Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ammatti turn off sinulle?

Vierailija
03.01.2015 |

Jos nyt jätetään ne älyttömimmät kuten strippari ja vastaavat pois, niin onko olemassa joku ammatti, joka tappaa kiinnostuksesi?

Mietin vain, kum yleensä en ole jaksanut miettiä miehen ammattia vaan olen arvostanut vain yleisesti työntekoa rahan eteen. Mutta nyt aloin ajatella, että kelpuutanko liikaa kaikkea. Pitäisikö olla jotkut kriteerit toisen työn suhteen?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja, henkinen valmentaja, yritysjohdon konsultti.

Vierailija
2/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi ketään ei-korkeakoulutettua, ns. amisjunttia siis. Miksi pitäisi, kun itsekin olen korkeakoulutettu, hyvännäköinen, järkevä jne eli vara valita.

Toki jos rakastuisin vaikka raksamieheen tai vaikka roskakuskiin, niin huolisin. Yleensä vaan en, koska ei ole mitään yhteistä. :/

Työttömyys omasta aloitteesta on sellainen, ettei sormien läpi katsella....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjät. Yök!

Vierailija
4/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilas

Vierailija
5/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.

Vierailija
6/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off: hammaslääkäri. Totaaliturnoff!

Vierailija
7/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 08:15"]

Poliisi.

[/quote]

ai, miusta tää on yks hotimmista sen palomiehen lisäksi.

Vierailija
8/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, juristi, ekonomi. Moni liian täynnä itseään, fakki-idiootti. Siis ei mitään muita kiinnostuksenkohteita, kuin työ, materia ja raha. Toisaalta on vaikea kuvitella, että minulla olisi mitään yhteistä jonkun perusduunarin kanssa.

Vierailija
9/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen voi ihan hyvin olla vaikka rekkakuski. Kuka tahansa voi lukea ja hankkia yleissivistystä. Minun mieheni on rekkakuski ja hän on fiksuimpia ja älykkäimpiä miehiä ketä olen tavannut. Hänen kanssaan voi keskustella mistä vaan. Ihailen ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan koko ajan uutta.

Vierailija
10/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, ettei ammattiani ole vielä mainittu täällä, sillä yleensä esim. Baareissa tuntuu olevan monelle järkytys, että mekin ollaankin ihan ihmisiä :D
t. Sosiaalityöntekijä

Vierailija
11/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on useampi sellainen ammatti jota olisin aiemmin saattanut pitää turn offina mutta nyt kun olen tutustunut joihinkin noiden alojen edustajiin niin hitto, ovatkin ihastuttavia ihmisiä. Ja jokaisella on joku oma syy siihen että miksi juuri se työ vaikka ei olisi kuuminta hottia. Eräs tällainen oli muun muassa tekemässä nuorempana oman muun alansa kansainvälistä huippu-uraa mutta se ei sitten ollutkaan ikuinen.

Vierailija
12/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslääkärit, jotka availee ruumiita.
Torimyyjät, ei aina.
Raksalaiset.
Opettajat.
Sihteerit.

Vierailija
13/70 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pikemmin kääntäen: suurin osa ammateista ei mua innosta.

Kyse ei ole rahasta vaan siitä mitä se kertoo miehen persoonasta ja suhtautumisesta elämään & tulevaisuuteen.

Vierailija
14/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemisti tuntuu olevan kohdallani turnoff.. Vaikka itse tienaan kyseisessä ammatissa varsin hyvin. Naisten naama lässähtää aina kun vastaan olevani kemisti :) No ei haittaa enää kun on ulkomailta ihana nainen nyt ollut jo vuosia.

Vierailija
15/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaajan kanssa ei välttämättä arvot kohtaisi, jos ei sitten jotenkin voisi todistaa alansa eetisyyttä. Noin muuten ei ammatilla sinänsä ole väliä parisuhteessa, mutta en halua liian urasuuntautunutta ihmistä. Sellaisen ihmisen kanssa joutuisin luultavasti kantamaan aivan liian suuren vastuun perheestä. En ole mikään kodinhoitajatyyppinen ihminen, joten otan ennemmin perusduunarin, joka suostuu jakamaan kotityöt ja huolehtimaan perheestään.

Vierailija
16/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa korkeasti koulutettu, ammattiin katsomatta.

Olen tapaillut paria yliopistossa opiskelevaa miestä ja he olivat täynnä itseään. Joka käänteessä nostivat itseään jalustalle, ovathan he sentään yliopistossa ja minä vain lukion sekä amiksen käynyt.

Minulle jäi pysyvä vastenmielisyys korkeasti koulutettuja (miehiä) kohtaan ja vaikka palkkatyönään olisivat laitoshuoltajia, ei kiinnosta.

Vierailija
17/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä ovat kaikki, jotka valehtelevat työkseen: kansanedustajat ja muut poliitikot, autokauppiaat, puhelinmyyjät, juorulehtien toimittajat, johdon konsultit, homeopaatit ja muut uskomushoitajat, astrologit, uskontojen saarnaajat, jne. Myös pomot jotka kehuskelevat ajaneensa yrityksiä nurin ja pilkkoneensa ja myyneensä ne voitolla ovat täysin out, sellaisia en edes tervehdi, sen verran pahaa heidän kaltaisensa ihmiset aiheuttavat. Pörssimeklarit ja pankkiirit ovat myös vastenmielisiä, koska he rikastuvat aina jonkun toisen kustannuksella.

Otan sata kertaa mieluummin vaikkapa rehellisen laitoshuoltajan, IT-nörtin tai poliisin, he tekevät tämän maailman edes vähän paremmaksi.

Koulutuksella ei ole väliä, mutta älykkyydellä on. Minulle on se ja sama, onko ihminen käynyt todistamassa jollekin ikälopulle instituutiolle osaavansa kirjoittaa sellaista tekstiä kuin kyseinen instituutio haluaa lukea. Ja työelämässä on lähinnä säälittävää nähdä, kuinka kahden korkeakoulututkinnon suorittanut ihminen ei osaa työstään edes perusteita eikä pärjää mitenkään ilman apua, ja toisaalta moni muu pärjää hyvin ilman turhia tutkintojakin. Yleensä kyse on siitä, että töissä ei enää pärjää kopioimalla internetistä tekstejä kuten korkeakoulussa, vaan asia pitää oikeasti osata.

Vierailija
18/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti oon huomannut, että raksaduunarimiehet tmv on aika paha turn off. Tiedä nyt sit mistä tääkin johtuu. Ja sit toisaalta tällä hetkellä olen vähän ihastunut yhteen sairaanhoitajamieheen. Ei juuri logiikkaa, mutta ei kai tunteissa yleensä.

Vierailija
19/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun nää teurastajia paheksuvat on usein itse lihansyöjiä :D

Vierailija
20/70 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:25"]

Mä tykkään kaikista markettienkassa lukio tytöistä. Vaimo valitsee vaan yleensä vanhemman tai mies kassan. Ehkä tänään on mun päivä ja saan jonku kivan hymyn. T.mies35

[/quote]

Kirjoitustyylisi paljastaa, että olet tuo aiemmin kommentoinut "lakimies". Eli rekkakuski. Ei sillä, että rekkakuskeissa olisi mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä