jos jää kiinni kortitta ajosta
onko poliiseilla joku tieto , että kyseisen auton omistajalla ei ole korttia . eli jos jää kerran kiinni kortitta ajosta niin onko auto ns. leimattu.. sen jälkeen . eli jää haaviin helpommin . vai pysäyttääkö poliisi vain jos esim. verot maksamatta
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:55"]
Mä ajoin monta kuukautta jokapäivä 100km ku oli kortti pois. Ajoin 80 alueelle 139km/h ajoin käräjillekki autolla ilman korttia ja kytiksen pihaan hakemaan korttia. Sain 90€ sakkoja. Haistatin kytille kunnolla pitkät paskat...
[/quote]
Niin mistä tuo 90€ sakko tuli? kortitta ajosta vai.
[/quote]
Tuosta ylinopeudesta. Opiskeliana käräjistä ei tullu maksettavaa. En kortitta ajosta kiinni jääny. Harmitti ku piti käydä autokoulu uusiksi. Tuosta on jo 10v
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"]
Mulla on nyt 5 v ollut kortti joten ei ihan voi sanoa ""ennen oli ennen ja nyt on nyt""
[/quote]
No joku voi ajella ilman korttia tai kännissä 50v jäämättä koskaan kiinni, ja toinen voi jäädä ensimmäisellä kerralla. Joten turha näistä on mitään johtopäätöksiä vetää yhden ihmisen kokemuksien perusteella. Se nyt on tuurissa jääkö kiinni vai ei.
[/quote]
Niinpä. Maalaisjärjestä on kyse. Minä en ainakaan näe syytä miksi jokainen autoilija pitää pysäyttää jos liikenne sujuu niin kuin pitääkin. Sääntöjen orjallinen noudattaminen ei kuulu ihmisten keskuuteen missä olosuhteet ovat erilaisia jokaiselle. Aivojen käyttö sallittu - poliiseillekin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"]
Mulla on nyt 5 v ollut kortti joten ei ihan voi sanoa ""ennen oli ennen ja nyt on nyt""
[/quote]
No joku voi ajella ilman korttia tai kännissä 50v jäämättä koskaan kiinni, ja toinen voi jäädä ensimmäisellä kerralla. Joten turha näistä on mitään johtopäätöksiä vetää yhden ihmisen kokemuksien perusteella. Se nyt on tuurissa jääkö kiinni vai ei.