Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ammatti turn off sinulle?

Vierailija
03.01.2015 |

Jos nyt jätetään ne älyttömimmät kuten strippari ja vastaavat pois, niin onko olemassa joku ammatti, joka tappaa kiinnostuksesi?

Mietin vain, kum yleensä en ole jaksanut miettiä miehen ammattia vaan olen arvostanut vain yleisesti työntekoa rahan eteen. Mutta nyt aloin ajatella, että kelpuutanko liikaa kaikkea. Pitäisikö olla jotkut kriteerit toisen työn suhteen?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:32"]Turnoffit: työtön, kalastaja, ravimies, kokoomuslainen, sisustussuunnittelija.
[/quote]

Mikä vitun ammatti on työtön? Tai Kokoomuslainen? Osaatko lukea ja ennenkaikkea ymmärrätkö lukemasi?

Vierailija
62/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 08:26"] No ei nää nyt viime kädessä mitään deal breakereita ole, mutta jos on työssä, johon ei tarvita (juuri) mitään koulutusta eikä suunnittele tähän muutosta. Esim. tarjoilija, kaupan kassa/vastaava aspa, portsari, rekkakuski, taksikuski, jne. Ja näissäkään ei sinänsä työssä ole vikaa, ehkä se kouluttautumattomuus on pahempi. [/quote] Yleinen mielenkiinto, kun näitä mainitsemiasi, nyt kuitenkin tarvitaan. Ja rekkakuskit vetävät aika hyvää liksaakin, varinkin ulkomaanpäivärahoilla 3000-4000e/kk "ei juuri mitään koulutusta" itse en lumi sateessa pärjäisi tuplaperävaunun kanssa, vaikka veljeni pärjää, itse olen lakimies mutta en pidä itseäni juuri minään veljeeni verratuna!, ja palkkakin huonompi.. Ahdistavia ennakko asenteita, myös moni taksikuski on tajunnut elämästäni enemmän kuin, henkilökohtainen psykiatrini aikoinaan.  Onko väärin jos arvomailmassa tulee ensin harrastukset ja perhe kuin ura? Jos kuitenkin pärjää? [/quote] Hahaha "lakimies", lumi sade ja ennakko asenteet kuvastaa hyvin syitä, jotka näissä ammateissa ovat turn off. T. 28

[/quote]

Kuten sanoin en pidä itseäni juuri minään, varsinkaan näin joulun alla kolmatta päivää kännissä :)

Vierailija
64/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 08:26"]

No ei nää nyt viime kädessä mitään deal breakereita ole, mutta jos on työssä, johon ei tarvita (juuri) mitään koulutusta eikä suunnittele tähän muutosta. Esim. tarjoilija, kaupan kassa/vastaava aspa, portsari, rekkakuski, taksikuski, jne. Ja näissäkään ei sinänsä työssä ole vikaa, ehkä se kouluttautumattomuus on pahempi.

[/quote]

Yleinen mielenkiinto, kun näitä mainitsemiasi, nyt kuitenkin tarvitaan. Ja rekkakuskit vetävät aika hyvää liksaakin, varinkin ulkomaanpäivärahoilla 3000-4000e/kk "ei juuri mitään koulutusta" itse en lumi sateessa pärjäisi tuplaperävaunun kanssa, vaikka veljeni pärjää, itse olen lakimies mutta en pidä itseäni juuri minään veljeeni verratuna!, ja palkkakin huonompi.. Ahdistavia ennakko asenteita, myös moni taksikuski on tajunnut elämästäni enemmän kuin, henkilökohtainen psykiatrini aikoinaan. 

Onko väärin jos arvomailmassa tulee ensin harrastukset ja perhe kuin ura? Jos kuitenkin pärjää?

[/quote]

Tuolla ulosannilla en usko hetkeäkään, että olet "lakimies".

Vierailija
65/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunks-tanssija.

Vierailija
66/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja tai kampaaja.

Vierailija
67/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, alakoulun opettaja jne jne

Vierailija
68/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:32"]

Turnoffit: työtön, kalastaja, ravimies, kokoomuslainen, sisustussuunnittelija.

[/quote]

xD

Minun turnoff: peruskoululainen

Vierailija
69/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja.

Vierailija
70/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kaikista markettienkassa lukio tytöistä. Vaimo valitsee vaan yleensä vanhemman tai mies kassan. Ehkä tänään on mun päivä ja saan jonku kivan hymyn.

T.mies35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi