Onko joku ammatti turn off sinulle?
Jos nyt jätetään ne älyttömimmät kuten strippari ja vastaavat pois, niin onko olemassa joku ammatti, joka tappaa kiinnostuksesi?
Mietin vain, kum yleensä en ole jaksanut miettiä miehen ammattia vaan olen arvostanut vain yleisesti työntekoa rahan eteen. Mutta nyt aloin ajatella, että kelpuutanko liikaa kaikkea. Pitäisikö olla jotkut kriteerit toisen työn suhteen?
Kommentit (70)
Suurtalouskokki (kokemukseni mukaan tälle alalle päätyvät miehet, siksi koska opiskelemaan pääsee helposti. Mitään intohimoa ei alalle ole ja ollaan liian laiskoja lukemaan mitään muuta.) ja rekkamies (kuinka monta peruskoulupohjaista rekkakuskia tiedänkään! Olis voinu edes jonkun toisen asteen tutkinnon lukea..).
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:25"]
Mä tykkään kaikista markettienkassa lukio tytöistä. Vaimo valitsee vaan yleensä vanhemman tai mies kassan. Ehkä tänään on mun päivä ja saan jonku kivan hymyn. T.mies35
[/quote]
Kirjoitustyylisi paljastaa, että olet tuo aiemmin kommentoinut "lakimies". Eli rekkakuski. Ei sillä, että rekkakuskeissa olisi mitään vikaa.
[/quote] pilkku sinne piste tänne yhdys sana on mitäon,,, Kaikki kirjoittaa täällä välillä oikein. Senjälkee toine kommentti kirjotetaa erityylil ku pelkureita kotihiiriä. Ja sitten ilta-lehden omilla nimillä kirjoittajia haukutaan täällä. Kirjoitusasusta ei täällä voi todeta juuri mitään, kun kaikki kirjoittaa anonyymisti.
Joku itseään täynnä oleva kauppakorkean käynyt konsultti tai muu bisnesukkeli ei tunnu kiinnostavalta. Eikä moni matalan koulutuksen ammattikaan, vaikka olisikin tärkeä yhteiskunnan kannalta. Kommentoin puhtaasti parisuhdenäkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:29"]On.
[/quote]
No mikä?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:40"].
[/quote]
teurastaja, vanginvartija, ilotyttö
Lehdenjakaja. Olen huomannut että se on turn off muille.
En sitten tiedä promilleiltani, mitkä näistä oli läppää, mutta hakeeko joku kumppania pelkän tittelin ja rahan takia? Pienelläkin palkalla pärjää arjessa. Isonkin palkan saa menemään, jos ei osaa elää varojensa mukaan. Tietysti tämä pieni palkkainen duunarimies, tuskin kykene viemään sinua Playa de inglesiin 3:krt vuodessa.. Toisaalta sellainen emäntä, joka arvioi minut palkkakuittini perusteella ei myöskään kiinnosta minua (ei siksi, että tienaisin vähän, vaan nimenomaan siksi, koska tienaan paljon). Itse rakastun naisiin, en heidän työhönsä.
M38
Paskakuski, maajussi, joku it-nörtti, kalastaja, merimies, kaupan kassa
No onpa kiva arvostella ammatteja seksikkyyden perusteella. Varsinkin kun tälle listalle päätyy kaikki kunnon työtä tekevät. Kuten sairaanhoitaja, palomies, roskakuski... välttämättömiä yhteiskunnalle. Häpeä ap. Mitäs työtä itse teet?
Joku kiinteistötyöntekijä joka lumikolan kanssa heiluu hiki päässä tai puhaltaa lehtipuhaltimella taikka ajaa ruohonleikkuria. Käy toisten vessanpöntöt tiivistämässä ym ym.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:25"]
Mä tykkään kaikista markettienkassa lukio tytöistä. Vaimo valitsee vaan yleensä vanhemman tai mies kassan. Ehkä tänään on mun päivä ja saan jonku kivan hymyn. T.mies35
[/quote]
Kirjoitustyylisi paljastaa, että olet tuo aiemmin kommentoinut "lakimies". Eli rekkakuski. Ei sillä, että rekkakuskeissa olisi mitään vikaa.
[/quote]Not