Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kun eräs kyttää ja valittaa aina että OONKO KÄNNISSÄ!!

Vierailija
02.01.2015 |

Joka helvetin kerta, kun laitan facebookkiin esim. "Illallisella henkilön XXX kanssa" niin yks mulkku kommentoi kohta että: "etkai ryyppää?", "mitä sulla on lasissa?" ynnämuuta.

Mitä helvettiä, otan vuoden aikana alle 10 kertaa alkoholia eli ei ainakaan tarvi olla huolissaan että jää joku putki päälle tai vedän överit!! Tämä eräs paskiainen on vaan ottanut elämäntehtäväkseen kytätä juonko vai en! Aina tulee jotain saatanan kyselyä, jos olen ravintolassa/baarissa/kaverin luona viettämässä iltaa. En tietääkseni ole hänelle mitenkään tilivelvollinen tekemisistäni eikä kuulu tälle henkilölle pätkääkään vaikka innostuisinkin joskus vetämään lärvit. Joo onhan se toisinaan kiva että joku huolehtii, mutta jos se on aina tuota samaa kyselyä ja valittamista niin kyllä pistää vituttamaan. Yhdestä viinilasillisestakin tulee kamala haloo.  Tämä valittaja ei ole edes mikään absolutisti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi