Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhhuh millaista porukkaa palomiehet ja ensihoitajar ovat Ylen jutun mukaan.

Vierailija
27.10.2021 |

En olisi uskonut,vettä noin ala-arvoisrsti voi käyttäytyä työpaikalla. Menipä kyllä arvostus.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se on joka alalla. Tietäisitte vaan mitä pervoja kaikkialla on.

Meillä toimistolla voimaantuneet naiset (40-50v) huuteli isoon ääneen suih.ottojuttujaan ja setämiehet (50+) lääppi nuorempia naisia.  Oli siinä ulkomaalaistaustaiset ja me normaalit kyllä vähän hämmentyneitä.

T: suomalainen iso ja maineikas pörssiyhtiö

Normi meno officella. Lisäksi nämä boomaajat huutelevat kaikki viikonlopun ryyppäys- ja panojuttunsa. Ei uskoisi akateemisiksi.

Vierailija
22/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se linkki kiitos?

Pyörinyt koko aamun uutisissa aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista hätäkeskuksesta pyytää sukupuoliturvallista pelastajaa, eli vain naisia paikalle?

Suomessa on vain viisi naispuolista palomiestä. Joten onnea vaan feministille tulipalossa 

Vierailija
24/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se linkki kiitos?

Pyörinyt koko aamun uutisissa aiheesta.

Luuletko että kaikki katsovat jotain paskayleä?

Et siis osaa etsiä linkkiä? 

-eri 

Vierailija
25/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen ylen juttu. Laittakaa linkki nerot.

Vierailija
26/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleisessä tiedossa että hoitajattarelta saa aina, mutta miten palomies  liittyy tähän? Olisi kiva saada linkki kun ei noita maikkarin ja ylen mädästysuutisia voi enää katsoa.

Vierailija
27/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häirintää perustellaan usein raskaan työn vaatimalla mustalla huumorilla tai “palokuntahuumorilla”."

Olen itse töissä suljetulla osastolla, eli mielisairaalassa, ja raskas ja välillä täysin absurdiuteen asti menevä työ vaatii mustaa huumoria. Koskaan huumorimme ei kuitenkaan ole työkaveria halventavaa, ei sisällä työkavereiden kourimista eikä raiskaamista, tai ole seksuaalissävytteistä ketään kohtaan.

Sama koskee tietysti myös potilaita.

Huumori tulee toki usein potilaiden kautta, mutta heitä ei ikinä halveerata.

Myöskään huumorista ei puhuta muille, koska meillä on vaitiolovelvollisuus, ja huumori on nimen omaan työpaikkasidonnaista, ja kuuluu vaitiolovelvollisuuden piiriin, toisin kuin toisten häirintä, josta saa ja pitää puhua.

Vierailija
28/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista hätäkeskuksesta pyytää sukupuoliturvallista pelastajaa, eli vain naisia paikalle?

Suomessa on vain viisi naispuolista palomiestä. Joten onnea vaan feministille tulipalossa 

Aikaa vähän noita naispuolisia brankkareita. Mites muunsukupuolisia? Eikö asialle pitäisi tehdä jotain?!

Vierailija
29/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s*tana. Ei ole työ tarpeeksi rankkaa jos jaksaa vielä terska mennä violetiksi himosta.

Vierailija
30/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten käytös ei siis aina olekaan täysin moitteetonta. Itse olin tästä jo tietoinen.

Vierailija
31/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Häirintää perustellaan usein raskaan työn vaatimalla mustalla huumorilla tai “palokuntahuumorilla”."

Olen itse töissä suljetulla osastolla, eli mielisairaalassa, ja raskas ja välillä täysin absurdiuteen asti menevä työ vaatii mustaa huumoria. Koskaan huumorimme ei kuitenkaan ole työkaveria halventavaa, ei sisällä työkavereiden kourimista eikä raiskaamista, tai ole seksuaalissävytteistä ketään kohtaan.

Sama koskee tietysti myös potilaita.

Huumori tulee toki usein potilaiden kautta, mutta heitä ei ikinä halveerata.

Myöskään huumorista ei puhuta muille, koska meillä on vaitiolovelvollisuus, ja huumori on nimen omaan työpaikkasidonnaista, ja kuuluu vaitiolovelvollisuuden piiriin, toisin kuin toisten häirintä, josta saa ja pitää puhua.

Olen kuullut toista ja myös siitä millaista sadismia psykiatrisilla osastoilla asiakkaisiin kohdistetaan.

Vierailija
32/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekisi AHTAAJISTA samanlaisen jutun? Siellä kuulkaa vasta roisi "läppä" lentää. Tuo onehkä hirvein paikka missä voi olla naisena töissä. 

Vierailija
33/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla enää mitään palomiehiä. Ne on kaikki nykyään normalisoituja Pelastajia

Vierailija
34/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s*tana. Ei ole työ tarpeeksi rankkaa jos jaksaa vielä terska mennä violetiksi himosta.

dingedong. ja mikä oli oma työsi? 

Vierailija
35/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä hän ne istuu toimistolla perseellään 95 prosenttia työajasta.

Vierailija
36/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kuunnellaan seuraavat viikot näitä johdon "tämä on hyvin vakava asia" ja "tällaiselle käytökselle on nollatoleranssilinja" -jeesustelua, vaikka artikkelista selviää että tämä on ihan yleisesti tiedettyä ja hyväksyttyä toimintaa ylimmälläkin tasolla.

Vierailija
37/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustusvoimien kertomuksia odotellessa…

saati hoitajien. Monen miesporukat vitsit kevyttä kamaa, kun kuulee hoitajien huumoria. Rankka työ, rankat vitsit. Todelliset rikokset ovat toki asia erikseen.

Vierailija
38/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekisi AHTAAJISTA samanlaisen jutun? Siellä kuulkaa vasta roisi "läppä" lentää. Tuo onehkä hirvein paikka missä voi olla naisena töissä. 

no voi hellanlettas. saitko kriisiapua? 

Vierailija
39/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti peitellään omia sukupuolisia mieltymyksiä korostuneilla seksijutuilla. Kyllä te tiedätte ketkä niitä palomieskalentereita oikeasti ostaa.

Vierailija
40/111 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten käytös ei siis aina olekaan täysin moitteetonta. Itse olin tästä jo tietoinen.

Tähän pitäisi saada jotain yhteiskunnallista valvontaa tai jotain...