Pitäisikö harkita eroa?
Muutama mieheni kaveri inhoaa minua sydämensä pohjasta. Muut eivät muuten vaan ole missään tekemisissä, yksi suhtautuu neutraalisti, toinen jopa puhuu nätistikin. He ovat kuitenkin mieheni kavereita, joten en voi asialle mitään. En halua sitä, ettei voisi olla kavereidensa kanssa tekemisissä. Mies kuitenkin selvästi kärsii siitä, että hänen kaverinsa _vihaavat_ minua. Myös minusta tuntuu, että ajan myötä nämä kaverit todella pistävät mieheni valitsemaan. Kaverit ovat hänelle tärkeitä, enkä halua hänen menettävän heitä. Tuntuu, että ajan mieheni eroon kavereistaan.
Ja ei, en koe olevani mikään hirmu. En edes ole näitä kavereita nähnyt yli vuoteen, mutta sotakirves sieltäpäin heiluu säännöllisesti "viestinviejien" toimesta.
Olenkin pohtinut, että pitäisikö meidän todella erota, jotta miehestä ei tulisi kaveriton ja täysin onneton. Rakastan häntä hirveästi, mutta en kestä ajatusta hänestä yksinäisenä.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]mieti kenessä nyt oikeasti vika? sun miehessä! miksi ihmeessä ei ole sun puolella, jos sua aidosti rakastaa. kunnon mies olis heti pistänyt kaverit ruotuun, mun naista ei haukuta. jos ei tehoa, niin ne on entisiä kavereita. jossain nyt mättää, jos kerran tilanne vaan jatkuu. ei sun tommosta tarvii sietää!
[/quote]
On mun puolella, mutta ei halua menettää kavereitaan. Ymmärrän sen kyllä, vaikka välillä tuntuukin pahalta. En myöskään halua joka ikinen kerta huomauttaa, kuinka haukut loukkaavat.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]
mieti kenessä nyt oikeasti vika? sun miehessä! miksi ihmeessä ei ole sun puolella, jos sua aidosti rakastaa. kunnon mies olis heti pistänyt kaverit ruotuun, mun naista ei haukuta. jos ei tehoa, niin ne on entisiä kavereita. jossain nyt mättää, jos kerran tilanne vaan jatkuu. ei sun tommosta tarvii sietää!
[/quote]
Kaverit menee aina naisten edelle.
Miehesi on jotenkin omituisen kiinni kavereissaan jos heidän mielipiteensä merkitsevät teille jotain. Ehkä eri voisi ollakin hyvä ratkaisu, jos miehen kaverit ovat noin kiinteä osa liittoanne.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]
mieti kenessä nyt oikeasti vika? sun miehessä! miksi ihmeessä ei ole sun puolella, jos sua aidosti rakastaa. kunnon mies olis heti pistänyt kaverit ruotuun, mun naista ei haukuta. jos ei tehoa, niin ne on entisiä kavereita. jossain nyt mättää, jos kerran tilanne vaan jatkuu. ei sun tommosta tarvii sietää!
[/quote]
Kaverit menee aina naisten edelle.
[/quote]
Varmaan jossain teinien suhteissa kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]mieti kenessä nyt oikeasti vika? sun miehessä! miksi ihmeessä ei ole sun puolella, jos sua aidosti rakastaa. kunnon mies olis heti pistänyt kaverit ruotuun, mun naista ei haukuta. jos ei tehoa, niin ne on entisiä kavereita. jossain nyt mättää, jos kerran tilanne vaan jatkuu. ei sun tommosta tarvii sietää!
[/quote]
On mun puolella, mutta ei halua menettää kavereitaan. Ymmärrän sen kyllä, vaikka välillä tuntuukin pahalta. En myöskään halua joka ikinen kerta huomauttaa, kuinka haukut loukkaavat.
[/quote] mitä kavereita ne on, jos ei toisen puolisoa hyväksy? ei mitään!
Eivät minunkaan mieheni kaverit pidä minusta. Eivät ole koskaan pitäneet ja heidän puolisonsa varsinkaan eivät pidä. Osaan kyllä arvailla syitä siihen, mutta ne syyt ovat sellaisia, joille en mitään mahda. Mutta ei tuollaisen takia erota tarvitse!
"Eivät pidä minusta." Siis WTF. :) Hauska provo. Ovatko täss tarinassa kaverit jotain Idols-tuomareita? Siis miksi eivät pidä? Keksi nyt jotain. Etkö ole tarpeeksi kuuma? Eivät siis itse panisi sinua? Vai miksi "eivät pidä"? Jatka tarinaasi nyt vähän.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:20"]"Eivät pidä minusta." Siis WTF. :) Hauska provo. Ovatko täss tarinassa kaverit jotain Idols-tuomareita? Siis miksi eivät pidä? Keksi nyt jotain. Etkö ole tarpeeksi kuuma? Eivät siis itse panisi sinua? Vai miksi "eivät pidä"? Jatka tarinaasi nyt vähän.
[/quote]
No ei ole provo. Kerro toki lisää, miten minun tulisi kirjoittaa. Niin ja miten tää on white trash? :-D
Ja kyllä, inhoavat mm. ulkonäköäni.
Ovatko ne miehesi kaverit mustasukkaisia? Oletko ottanut huomioon mahdollisuutta että kokevat sinut kilpailijana?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:27"]
Muutama mieheni kaveri inhoaa minua sydämensä pohjasta. Muut eivät muuten vaan ole missään tekemisissä, yksi suhtautuu neutraalisti, toinen jopa puhuu nätistikin. He ovat kuitenkin mieheni kavereita, joten en voi asialle mitään. En halua sitä, ettei voisi olla kavereidensa kanssa tekemisissä. Mies kuitenkin selvästi kärsii siitä, että hänen kaverinsa _vihaavat_ minua. Myös minusta tuntuu, että ajan myötä nämä kaverit todella pistävät mieheni valitsemaan. Kaverit ovat hänelle tärkeitä, enkä halua hänen menettävän heitä. Tuntuu, että ajan mieheni eroon kavereistaan. Ja ei, en koe olevani mikään hirmu. En edes ole näitä kavereita nähnyt yli vuoteen, mutta sotakirves sieltäpäin heiluu säännöllisesti "viestinviejien" toimesta. Olenkin pohtinut, että pitäisikö meidän todella erota, jotta miehestä ei tulisi kaveriton ja täysin onneton. Rakastan häntä hirveästi, mutta en kestä ajatusta hänestä yksinäisenä.
[/quote]
minkälaisista sosiaaliluokista olette? vai minkä ihmeen syystä sinua vihataan?
eikö miehessäsi ole sen verran miestä että sanoisi kavereilleen. kai olet kuitenkin tärkeämpi hänelle kuin 'kaverinsa'
kuulosta ihan kuin Frasier-sarjasta missä jotkut über-hienohelmat eivät voi sietää jotain ihmisiä
t. mies
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:28"]Ovatko ne miehesi kaverit mustasukkaisia? Oletko ottanut huomioon mahdollisuutta että kokevat sinut kilpailijana?
[/quote]
En ole hirveästi tätä miettinyt. Voihan se olla, vaikka tosiaan ovat lähes päivittäin tekemisissä porukalla eli heille jää ns. miesten aikaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:20"]"Eivät pidä minusta." Siis WTF. :) Hauska provo. Ovatko täss tarinassa kaverit jotain Idols-tuomareita? Siis miksi eivät pidä? Keksi nyt jotain. Etkö ole tarpeeksi kuuma? Eivät siis itse panisi sinua? Vai miksi "eivät pidä"? Jatka tarinaasi nyt vähän. [/quote] No ei ole provo. Kerro toki lisää, miten minun tulisi kirjoittaa. Niin ja miten tää on white trash? :-D Ja kyllä, inhoavat mm. ulkonäköäni.
[/quote]
Tää on niin teiniä. Ei kukaan aikuinen ihminen arvostele ystäviensä parisuhteita ääneen tai "inhoa" ystäviensä puolisoita, vähiten ulkonäön suhteen. No, kunhan siitä kasvatte aikuisiksi, niin tämänkaltaiset ongelmat ovat historiaa. Lapsellinen juttu kaikkineen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:28"]Ovatko ne miehesi kaverit mustasukkaisia? Oletko ottanut huomioon mahdollisuutta että kokevat sinut kilpailijana?
[/quote] no kyllä sitten on sairas ystävyyssuhde! ei ainakaan normaalia olla ystävästä mustasukkainen.