Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä bloggaajissa ärsyttää?

Vierailija
02.01.2015 |

Listataan ärsytyksen kohteita!

Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?

Kommentit (327)

Vierailija
281/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm kirjoitti:

Jotkut bloggaajat tuntuvat olevan täysin eri planeetalta kotoisin. 23 asteen pakkaset todellakin ovat itse kullekin haasteellisia, mutta epäuskoisesti naurahdin kun luin Didemin blogia (josta yleisesti ottaen pidän, kevyen hömpän lukemisena) ja hän kertoi ajaneensa Stockalle autolla sen jälkeen, kun oli ollut Kaivarin suunnilla kuvailemassa.

Helsingin keskustassa etäisyydet ovat yllättävän lyhyitä, useampi ratikkakin olisi vienyt Didemin perille jo kymmenessä minuutissa. Eikö hän myös asu aivan keskustassa? 

korjaus: MIEHEN autolla ?  ;)

Vierailija
282/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä Iida-ajojahtia. Ihan tavallinen ihminen ja tavallinen blogi, en ymmärrä mikä siinä voi niin kauheasti ärsyttää. Samanlaisia blogeja on 12 tusinassa, mutta ei niihin tule tuollaista paskakommenttivyöryä. Koulukiusaajateinien pakkomielle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikki on aina täydellistä, jopa "sotkuinen" kämppäkin. Sitten tyhmät sanat/sanonnat tai posaarausasennot, jotka leviää kuin kulovalkea joka blogiin mm. "Granola"- vittu se on mysli!!! poseeraan tällee päävinossa alaspäin tukka vapaana jalatristissä ja sormet tällee hssusti että varmasti kynet näkyy.

Vierailija
284/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko palstan "iitajankkaaja"  vihdoin ostaa oman elämän? Tuo vanha vikisevä levysi on jäänyt päälle vähän turhan pitkäksi aikaa jo.

Vierailija
285/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki on aina täydellistä, jopa "sotkuinen" kämppäkin. Sitten tyhmät sanat/sanonnat tai posaarausasennot, jotka leviää kuin kulovalkea joka blogiin mm. "Granola"- vittu se on mysli!!! poseeraan tällee päävinossa alaspäin tukka vapaana jalatristissä ja sormet tällee hssusti että varmasti kynet näkyy.

Itseasiassa granola ja mysli ovat eri asia.

Vierailija
286/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se, kun bloggaajat piilokerjäävät yhteistyökumppaneita. Esim. Eräs bloggaaja oli menossa naimisiin, niin tuntui, että postausta häien suunnittelusta tuli vain kun jotain puuttui/ei ollut varaa ja tsädäm!!! Joku sponsoroi sen tietty :D

Vierailija
287/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan ärsytyksen kohteita!

Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?

En ole huomannut tällaista ainakaan ohjelmointi/devops-blogeissa. Ehkä seuraat huonoja blogeja?

Vierailija
288/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Mariannan ja Julia Toivolan kanssa samoilla kulmilla ja näen heitä vähintään viikoittain. Ovat kyllä tosi huomaamattomia luonnossa, hartiat ja pää painuksissa kävelevät ohi. Mietin kyllä aina miten ihmeessä voivat olla Suomen suosituimpia bloggaajia? No varmaan just koska ruudun takana voi esittää olevansa mitä vaan..

Vierailija
289/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa granola ja mysli ovat eri asia.

Itseasiassa täällä pohjolassa sitä on aina kutsuttu mysliksi ja se sana on peräisin saksankielisistä alppimaista joista kyseinen vilja-pähkinä-kuivamarjahedelmäsekoitus keksittiin, mutta englanninkielisissä maissa kutsutaan granolaksi koska eivät tunne mysli-sanaa. USAssa keksivät vaan tehdä siitä erityisen makeaa ja paakkuista joten granola mielletään enemmän paakkuiseksi ja makeutetuksi seokseksi nykyään täällä Euroopassakin. Onhan ruotsalaisen Start-murosarjan myslikin "granolamaista" paakkuista muttei se juttu muutu silti myslistä granolasta vaikka päällämme seisottais :D

Vierailija
290/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Iidan blogista, on huippuälykäs tyttö ja kaiken lisäksi käsittämättömän kauniskin. Te, jotka haukutte Iidaa tavalliseksi, voisitte haistaa paskan.

Vierailija
291/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Iidan blogista, on huippuälykäs tyttö ja kaiken lisäksi käsittämättömän kauniskin. Te, jotka haukutte Iidaa tavalliseksi, voisitte haistaa paskan.

Täällä kai puhuttiin oikeista bloggaajista, eikä mistään demipalstajutuista.

Vierailija
292/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäätte Vauva-lehden bloggaajista?

Vierailija
293/327 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kai puhuttiin oikeista bloggaajista, eikä mistään demipalstajutuista.

Millä oikeudella sä puhut toisesta tuolla tavoin? Iidalla on blogi, Iida on ihan oikea bloggaaja siinä missä muutkin.

Vierailija
294/327 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on- bloggaajan jatkuva, jatkuva, jaaaaaaatkuva ja edelleen jatkuva alamäki.. Joo, on ikävää että elämässä on vaistoinkäymisiä, mutta laittaisi sen bloginsa sitten jäihin! Tätä on nyt jatkunut ainakin sieltä nuorimmaisen syntymästä asti että blogi, anteeksi molemmat blogit, ovat yhtä selittelyä siitä kuinka milloin on mikäkin ongelma ja nyt ei voi eikä jaksa kirjoittaa.

Ehkä raivostuttavinta on se lupailu, joo kyllä tästä kohta, jahka tästä parannutaan niin.... Mutta ei! 

Ai niin, ne yhteistyöpostaukset, toinen toistaan huvittavammat (niin kuin se terveyssidejuttu) ja lisääntyvämmät, jotka ovat blogin koko sisältö.

En tajua miksi tuollaisesta maksetaan! Jokaisella on välillä vastatuulta elämässä, mutta mielestäni tuollainen bloggaaja pitäisi laittaa jo sivuun niin kauaksi että saa OIKEASTI elämänsä järjestykseen, nyt ongelmat tuntuvat vain kasaantuvan eikä muutosta näy.

Lapsetkin alkavat olla kohta niin isoja että tajuavat enemmän, heidänkin takiaan olisi parempi ettei koko elämää ongelmineen reviteltäisi netissä.

Tätä kritiikkiähän ei voi suoraan blogiin kirjoittaa, koska E palkkasi jonkun päästämään vain mukavat kommentit läpi -.-

Vierailija
295/327 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida9. tammikuuta 2016 klo 5.14

Tottakai mä olen omasta mielestäni tosi hyvännäköinen, kenties maailman kaunein naisihminen. Nauraminen kertoo vain siitä että olet äärimmäisen kateellinen. Mä olen niin korkealla pilvissä ettei täältä ihan helpolla pudota :)

Ei sitten yhtään ylimielinen kommentti Iidalta :D herran jumala miten se kehtaa?

Vierailija
296/327 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden bloggaajien jatkuvasti käyttämät sanonnat ja ihme sanoilla maalailu kuten esimerkiksi Stellan konsepti nimeltä..... Ja secret wardroben lähes harlikiiniromantiikkaa lähentelevä asioiden kuvailu. Ps Lindalla toistuu aina sana tosiaankin ja Teljänneito hyppii teksteissään ihan miten sattuu.

Vierailija
297/327 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida9. tammikuuta 2016 klo 5.14

Tottakai mä olen omasta mielestäni tosi hyvännäköinen, kenties maailman kaunein naisihminen. Nauraminen kertoo vain siitä että olet äärimmäisen kateellinen. Mä olen niin korkealla pilvissä ettei täältä ihan helpolla pudota :)

Ei sitten yhtään ylimielinen kommentti Iidalta :D herran jumala miten se kehtaa?

Iidalla taitaa todella olla isoja ongelmia jos kommentoi itsestään noin.

Vierailija
298/327 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää just se kun opiskelijat kirjoittavat mukasamaistuttavaa blogia ja oikeesti ostelevat kokoajan merkkilaukkuja ja tigerofswedenin kolmensadan neuleita... Esim Jonnamaista, merenhelmi ja Eveliina Eleonora. Millä rahalla ostellaan Pradan laukkuja ja vuittoneita ja kokoajan ollaan matkustamassa johonkin??

Vierailija
299/327 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:23"]Ärsyttää se, että antavat nuorille tytöille ihan vääristyneen kuvan siitä, millainen elämäntyyli on mahdollinen ilman koulutusta ja oikeaa työpaikkaa. Oikealla työpaikalla tarkoitan sellaista työpaikkaa, jolla tienaa vielä vanhempana ja rupsahtaneempanakin. Myös ällöttää se kulutushysteria, mitä blogeissa lietsotaan. Viikoittain kasa uusia vaatteita ja luksuslaukkuja kutsutaan ihan pokkana "sijoituksiksi". Pyöriiköhän näiden tyttöjen mielessä yhtäkään järkevää ajatusta...

Kyllä mä pidän esim.chanelin laukkua sijoituksena

Minkälainen mahtaa olla Chanelin laukun diskonttokorko? Oot varmaan tehnyt ainakin jonkinlaista fundamenttianalyysiä, olisi kiinnostavaa tietää tämänkin lopputulos laukun kohdalla? Jos sulla on useampia, niin varmaan vähän erilaiset analyysit muodostui, vai?

Vierailija
300/327 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:23"]Ärsyttää se, että antavat nuorille tytöille ihan vääristyneen kuvan siitä, millainen elämäntyyli on mahdollinen ilman koulutusta ja oikeaa työpaikkaa. Oikealla työpaikalla tarkoitan sellaista työpaikkaa, jolla tienaa vielä vanhempana ja rupsahtaneempanakin. Myös ällöttää se kulutushysteria, mitä blogeissa lietsotaan. Viikoittain kasa uusia vaatteita ja luksuslaukkuja kutsutaan ihan pokkana "sijoituksiksi". Pyöriiköhän näiden tyttöjen mielessä yhtäkään järkevää ajatusta...

Kyllä mä pidän esim.chanelin laukkua sijoituksena

Minkälainen mahtaa olla Chanelin laukun diskonttokorko? Oot varmaan tehnyt ainakin jonkinlaista fundamenttianalyysiä, olisi kiinnostavaa tietää tämänkin lopputulos laukun kohdalla? Jos sulla on useampia, niin varmaan vähän erilaiset analyysit muodostui, vai?

Kolmessa vuodessa hinta on tuplaantunut.

Ketju on lukittu.