Huhhuh millaista porukkaa palomiehet ja ensihoitajar ovat Ylen jutun mukaan.
En olisi uskonut,vettä noin ala-arvoisrsti voi käyttäytyä työpaikalla. Menipä kyllä arvostus.
Kommentit (111)
Samanlaista se on joka alalla. Tietäisitte vaan mitä pervoja kaikkialla on.
Puolustusvoimien kertomuksia odotellessa…
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on joka alalla. Tietäisitte vaan mitä pervoja kaikkialla on.
Meillä toimistolla voimaantuneet naiset (40-50v) huuteli isoon ääneen suih.ottojuttujaan ja setämiehet (50+) lääppi nuorempia naisia. Oli siinä ulkomaalaistaustaiset ja me normaalit kyllä vähän hämmentyneitä.
T: suomalainen iso ja maineikas pörssiyhtiö
Pervoja riittää kaikkialla ja ne pitää paljastaa ja laittaa jalkapuuhun.
Pim pim pim pim pimpimPAM ;-)
Munat pois kaikilta miehiltä!
LOL
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimien kertomuksia odotellessa…
Rauhanturvakeikalla ei muuten esiintynyt minkäänlaista. Todella asiallista käytöstä niin nuoremmilta (varusmiesikäisiltä) kuin vanhemmiltakin reserviläisiltä ja kantahenkilökunnalta. Naisia oli porukasta n. 10%.
Minä en edes ymmärrä mitä erikoista siinä oli, ihan normaalia joka työpaikalla, toki aina on joku "ylevämpi" porukoissa, jota kiinnostaa samat asiat, mutta piilossa.
Näähän on niitä niiiiin iiihania jackomeita palomiehiä! Kaikki naiset kuolaa niitten perään. Viis siitä jos on sikoja, valinannavaraa on.
Joo, sama täällä. Tuli melkein semmoinen olo että jos kävisi nyt joku paha vahinko niin hoitaisin melkein itse ettei tarvitse tuollaisia peräkammarinpoikia kutsua paikalle. Potilaatkaan ei ole turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Näähän on niitä niiiiin iiihania jackomeita palomiehiä! Kaikki naiset kuolaa niitten perään. Viis siitä jos on sikoja, valinannavaraa on.
En ole koskaan kuolannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistys? Kaikki?
Siksi että jos et pistä touhulle stoppia vaan hyväksyt sen, olet yhtä syyllinen.
Kauheeta!
Miehet on kiinnostuneita naisista ja jopa seksistä.
Mihin tämä hulluus johtaa
Valeylesontaa "KLIK"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistys? Kaikki?
Siksi että jos et pistä touhulle stoppia vaan hyväksyt sen, olet yhtä syyllinen.
En liity mitenkään palomiehiin. Miten muka olen syyllinen? Mitä ihmettä minä muka voisin asialle tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistys? Kaikki?
eli sinäkin olet naisena vauvojen pakastaja. ok.
Onko mahdollista hätäkeskuksesta pyytää sukupuoliturvallista pelastajaa, eli vain naisia paikalle?
Se on ensihoitajatar.