[/quote]

Mä taas jaksan uskoa. Mihin sitä valittaisi jos tutkimuksen tulokset annettaisiinkin poliisille? Mutta tässä nyt ei uskomuksilla liene kauheasti sijaa. Jos asia on niinkuin sinä uskot, onko siis parempi että prostituoituja on vähemmän, mutta he työskentelevät monin verroin huonommissa olosuhteissa?

[/quote]

Tutkimuksessa on osoitettu, että laillistettu seksinosto lisää ihmiskauppaa, kun puolestaan seksinoston täyskielto vähentää sitä. Paperi löytyy nimellä Does Leagalized Prostitution Increase Human Trafficing, 2012.

Antakaa prostituution kannattajat tutkimustietoa (ei omia uskomuksia) prostituution hyvistä puolista sitä harjoittavalle yksilölle ja yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:45"]Voivoi :) Mä tiedän paljon miehiä jotka eivät ikinä menisi maksullisiin vaikka eivät muuten seksiä saakaan. Heillä on periaatteena tämä asia. Ilmeisesti itse pyörit paljon löyhämoraalisten ihmisten kanssa?

[/quote]Nämä ovat sellaisia juttuja, joita mies ei naiselle kerro. Ei edes sille sydänystävänaiselle. Miestenkin kesken vain luottoystäville tai samanhenkiselle pienporukalle. Miksi? Syy löytyy tästä ketjusta. Joillakin naisilla kilahtaa täysin kun maksullisista on kyse. Muistetaan kuitenkin, että esim. EU: n mallivaltio Saksassa alapäähieronta on laillinen elinkeino eli maailmalla on asiasta muitakin käsityksiä kuin av-palstan käsitys.

Vierailija
224/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa ajatus seksin arvon laskemisesta, siksi aina niin kova haloo nousee. Ketään ei kiinnosta vaikkapa vanhusten tai nuorten miesten itsemurhat, mutta aijai prostituutio on tapetilla! Miksi näin? Harmittaako, kun kaikilla miehillä on mahdollisuus seksiin, ettekä voi säännöstellä sitä vain niille, jotka koette sen arvoiseksi?

Vierailija
225/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas.

[/quote]

ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI.

[/quote]Ne naiset, jotka ovat antaneet näille miehille pakit eivätkä seksiä, kutsuvatko nekin näitä miehiä MIEHIKSI?

Vierailija
226/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harjoitus tekee mestarin", eli tuohan on todella hyvää valmennusta avo/avioliiton seksielämää varten.

Vierailija
227/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:51"]

Naisia harmittaa ajatus seksin arvon laskemisesta, siksi aina niin kova haloo nousee. Ketään ei kiinnosta vaikkapa vanhusten tai nuorten miesten itsemurhat, mutta aijai prostituutio on tapetilla! Miksi näin? Harmittaako, kun kaikilla miehillä on mahdollisuus seksiin, ettekä voi säännöstellä sitä vain niille, jotka koette sen arvoiseksi?

[/quote]

Kyllä aika monia kiinnostaa vanhusten ja nuorten miesten itsemurhat, meillä on lääkäreitä, hoitolaitoksia, kaikkea mahdollista millä jatkuvasti tehdään töitä että saataisiin itsemurhat laskuun. Mutta siitä ei ole kyse tässä langassa, joten tee oma lankasi äläkä vie tätä täysin off-topiciksi.

Vierailija
228/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas.

[/quote]

ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI.

[/quote]Ne naiset, jotka ovat antaneet näille miehille pakit eivätkä seksiä, kutsuvatko nekin näitä miehiä MIEHIKSI?

[/quote]

Naisille seksin saanti on helppoa, eikä se monia tunnu niin pakottavalla tavalla edes kiinnostavan. Silloin on helppo väheksyä miesten tarpeita ja vaikeuksia. Ei näemmä ole pientäkään kykyä nähdä maailmaa toisen silmin.

Vierailija
229/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:45"]Voivoi :) Mä tiedän paljon miehiä jotka eivät ikinä menisi maksullisiin vaikka eivät muuten seksiä saakaan. Heillä on periaatteena tämä asia. Ilmeisesti itse pyörit paljon löyhämoraalisten ihmisten kanssa?

[/quote]Nämä ovat sellaisia juttuja, joita mies ei naiselle kerro. Ei edes sille sydänystävänaiselle. Miestenkin kesken vain luottoystäville tai samanhenkiselle pienporukalle. Miksi? Syy löytyy tästä ketjusta. Joillakin naisilla kilahtaa täysin kun maksullisista on kyse. Muistetaan kuitenkin, että esim. EU: n mallivaltio Saksassa alapäähieronta on laillinen elinkeino eli maailmalla on asiasta muitakin käsityksiä kuin av-palstan käsitys.

[/quote]

Mitä kilahtamista on keskustella ja perustella prostituution moraalisesta vääryydestä? Halutaan vain sulkea silmät ja korvat ja kirota feministilehmät alimpaan helvettiin. Uskotellaan, että miehellä on oikeus ostaa ja alistaa nainen. Ihan sama onko nainen vapaaehtoinen, pakotettu tai psyykeltään haavoittuvainen. 

Vierailija
230/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:27"]

Minulle ei maksulliset sinällään olisi ongelma, mutta että Thaimaan maksulliset.. Se kertoo jo liikaa ihmisen moraalista minullekin. Kiitos ei ja hei!

[/quote]En ole käynyt Thaimaassa, mutta sielläkin on monenlaisia maksullisia. Yksi on ystäväni vaimo nykyään ja asuu Suomessa.

Vierailija
231/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"]

[/quote]

Kyllä aika monia kiinnostaa vanhusten ja nuorten miesten itsemurhat, meillä on lääkäreitä, hoitolaitoksia, kaikkea mahdollista millä jatkuvasti tehdään töitä että saataisiin itsemurhat laskuun. Mutta siitä ei ole kyse tässä langassa, joten tee oma lankasi äläkä vie tätä täysin off-topiciksi.

[/quote]

Heh, yhtään threadia noista ei ole foorumilla näkynyt, mutta tästä on miljoonittain lankoja. Anna nyt toisten ihmisten harrastaa seksiä rahasta tai ilman. Paritus ja ihmiskauppa erikseen, mutta kai nyt sen verran voit antaa anteliaan sosiaaliturvan parissa asuville itsenäisille ihmisille mahdollisuuksia päättää omasta elämästään, ettei sinun tarvitsisi tulla joka asiaan sanomaan, miten muiden pitää elää?

Vierailija
232/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tulihan se sieltä! Että prostituution kieltämisellä halutaan vain kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Sillä kieltämisellä halutaan lisätä naisten tasa-arvoa ja suojella naisia, jotka ovat heikossa asemassa.

Vierailija
233/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"]

[/quote]

[/quote]

Heh, yhtään threadia noista ei ole foorumilla näkynyt, mutta tästä on miljoonittain lankoja. Anna nyt toisten ihmisten harrastaa seksiä rahasta tai ilman. Paritus ja ihmiskauppa erikseen, mutta kai nyt sen verran voit antaa anteliaan sosiaaliturvan parissa asuville itsenäisille ihmisille mahdollisuuksia päättää omasta elämästään, ettei sinun tarvitsisi tulla joka asiaan sanomaan, miten muiden pitää elää?

[/quote]

Tuon lainaamasi tekstin kirjoitti seksityön puolustaja... Ja niitä lankoja olisi varmaan tuolla foorumin puolella jos sinä tekisit niitä sinne etkä kaappaisi toista, aiheeseen täysin liittymätöntä lankaa omiin tarkoitusperiisi.

Vierailija
234/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies mene kertomaan. Jos tuleva suhteesi ei jostain syystä kantaisikaan loputtomiin, voit olla varma, että suomi-nainen pitää huolen, että kaikki tietää sinun olleen huoripukki.

Vierailija
235/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Mitä kilahtamista on keskustella ja perustella prostituution moraalisesta vääryydestä? Halutaan vain sulkea silmät ja korvat ja kirota feministilehmät alimpaan helvettiin. Uskotellaan, että miehellä on oikeus ostaa ja alistaa nainen. Ihan sama onko nainen vapaaehtoinen, pakotettu tai psyykeltään haavoittuvainen. 

[/quote]

Onko tässä joku puolustanut ihmiskaupan uhreilta ostamista, toivottavasti ei. Parempi kuitenkin syrjäyttää laiton kauppa laillisella ja valvotulla vaihtoehdolla. En sano, ettei vapaaehtoisella prostituutiollakin voisi olla haittoja ostajalle tai myyjälle, mutta parempi pitää toiminta päivänvalossa. Siksi viinakin on laillista ja kannabis alkaa monessa maassa vapautua myös.

Mielummin rakennetaan turvaverkkoja kaikille prostituoiduille kuin pidetään iso osa epäinhimillisesti yhteiskunnan ulkopuolella. Se on uhkapelien, alkoholin, huumeiden ja monen muun paheen kohdalla nähty, että kieltäminen ei toimi. Silloin pitää minimoida haitat ja tarjota apua, linnaan heittämisestä ei ole hyötyä.

Vierailija
236/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

Naisille seksin saanti on helppoa, eikä se monia tunnu niin pakottavalla tavalla edes kiinnostavan. Silloin on helppo väheksyä miesten tarpeita ja vaikeuksia. Ei näemmä ole pientäkään kykyä nähdä maailmaa toisen silmin.

[/quote]

Niin miehellekin kuin naisellekin riittää viime kädessä oma käsi jos seksiä ei ole muuten saatavilla.

Suorastaan koominen sinun loppukanettisi: Ei näemmä ole pientäkään kykyä nähdä maailmaa toisen silmin. Näetkö sinä maailmaa naisen silmin, jota pahimmassa tapauksessa myydään vasten tahtoaan?

Vierailija
237/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:24"]

En jaksa uskoa, että seksiä ostavat valehtelisivat kyselyssä niin radikaalisti. Säilyttäväthän he anonymiteetin ja koskemattomuuden. 

[/quote]

Mä taas jaksan uskoa. Mihin sitä valittaisi jos tutkimuksen tulokset annettaisiinkin poliisille? Mutta tässä nyt ei uskomuksilla liene kauheasti sijaa. Jos asia on niinkuin sinä uskot, onko siis parempi että prostituoituja on vähemmän, mutta he työskentelevät monin verroin huonommissa olosuhteissa?

[/quote]

Tutkimuksessa on osoitettu, että laillistettu seksinosto lisää ihmiskauppaa, kun puolestaan seksinoston täyskielto vähentää sitä. Paperi löytyy nimellä Does Leagalized Prostitution Increase Human Trafficing, 2012.

Antakaa prostituution kannattajat tutkimustietoa (ei omia uskomuksia) prostituution hyvistä puolista sitä harjoittavalle yksilölle ja yhteiskunnalle.

[/quote]

Pitäisi selvittää tutkimusten tekijöiden taustat ja metodologiat, jotta pystyisi arvioimaan tutkimusten luotettavuutta. Minulla ei ole siihen aikaa, mielenkiintoa eikä pätevyyttä. Heitän kuitenkin ihan vain ajatuksia herättämään yhden artikkelin linkin. Ostokielto ei taidakaan olla mikään autuus: fifi.voima.fi

Vierailija
238/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Tulihan se sieltä! Että prostituution kieltämisellä halutaan vain kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Sillä kieltämisellä halutaan lisätä naisten tasa-arvoa ja suojella naisia, jotka ovat heikossa asemassa.

[/quote]

Sillä halutaan kieltää ja kontrolloida kaikkien seksuaalisuutta. Jos nainen omasta tahdostaan täysissä ruumiin ja sielun voimissa haluaa myydä seksiä, niin kuka sinä olet sen kieltämään? Ei se ole tasa-arvon edistämistä vaan yksi tapa kahlita naisten seksuaalisuutta. Moni polttaa siipensä yhden yön jutuissakin, mutta niistä asenteet sentään ovat hieman löystyneet. Vaikka samaa naisten uhriuttamista ja oman harkintakyvyn mitätöintä edelleen on ilmassa riittämiin.

Vierailija
239/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]

Onko tässä joku puolustanut ihmiskaupan uhreilta ostamista, toivottavasti ei. Parempi kuitenkin syrjäyttää laiton kauppa laillisella ja valvotulla vaihtoehdolla. En sano, ettei vapaaehtoisella prostituutiollakin voisi olla haittoja ostajalle tai myyjälle, mutta parempi pitää toiminta päivänvalossa. Siksi viinakin on laillista ja kannabis alkaa monessa maassa vapautua myös.

Mielummin rakennetaan turvaverkkoja kaikille prostituoiduille kuin pidetään iso osa epäinhimillisesti yhteiskunnan ulkopuolella. Se on uhkapelien, alkoholin, huumeiden ja monen muun paheen kohdalla nähty, että kieltäminen ei toimi. Silloin pitää minimoida haitat ja tarjota apua, linnaan heittämisestä ei ole hyötyä.

[/quote]

Odotan mielenkiinnolla tutkimuksia laillisen prostituution myönteisistä vaikutuksista. Aikaisemmin jo kävi selväksi, että laillinen prostituutio lisää ihmiskauppaa ja vice versa. Lisäksi se vähentää seksin ostamista. Muut perustelut ovat tässä vaiheessa pelkkää sananhelinää. 

Vierailija
240/341 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin miehellekin kuin naisellekin riittää viime kädessä oma käsi jos seksiä ei ole muuten saatavilla.

Suorastaan koominen sinun loppukanettisi: Ei näemmä ole pientäkään kykyä nähdä maailmaa toisen silmin. Näetkö sinä maailmaa naisen silmin, jota pahimmassa tapauksessa myydään vasten tahtoaan?

[/quote]

Olen tässäkin ketjussa perustellut, miksi nimenomaan vasten tahtoa myynti pitää kitkeä pois ja ainoa keino on tuoda toiminta päivänvaloon ja luoda turvaverkot, joihin heittäytyä. Kaikkia haittoja ei saada pois, mutta iso osa laittomasta kaupasta kyllä. Vai kuinka usein ihmiset vaikkapa alkoholin kanssa menevät ja ostavat pimeän pullon, kun valvottu ja turvallinenkin vaihtoehto on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän