En osta alkosta enää mitään
Kaikki tilataan ulkomailta, säästöä satoja euroja vuodessa
Kommentit (15)
Jos satoja euroja säästät niin mieti paljonko säästäisit jos jättäisit kokonaan ostamatta. Ja muuten paremmat juomat alkossa ovat ihan eurooppalaisittainkin kohtuuhinnoitettua, mutta jos vaatimustaso on että "kuha kolahtaa nupiin niin iha sama"....
Vierailija kirjoitti:
Jos satoja euroja säästät niin mieti paljonko säästäisit jos jättäisit kokonaan ostamatta. Ja muuten paremmat juomat alkossa ovat ihan eurooppalaisittainkin kohtuuhinnoitettua, mutta jos vaatimustaso on että "kuha kolahtaa nupiin niin iha sama"....
Bullshit.
asiasta tuli mieleen: laittakaas tänne helppoja ja tehokkaita kiljuohjeita
Vierailija kirjoitti:
Se on tyhmää maksaa liikaa.
On myös tyhmää juoda alkoholia
Vierailija kirjoitti:
asiasta tuli mieleen: laittakaas tänne helppoja ja tehokkaita kiljuohjeita
Pane ämpäri päähäs ja ala kiljua.
En osta Alkosta enkä tilaa tai tuo ulkomailta mitään.
Ne muutama (5-6) viinilasillista vuodessa, mitä juon, mulla on hyvin varaa juoda ravintolassa.
Säästö mittaamaton, varsinkin omaa terveyttä ja kansantaloutta ajatellen.
Näin on kohdallani ollut koko aikuisikä. Viimeiset huppelit koin opiskeluaikana. Sen jälkeen oon osannut pitää hauskaa muutenkin.
Minä löysin kerran alkon kalliista viinipullosta tamppoonin!
Jos kaiken tilaa kerralla, niin saattaa käydä laskennallinen erhe, eikä vuoden juomat riitä kuin kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne muutama (5-6) viinilasillista vuodessa, mitä juon, mulla on hyvin varaa juoda ravintolassa.Säästö mittaamaton, varsinkin omaa terveyttä ja kansantaloutta ajatellen.
Näin on kohdallani ollut koko aikuisikä. Viimeiset huppelit koin opiskeluaikana. Sen jälkeen oon osannut pitää hauskaa muutenkin.
Sulla on varmaan aika tylsä elämä
Vierailija kirjoitti:
Ne muutama (5-6) viinilasillista vuodessa, mitä juon, mulla on hyvin varaa juoda ravintolassa.Säästö mittaamaton, varsinkin omaa terveyttä ja kansantaloutta ajatellen.
Haluaisitko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä arkipäivän alkoholismista, osa 24783.
Muutama kymmenen pulloa vuodessa ei ole alkoholismia. Alkossa on aivan järkyttävät hinnat. Esim. viinipullo jonka normaalihinta ulkomailla on 2 euroa maksaa Alkossa 10 euroa. Montaakaan pulloa ei tarvitse ostaa, ennen kuin säästö on kolminumeroinen.
En ole tarvinnut koskaan Alkoa. Ainoa jota olen miettinyt on alkoholi siivoukseen jos ei tahra irtoa millään tai joku varalla oleva rommitoti kurkulle (pitäisi olla joku outo poikkeus että joku tarvii sitä), mutta ei tee mieli.
Esimerkkejä arkipäivän alkoholismista, osa 24783.