Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä bloggaajissa ärsyttää?

Vierailija
02.01.2015 |

Listataan ärsytyksen kohteita!

Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?

Kommentit (327)

Vierailija
321/327 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tyhjäpäisyys; esim. Alexa mainosti ostaneensa New Yorkista lehden, joka "on oikeastaan kirja" (oli sen verran paksu). Tämä "kirja" Alexan mukaan näyttää hyvältä instakuvissa ja sisustusesineenä, ja sen takia oli ostanut sen. Kertoo jotain kyseisen bloggaajan henkevistä ajatuksista, jos kirjat ovat hänen mielestään tuota varten... Itse en ikinä kehtaisi kirjoittaa/vlogata mitään tuollaista julkisesti.

Vierailija
322/327 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggaajissa ärsyttää juurikin jo aiemminkin mainittu kiireen ja stressin korostaminen. Ymmärrän toki, että blogiportaalin alla postaaminen on työtä, ja tällainen bloggaaja saa tästä palkkaa. Mutta mitä ihmettä ovat ne mahdottoman monet asioinnit ja tehtävät, joiden tekemiseen ei vuorokauden tunnit muka meinaa millään riittää?! Muutamissa blogeissa onkin bloggaajan osalta ruodittu asiaa, kuinka mm. kuvien ottamiseen, postausten tekoon tai palavereihin menee paljon aikaa, mutta miten ihmeessä kaiket päivät kotona oleileva tai kaupoissa ja kahviloissa kiertelevä voi väittää elämäänsä niin mahdottoman kiireiseksi. Ymmärrän jos bloggaamisen ohessa käy esimerkiksi kokopäivätyössä tai opiskelee kokopäiväisesti, mutta nämä kotona oleilevien, kouluttamattomien bloggaajien kiire kyllä ihmetyttää..

Oletteko huomanneet saman julkkiksissa ? " Olen tehnyt kovasti töitä tämän eteen " Tai juurikin tuota kiirettä ja stressiä aina korostetaan. Ihan kun musiikoilla rankkaa se keikkabussissa istuminen tai se että roudarit hoitaa kamat kuntoon ?  Onhan se kamalaa jos joutuu keikkaa ennen vielä haastatteluun ? Öööö.. Miksi otit haastattelun vastaan ? Minusta siinä annetaan vaan kuva että :"Katsokaa mun elämä on niin coolia ja mielenkiintoista kun mua halutaan joka paikkaan " . Säälittävää itsensä korostamista. No sen allekirjoitan että jos tekee itse biisinsä voi olla stressaavaa ,mutta en näe sitäkään kiireisenä hommana . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/327 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan ärsytyksen kohteita!

Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?

Näistä on jo olemassa ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2701616/kuka-jaksaa-naita-ruinaaja-blogi…

Vierailija
324/327 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koskaan lukenut mitään blogikirjoituksia, ei vaan vois vähemmän kiinnostaa. Joten mua ihmetyttää vaan se että miksi niitä sitten pitää lukea jos ne ärsyttää? Samalla periaatteella, ei pidä kysyä, jos vastaus ei miellytä.

Vierailija
325/327 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ymmärrä tätä merkkilaukkujen sopuliostelua.

Maailma on kauniita käsilaukkuja tulvillaan - olen itsekin laukkuhullu..

Mutta kun näissä parikymppisten lifestyle-bloggaajien (suosituimpien) maailmassa yksi ostaa, kenties ulkomaisen esikuvan innostamana, vaikka sen Celinen (en muista mallin nimeä) tai nyt viimeisimpänä villityksenä Guccin Dionysoksen, niin sitten sen ostaa A, B ja C ja D myös. Vaikka ei sopisi omaan tyyliin ollenkaan! Kun kerran tuolla on, pitää mullakin olla!

Eikö näillä ihmisillä ole oikeasti omaa makua vielä kehittynyt? Ehkä tällä nuorella Alexalla on se omin, varma maku, mutta monet muut vain ostavat juuri sitä, mitä joku toinen on juuri ostanut, sopi se sitten omiin tarpeisiin tai ei.

ja miksi laukun pitää aina olla sellainen vähintään tonnin maksava? Ei yksikään käsilaukku ole oikeasti sen arvoinen.

Vierailija
326/327 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sai taas yksi tyhjänjauhaja palstatilaa Ylen verkkosivuilla; miksi näitä pitää nostaa esille?

Vierailija
327/327 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa oma elämä,bloggarien haukkuivat,Pinkit _korkokengät on ihana ja positiivinen nainen , tunnen hänet hän hymyilee

teille 💕💕💕

Ketju on lukittu.